Beyaz Elbise ve Süet Ayakkabı Birlikteliği

3/31/2010

beyaz-elbise-ten-rengi-ayakkabi

Gerard Butler'la basrollerini paylastigi Bounty Hunter filminin Ispanya'daki galasina beyaz elbise ve acik renk suet ayakkabilarla katilan Jennifer Aniston bu goruntusuyle sadeligin en zarif orneklerinden birini sergilemis. Bu arada aklima geldi. Beyaz elbiseyle ne renk ayakkabi giysem sorulari geliyor. Ten rengi veya Jennifer gibi acik gri ayakkabilar tercih edebilirsiniz.

You Might Also Like

24 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. AY BU KADINA BAYILIYORUM :) ÇOK ŞIK OLMUŞ...

    YanıtlaSil
  3. beyaz elbise bence her renk ayakkabiyla cok guzel oluyor.

    YanıtlaSil
  4. bu kadinin oyunculugunu hic sevmiyorum- ama sarap gibi...

    ayakkabilara bayildim, ne zamandir bu renkte birseyler ariyorum.

    YanıtlaSil
  5. elbisede triko aslinda...cok guzel olmus, gunluk, is, kokteyl davet herseye gider bu tarz :)))

    YanıtlaSil
  6. bayiliyorum bu sadelige
    Bizimkiler bazen oyle bir abartiyorlar ki ,boya kutusuna dusmus gibi :)

    Sayfami tasidim vs derken baya bi bakamamistim bloglara
    sende yeni bihter haberleri de vardir kesin , bakmak lazim :)

    sevgiler

    Yeliz

    YanıtlaSil
  7. bu kadını çok beğeniyorum. eğer zor olmazsa anistonun diğer avrupa galalarının fotolarını da paylaşabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  8. çok hoş olmuş cidden... =)

    nineoceans.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. ayakkabıları cok hos fakat ayakları için öyle diyemeyeceğim.üzgünüm özellikle sağ ayağı cok kötü gözükmüş.

    YanıtlaSil
  10. şık olmasına şık da ayaklarındaki damarlardan gözümü alamadım.... =)

    YanıtlaSil
  11. bu kadına hayranım desem abartirmiyim bilmiyorum. cuval giyse yakısır heralde :)

    YanıtlaSil
  12. ayakkabılarına bayıldım gri hastası biri olarak.nereden bulunabileceği hakkında fikri olan?

    YanıtlaSil
  13. bence beyaz kıyafetlerle renkli ayakkabı ve çantalar çok güzel oluyor. hem dengelemiş oluyorsunuz.

    YanıtlaSil
  14. Ben bu kadının saçlarına bayılıyorum.Özel davetlerde genlde düz fön'ü tercih ediyor ama ışıl ışıl parlıyor :)

    YanıtlaSil
  15. Tek kelimeyle goz kamastirici olmus. Benim de beyaz bir elbisem var, ama Jen'inkinin modelini daha cok begendim...

    YanıtlaSil
  16. Seviyorum bu kadını.
    Sadeliğini, tarzını...
    Elbise çok güzel özellikle.

    YanıtlaSil
  17. Beyaz & Gri uyumu harika olmus .. ama belli ki Jen de diz estetigi gecirmis , ben daha cok ona takildim:)

    YanıtlaSil
  18. offff çok hoş olmuş..

    YanıtlaSil
  19. çok hoş kadın ne giyse yakışıyor

    YanıtlaSil
  20. her zamanki gibi çok güzel olmuş.
    birde ben bu kadının vucut hatlarındaki orantıyı seviyorum.

    ayrıca bir Gerard Butler hayranı olarak, kendisinin gülen gözlerini blogda görmek beni pek mutlu ederdi :)

    YanıtlaSil
  21. beyaz ve süet gercekten çok şık durmuş.bende kendime sütlü kahve rengi bir babet aldım ,cok
    seviyorum süeti.

    YanıtlaSil