Öneriyorum: Johnson's Baby Cologne CALM {Johnson's Bebek Kolonyası}

2/21/2010

johnsons-bebek-kolonyasi-1

Aklima bir fikir geldi. Turkiye tatilim devam ederken bu tatilde bana e$lik eden, severek kullandigim bazi urunlerden "oneriyorum" basligi altinda bahsetmeye karar verdim. Ilk sirada mis kokulu Johnson's Bebek Kolonyasi var. Lise yillarinda koku tercihim "Ocean"dan yanaydi. Sonra o kokuyu degistirdiler, icine su katilmis gibi oldu, yani eski keskinligi kalmadi. Buraya geldigimden beri "Calm"a takmis durumdayim. Eger bir yerlerde gozunuze carparsa mutlaka kapagini acip kokusuna bakin. Ferah ve sade kokulardan hoslaniyorsaniz Calm'ida begenirsiniz diye dusunuyorum.

Benden baska bebek kolonyasi sevenler vardir herhalde. Sizin tercih ettiginiz Johnson's Bebek Kolonyasi kokusu hangisi?

You Might Also Like

37 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. ben de eskiden ocean hastasıydım.ama uzun süredir kullanmıyorum.öneri dikkate alınıcak :D

    YanıtlaSil
  2. biz kızımla birlikte floral'ı tercih edioruz:)

    YanıtlaSil
  3. benimki de senin söylediğin gibi oceandı çook eskiden, bir de freshi de beğeneridim yine o zamanlar...sonra kullanmadım ama şimdi okuyunca tekrar denemek istedim, calm nasılmış bakacağım.
    Pınar.

    YanıtlaSil
  4. Benim de favorim Ocean'dı, kaç şişe bitirdim bilmiyorum :) Calm'u denicem çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
  5. sevgili banu..
    ben de seni gibi tam 15 yıldır johnsons baby kolonyalarına müptelayım..benim tercihim herzaman FLORAL olandan yana..tertemiz,misler gibi koktuğumu soran çok olur genelde ve hemen çantamdan çıkarıp ikram ederim kim olursa olsun..vazgeçilmez kokum bu benim..

    YanıtlaSil
  6. Ben de kullanırdım eskiden günlük olarak, bir fresh vardı bir de floralmiydi benim kullandığım ya hatırlayamadım şimdi. Çiçek kokuluydu çok severdim, dur ben ilk markete gidişimde bir bakayım şunlara :))

    YanıtlaSil
  7. Benim de lise yıllarında Ocean'dı:))
    Ama sadece Türkiye'de var:( artık ben de senin gibi tatile gelince deneyip,fikrimi bildiririm:))

    YanıtlaSil
  8. bende lisedeyken oceanı kullanırdım...ama sora senin gibi değiştirmek zorunda kaldım..tavsiyeni dinleyip gördüğüm yerde kapağı açıcam...

    YanıtlaSil
  9. HEheh ben de Ocean-severim:)

    YanıtlaSil
  10. bende hafif çiçek kokuları fresh kokuları seviyorum bide pudra gibi kokan ekonomik bir parfüm arıyorum :)

    johnsons baby happy var bende kokusunu pek beyenmedim açıksacaı calm aklımda buluncak

    YanıtlaSil
  11. lise yıllarında oceans kullanmayan kızları dövüyorlardı.

    YanıtlaSil
  12. Bende okul yıllarımda günlük kullanımlar için DALİN kolonya kullanırdım ama artık bulamıyorum.

    YanıtlaSil
  13. Ben de Ocean'cılardanım, ama son seferde bulamadığımdan Happy aldım. Kokusu eh işte, Calm'u ben de bir deneyeyim:)

    YanıtlaSil
  14. benimde severek kullandigim ´soft´
    ama yillar önce sari ambalajli olani vardi,ismini maalesef hatirlamiyorum ve heryere bakmama ragmen bulamiyorum..

    YanıtlaSil
  15. Bizde kardeşime bir damla Ocean sürüyorduk güzeldi:)Calmıda alıyım haftasonu:)

    YanıtlaSil
  16. Ben de bayılırım! Benim tercihim floral ama calmi de bir deneyelim bakalım:)

    YanıtlaSil
  17. floral dı şimdilerde pek kullanmıyorum eski kokusu varmı .?

