Bronz tene uygun saç rengi ve makyaj

3/31/2010

bronz-makyaj
Sari saclar, bronz ten, siyah kalemle belirginlestirilmis gozler, seftali tonlarinda allik ve mat ruj... Hersey birbiriyle o kadar uyumlu ki Raquel Zimmerman buyuleyici gorunuyor.

{fashionising}

You Might Also Like

7 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Muhteşem bir çalışma olmuş gerçekten... enfes =)

    YanıtlaSil
  2. ßayıLdım tek keLimeyLe süper görünüyor bende istiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Raquel'in hakkını vermek gerek, bronz ten ve sarı saç ikilisini taşıyabilmek her kadının harcı değil.

    YanıtlaSil
  4. sarı renk saça ne zaman cesaret edebileceğimi bilmiyorum..
    birde bu ara renkli lenslere taktım :)

    YanıtlaSil
  5. evet her şey birbiriyle uyumlu olmuş. kendime düşündüm böyle bir ten, böyle renk bir saç diye sadece bakmak yeter, aşırı dikkat çekici bir görüntü. beğensem bile bu ten rengini sanki sıkılacakmışım gibi geliyor nedense.

    YanıtlaSil