Bursa Kent Meydanı Codentry Mağazası ve Alışverişim

3/30/2010

codentry-3
codentry-4

Turkiye pazarina yeni giris yapan Codentry markasindan daha once bahsetmistim. Bugun hem markayi daha yakindan tanimak, hem de Codentry hediye cekimi kullanmak icin Bursa Kent Meydani Codentry magazasindaydim. Bir yandan alisveris yaparken, bir yandan da sizler icin bazi fotograflar cektim.

codentry-5

Oncelikle Codentry'de cok keyifli vakit gecirdigimi soylemek istiyorum. Magaza hem genel duzen, hem de personelin sicak ve ilgili tavirlari yuzunden oldukca cekici bir havaya sahipti. Hatta calisanlar o kadar tatliydi ki cok begendigim ponponlu bir $al'la birlikte benim icin modellik bile yaptilar {bkz asagidaki fotograf :)}

codentry-2

Codentry'de urun cesitliligi oldukca fazla. Koleksiyonda ilk goze carpanlar denim elbiseler, kes-at {cut-out} tisortler, zimbalar, taytlar ve firfirlar oluyor. Bunun yaninda tek renk-desensiz badi, atlet, tisort gibi temel urunleride bulmak mumkun. Codentry marka cantalarda mutlaka incelenmesi gerekenler arasinda...

codentry-6

codentry-7

Tum bunlarin di$inda $allarin hepsinde aklim kaldi diyebilirim. Renk secimleri oldukca basarili olan bu $allarin fiyatlari 14.90-17.90 arasindaydi.

codentry-8
codentry-9
codentry-1
Yukarida gordukleriniz Codentry'den kendim icin sectigim urunler. Kollari zimbali ve figurlu beyaz tisort jeanlerle giyilmek icin alindi. Tisort'u hareketlendirmek icin mor bir $al sectim. Mor desenli ve pon pon kollu gomlek ise benim gibi gomlek yakasi sevmeyenler icin ideal. Bu gomlegi beyaz triko hirka ve kemer'le birlikte giymeyi dusunuyorum. Diger mor tisort tamamen mor renk tutkum yuzunden benim oldu. Pembe tisort'u ise uzerindeki balonlar yuzunden aldim. Cok sevimli degil mi? {Evet, balonlara zaafim var :)}

Magazada cektigim diger goruntuleri asagida bulabilirsiniz. Fotograflarin uzerine tiklarsaniz buyurler.





Keyifli bir gun gecirmemi saglayan ve bana cok yardimci olan Bursa Kent Meydani Codentry Magaza Muduru Sureyya Kosedag, Mudur Yardimcisi Pinar Kucuk ve satis temsilcileri Fusun Kaya, Nese Rodoplu, Ozden Basboga, Dilek Korukcu ve Gul Karabag'a cok tesekkur ederim. Bana hediye ceki gondererek kendileriyle tanismami saglayan Codentry'e sevgiler...

You Might Also Like

23 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Ben sizi yabancı bir ülkede yaşıyor zannediyordum..Bursadan kent meydanından fotoğraflar görünce şaşırdım (: Markanın kendine özgü bi tarzı olduğu aşikar...Dekor ve aydınlatmalar bile çok iyi (: Aldıklarınızı iyi günlerde kullanın..

    YanıtlaSil
  2. aaa bursadaymıssın :)))

    YanıtlaSil
  3. cok guzel seyler almıssın gule gule kullan Banucum..ben de istanbul forumdan kolundan baslayıp diger koluna kadar fermuar olan bir tshirt aldım..değişik urunleri var.ayrıca ek bir bilgi vermek istedim codentry bir adil ısık markası..

    YanıtlaSil
  4. merhaba,
    öncelikle çok mutlu oldun ne zaman açılmış bursaya, kent meydanında codentry hiç haberim yoktu, en yakın zamanda gidip altını üstüne getirmek istiyorum, neden giderken bana haber vermedin birlikte giderdik:D
    ayrıca aklıma bir fikir geldi blogunu takip edenlerle bursadakilerle bir yerde etkinlik düzenleyip, toplanıp kahve içsek tanışsak muhabbet etsek hep beraber? olmaz mı? :))
    neyse benim ki sadece bir öneri, çok selamlar, hoşçakalın:)

    YanıtlaSil
  5. ürünler çok güzel,ve fiyatlarıda oldukça makul gözüküyor.Bugün bende tesedüfen Bursadaydım bir iş toplantısı için,ama aldıklarım tabiki doğal olarak kestane şekeri,pişmaniye ve zeytin oldu:)

    YanıtlaSil
  6. tweetyyyyy'li t-shirt çok cici .)
    mağaza güzel =)
    ürünler süper =D
    satış danışmanı şirin X)
    senin alışverişin çok zevkli :I

    YanıtlaSil
  7. ah demek bu kadar yakındaydın,ben daha zaman bulup gidemedim.bu arada sectiğin gömleğin renklerine bayıldım.