    YanıtlaSil
  18. bende oceanı çok severek kullanıyorum, bayılıyorum kokusununa!

    YanıtlaSil
  19. Ben hemen hemen her birini denedim, çok severim Johnson's Baby kolonyalarını yıllardır. Bu aralar baş ucumda Soft ve Bedtime var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bedtime lila kapaklı kolonya bu aralar favorim

      Sil
  20. Ben de çocukluğumda oceana bayılırdım ama artık favorim floral.Hatta herkes beni bu kokuyla hatırlıyor ve az önce burdan geçmişsin diyen arkadaşlarım çok oluyor :)

    YanıtlaSil
  21. bende calm kokusunu kullanıyorum ve bayılıyorumm

    YanıtlaSil
  22. Senelerce floral kullandım,sonra senelerce ocean.ocean bozulunca florale geri dondüm. Temizlik kokuyor bu kolonyalar. Calmi o kadar merak ettim ki şimdi.
    Hele yazın buzdolabından çıkarıp fosur fosur surmeye bayılıyorum...

    YanıtlaSil
  23. Tek favorim Floral.. Alper kullanıyor yıllardır :p

    YanıtlaSil
  24. İYİ HAFTALAR....
    ben de ocean fanatiğiyim sürekli çantamda olur hatta bitmeden yenisinialırım ama diğer renklerine bakmak aklıma bile gelmemişti.tşler
    özlemm

    YanıtlaSil
  25. orta okuldan beri floral kullanıyorum. çantamdan eksik etmem. beni çok ferahlatıyor.

    YanıtlaSil
  26. annemin parfüme alerjisi olduğu için evin içinde bizimde parfüm sıkmamız yasaktı yıllarca ocean kullandım üniversite yıllarımda da happy kullanmıştım.. ama oceanın yeri ayrıdır.. can kurtaran johnsons kolonya

    YanıtlaSil
  27. bedtime lotion serisini şiddetle tavsiye ediyorum.shower gel vucut yağı hatta kremiyle beraber set halınde kullandığınız zaman inanılmaz sonuçlar alabiliyorsunuz;))

    YanıtlaSil
  28. hepinize cok tesekkur ederim, sizi seviyorum!!

    YanıtlaSil
  29. Violetas Francesas / splash cologne Miami uretimi olan bu kolonya hayatimin kolonyasi olmustur.Tek kelimeyle mukemmel ve kalici..Sadece pathmarkta gordum,eminim baska yerlerde de satiliyordur.try banu!

    YanıtlaSil
  30. benimki angel onunla özdeşleştirdiğim çok anım var herhalde ondan vazgeçemiyorum

    YanıtlaSil
  31. Spring vardi mis gibi kokuyordu onu kaldirdilar mi yoksa ismi mi degisti? eflatun bir sise si vardi..

    YanıtlaSil
  32. ben erkek olarak floral öneriyorum. böyle bir koku olamaz. 3 yıldır kullanıyorum. bu koku bayanları cezbediyor inanın kaç bayanla tanıştım bu kokunun çok çekici ve sexi koktuğunu söylediler. erkekler bugünlerde internetteki o parfümleri unutsunlar. kesinlikle floral diyorum. bir kaç damlası bile 5 metredekileri bile mest ediyor.

    YanıtlaSil
  33. Evet gerçekten çok güzel bir koku fakat ben bir floral kullanıcısıydım ama bir kaç senedir satışlara sunulmuyor lütfen tekrar sanışa sunulmasını rica ediyoruz

    YanıtlaSil
  34. Evet gerçekten çok güzel bir koku fakat ben bir floral kullanıcısıydım ama bir kaç senedir satışlara sunulmuyor lütfen tekrar satışa sunulmasını rica ediyoruz

    YanıtlaSil
  35. Ben de "soft" hastasıydım, ferahlığıyla klasik Johnson's oydu benim gözümde, açık turkuaz tüy logolu olan, maalesef artık üretilmiyor :(

    YanıtlaSil