Mariah Carey'in Ayakkabı ve Giysi Odası & Giyim Tarzı

2/24/2010

mariahcareycloset
mariah
mariahs-closet

Mariah Carey'i guzel buluyor olabilirsiniz. Benim icin guler yuzlu ve sevimli bir hatun. Hepsi bu. Guclu bir sesi var. Yetenekli. Bu aralar guzel giden bir evliligide var. Mutlulugu her fotografta yuzune yansiyor. Ama gelin gorun ki Mariah Carey giyinmeyi bilmiyor. Bir kere surekli cok dar kiyafet secimleri yapiyor. Yani kivrimlariyla ilgili hayal gucune hic bir sey birakmiyor. Dekolte konusunda ise takintili. Bir de ya$ina uygun kiyafet secme konusunda ciddi bir yardima ihtiyaci var. Su anda 40 yasinda olan Mariah hala 18 yasindaymis gibi giyinmek istiyor ama olmuyor, igreti duruyor. Ornek olarak asagiya eski-yeni bazi goruntulerini ekliyorum. Yukarida ise o goruntulerdeki kiyafetlerin ciktigi giysi odasi var. Hatta oda degil giysi ve ayakkabilari icin ayirdigi apartman daireside diyebiliriz. Bu kadar zarif ve $ik bir odada Mariah nasil oluyorda boyle secimler yapabiliyor acaba?

mariah-carey-1
mariah-carey-4
mariah-carey-3
mariah-carey-2
*thefablife
**forum.purseblog.com

***mariahdaily.com

You Might Also Like

31 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. hım banu sana katılıyorum o giyisilere servet harcıyor ama yenide olmıyor bence stil danışmanına danışmalı :)

    YanıtlaSil
  2. 3. elbise saçma ama yaratıcı olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Bütün kıyafetleri birisinden ödünç alınmış gibi duruyo.

    YanıtlaSil
  4. Off!! Gerçekten de hepsi bir felaket! :)

    YanıtlaSil
  5. o odada bi tek ben mi vakit geçirmek istiyorum??? :)

    YanıtlaSil
  6. hatun seksi giyinmeyi seviyor...ama bunu akillica yapmayi bilmiyor..birde sibel can gibi habire kilo alip veriyor...

    YanıtlaSil
  7. çok şaşırdım açıkcası.Böylebir dolabı.Yani buna nre kadar dolap denilebilirse?Nasıl böyle giyiniyor.
    Ya acıdım şimdi.Bir insan bu kadarmı rüküş olabilir.

    YanıtlaSil
  8. Bu kıyafetlerin o odadan çıktığına inanmak istemiyorum :)

    amonka.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Benim o odada ruhum sıkıldı yahu, walla afakanlar bastı o ne öyle kaç çift çizmesi var, ayrıca yazık günah

    YanıtlaSil
  10. aman tanrım wizards formasından bozma elbisesi harikaymış :D haha ay allahm baktıkça gülüyorum nasıl giymiş bunu oyh :)

    YanıtlaSil
  11. öyle bir odadan daha doğrusu kıyafet ve ayakkabı dolusu evden sonuç olarak tam bi fiyaskoluklar abidesi çıkmış diyebilirim. çok kötü!!

    YanıtlaSil
  12. bunlar epey eski resimler..e hos simdikilerde güzel sayilmaz..ama bunlar cok eski oldugu icin daha bir igreti geliyor gözümüze...
    ahh o giyinme odasi yok muuuu,gökdelenin en üst katini komple bu sekilde dösemis,ve hatta sadece koca bir oda dolusu beyaz t-shirtleri,atletleri vardi..

    YanıtlaSil
  13. bence bütün kıyafetleri bi beden küçük olmuş ayrıca göbeğini açıkta bırakan kıyafetler giymese iyi olucak hoş durmamış

    YanıtlaSil
  14. o odadan olmasa gerek o elbiseler yada yanlış seçimler yanlış kombineler :S

    YanıtlaSil
  15. Ruya gibi bir oda... Ama ne yazik ki zevk parayla satin alinabilen bir sey degil.

    YanıtlaSil
  16. bence de göğüs dekoltesi ve dar takıntısı var.seçtiği kıyafetler kesinlikle ne yaşına ne de vücuduna yakışmıyor, onca varlığına rağmen her zaman ucuz ve kalitesiz kadın imajı çiziyor.

    YanıtlaSil
  17. o giysi odasınıı istiyorummm gerçi zevki bana hitap etmiyor ama oda çoook güzelmişşş

    YanıtlaSil
  18. Bütün gün o odadan çıkmam heralde :)

    YanıtlaSil
  19. Öyle kocaman oda ayırırsa kıyafetler arasında kaybolur, ilk bulduğunu üstüne geçirir tabi :P

    Sadece almayı seviyo heralde :)

    Ama bu kadarı bana da fazla geldi, dışarı çıkarkan uğrasın bi ayakkabıcıya, alsın ordan, hepsini eve doldurmasına gerek yok :) Depo maliyeti de fazla :P

    YanıtlaSil
  20. Ya Banu bir tane de iyi örnek koysaydın:)Her resimde yuh çektik.

    YanıtlaSil
  21. kesinlikle kıyafetler küçük...

    YanıtlaSil
  22. korkunçç, bence bi an önce zayıflamalı ve 3. sınıf basit kıyafetlerinden vazgeçmeli.

    YanıtlaSil
  23. kesinlikle katılıyorum giyinmeyi bilmiyor sesine hayranım ama giyinmekten bi-haber malesef..üst kısmı oldukca geniş ve etli gibi..ona göre kıyafetler secmeli..odasına bayıldım ,düzen süperr..

    YanıtlaSil
  24. hic kazagi var mi acaba :)

    YanıtlaSil
  25. Çok düzenli mağaza gibi sanki.Ama fotoğraflardaki kıyafetler berbat.Katılıyorum sana.

    YanıtlaSil
  26. yahu bu kadın tüm kıyafetlerinde patlayacak gibi, hiç hoş değil. O odadan bunlar çıkmış ollamazz!

    YanıtlaSil
  27. Mariah'ın giyimi genelde aşırı frapan olduğundan göze batsa bile arada çok şık olabiliyor.
    Mekana giyim odasından ziyade giyim katı demeliyiz çok sade, düzenli döşenmiş ve yerleştirilmiş imkan olsa da biz de kendimize kursak.

    YanıtlaSil
  28. Yüzyılın en kötü giyinen insanı. Özellikle de en ucuz giyinenei.

    YanıtlaSil
  29. demekki zevksiz olunca giysi & ayakkabı odaları da kurtaramıyormuş insanı ,bu insan Mariah Carey olsa da.Ses başka ,zevk sahibi olmak başka.

    YanıtlaSil
  30. Şimdi fotolarına bakınca ya ben bu kadını eskiden seviodum dedim.
    sebebini buldum, göğüsleri silikonsuzken ve zayıfken daha masum ve naif geliyormuş bana..

    YanıtlaSil