2010 Çiçekli Denim Modası

3/31/2010




Yaklasan guzel havalarin habercisi cicek desenleri denim kumasiyla bulustu!

Ilk bakista gozu tirmalayan cicek deseni ve denim ikilisi sevimlilikten kurtariyor gibi...

Elbiselere daha cok yakistigini du$unsemde cicekli denim pantolonlari da sevebilme ihtimalim yuksek.

Dusunceleriniz?

{sunrainey.com, denimblog.com}

You Might Also Like

16 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Elbiselere daha cok yakışıyor, bende aldım bir tane kurusun yayınlıycam:P

    çiçekli pantolonlara bakarak mutlu olabilirim ama giyinmeyi düşünmüyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Benimde gönlüm elbiselerden yana ;)

    YanıtlaSil
  3. elbise tamam da pantolon rus isi biraz:)

    YanıtlaSil
  4. bana çok sevimli geldi, pantolonlar da, ama çok dikkatli kombinlemek lazım kıayefetlerle..bir tane edinmek isterdim >.<

    YanıtlaSil
  5. Tercihim hem elbise hem pantolondan yana sevdim ben bu çiçek desenlerini.. Bu yaz her yer çiçek açsın:))

    YanıtlaSil
  6. Sevdim gitti ama giymeden önce biraz daha kilo vermeliyim:)

    YanıtlaSil
  7. Bunlar denim değil de,legging gibi duruyor sanki ? :)

    YanıtlaSil
  8. Çiçek desenli elbiselere de pantolonlara da bayılıyorum, hepsini almamak için kendimi zor tutuyorum!

    http://eighttwentyfive-tr.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. kapri olanların beyaz tişört ve beyaz spor ayakkabıyla çok yakışacağını düşünüyorum.sevdim.

    YanıtlaSil
  10. ya bana peggy bundy'i hatirlatiyor bunlar. Elbiselerde tamam da... :P

    YanıtlaSil
  11. Tamamı çiçekli olmasa,kot üzerine çiçekli yamalar yapılsa daha güzel olmaz mı:)Yani kot kotluktan çıkmasın daha iyi:)Ben yakınlarda bir DIY projesi olarak gerçekleştirmeyi düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
  12. elbiselerde güzel duruyor ama resimde mi öyle yoksa gerçekten öyle mi tartışılır :) ben Mango'da baktım geçenlerde çiçekli ürünlere çok kötüydü,basmadan farkı yoktu yani :)

    YanıtlaSil
  13. çiçekli pantolonların basic pastel ve renkli t-shirtlerle çok güzel duracağını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  14. Bende cicek deseni cok seviyorum, elbisede özellikle cok hos duruyor.

    YanıtlaSil
  15. elbisede tamam da, pantolon da olmamış bence...

    YanıtlaSil
  16. Çiçekli desenlerden oldum olası hoşlanmamışımdır.Birde kot olunca bence sevimlilikten bile kurtaramamış(imge).

    YanıtlaSil