    YanıtlaSil
  8. banucummmmmmmmmmmm ne cici yahu bunlarrr ..süperler ..ankarada var mı kii?hoom huumm?öptüm canım aldıklarında süper..:)

    YanıtlaSil
  9. sevgi sevdalisi; evet, yabanci bir ulkede yasiyorum :) tatil icin tr'deyim.

    vien; evet :)

    cikolatali sufle; tesekkur ederim, benimde aklim bugun pek cok farkli urunde kaldi ama insan hepsine ayni anda sahip olamiyor iste :)

    blueberry; yeni acilmis, mutlaka ugra :) bulusma fikrine sicak bakiyorum. yarin sehir disina cikiyorum ama 10-15 gun sonra olabilir. mesela bir hafta sonu ?

    instyle feminin; bence en gerekli seyleri almissin :)

    ruvy; tesekkur ederim. magaza'da alisveris yapmak cok keyifliydi, urunlerin yerlesim duzeni filan cok iyiydi, bir de en guzel yani deneme kabinlerinin cok genis olmasiydi :)

    hesperid; bende rengine vurulup aldim, eve gelince hemen beyaz hirkamla giydim, beline kahverengi kemerle birlikte nefis oldu.

    maybe; sanirim Ankara'da da acildi canim. bende seni optum :)

    YanıtlaSil
  10. Ne kadar güzeller...Hemen bakacağım İstanbulda da vardır umarım, güle güle kullan canım aldıklarını =)

    YanıtlaSil
  11. Şalların desen ve renkleri gerçekten çok güzel...
    Özellikle beyaz tisort ve şal çok güzel durmuş benim yaşadığım şehirde de olsa keşke kıskandım :) aldıklarınızı iyi günlerde giyin:)

    YanıtlaSil
  12. ayy çok mutlu oldum,
    blog sahibesiyle ve diğer blog takipçileriyle çok eğlenceli bir etkinlik olabilir, sabırsızlanıyorum umarım bursa etkinliğini gerçekleştirebiliriz banu hanım ben size ara ara hatırlatmaya çalışırım bu siz seyahatteyken.
    görüşmek üzere ayrıca size iyi yolculuklar.

    YanıtlaSil
  13. april; evet, istanbul'da da var magazalari, begenecegini dusunuyorum..

    etegimde taslar; giymek icin sabirsizlaniyorum :) codentry sayfasina baktiniz mi? belki sizin sehrinize de gelmistir.

    blueberry; anlastik o zaman :) bana salincaktaikikisi@gmail.com'dan ulasabilirsiniz. bakalim bulusmaya kac kisi gelicek ? :)

    YanıtlaSil
  14. herşey çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  15. Evet baktım maalesef ben şimdilik bu görüntülerle yetinmek zorundayım:)

    YanıtlaSil
  16. Şallarını çok beğendim, rengarenk ve tiril tiril. Aldıklarını güle güle kullan Banucum.
    Nişantaşı' ndaki mağazasına gitmek lazım :))

    YanıtlaSil
  17. bursa denince akan sular duruyor çok özledim çookkk...ben kot elbiseye bayıldım çok cici istiyorum :)
    banucum aldıkların hayırlı olsuuunnnn...

    YanıtlaSil
  18. Mrb çok hoş ciciler almışsınız iyi günlerde kullanın.. Bu arada Bursa yı görünce hemen atladım bir bursalı olarak:)

    YanıtlaSil
  19. Bursa'ya hoşgeldiniz. Herkes gibi ben de şaşırdım Bursadaki alışverişi görünce :)

    YanıtlaSil
  20. ürünlere bayıldım neden Adana olarak bunları hep çok sonraları görüyoruz burda anlamıyorum. Çok şanslısın banu harika şeyler almışsın. Bu arada bursa'da buluşma fikri harika bir fikirmiş.

    YanıtlaSil
  21. ben de bursa'dayım. eger bulusursak ben de gelirim! :)

    YanıtlaSil
  22. balonlu tişört çooookkkkkk güzel!
    iyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
  23. cihan diyor kiii bu personeller listesi nerde abiii :D cok iyi magza bilıoz orasınıda :D ama personel listesınıde koyalım hemen hani liste ismileri olsun :D
    :D

    YanıtlaSil