Statement Earrings

2/25/2010

anne-hathaway

Hani $urada Sienna Miller'in kanat kupesini yayinlamistim ve hepimiz ic gecirmistik. Iste o kupeler "statement earrings" trendinin bir nevi acilisini yapmis oldu. Gorunuse bakilirsa 2009 yilina damgasini vuran "statement necklaces" trendinin ardindan 2010 aksesuar trendi onculugunu bu kupeler yapacak.

*Chloe'nin kupesinden istiyorum!

{people}

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Peki ama "state" ettikleri şey ne bu küpelerin, onu anlamadım? Tamam GPA, GRE, TOEFL puanları yüksek ama "Statement of purpose"ları ne? Şıklık? cazibe? feminenlik? ışıltı? iddia?

    YanıtlaSil
  2. kanat küpeleri çok beğendim diye bana aynısındna yaptıran erk. arkımı tekrar görev başına çağırıyoruuM bende:)

    çok güzelleer:)

    YanıtlaSil
  3. bana 80lerin kocaman küpelerini hatırlattı bu trend

    YanıtlaSil
  4. Tamam küpeler güzel hoşlar, ama Rihanna nın makyajı ne kadar güzel gözüme takıldı :D

    YanıtlaSil
  5. zaten bu tarz küpeleri seven ve takan biri olarak sevdim bu trendi:P

    YanıtlaSil