Dantel detaylı Deri Elbise

3/27/2010


Emma Watson universite egitimi icin Amerika'ya giderken arkasinda sadece ulkesini degil ayni zamanda 'giyim zevkini' de birakmis olmali. Dantel detayli suni deri elbiseye biraz olsun katlanilabilir ama bunun uzerinde bir de cicek i$lemeleri varsa cekilmez olur. Siz nasil buldunuz?

You Might Also Like

19 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. her detayı ayrı göz yoruyor, ayrı bir basitlik katıyor bence.. sevmedim.

    YanıtlaSil
  2. Bende hiç beğenmedim.Gerçekten vasta bir elbise

    YanıtlaSil
  3. Bence elbise o süper çiçek nakışları olmasa gayet güzel sayılabilir. Hatta rock tarzında bir tamamlama ile başarılı bir kombinasyon bile elde edilebilir ama bu nakışlar, anlamsız renkteki bir el çantası ile tam bir felaket :)))

    http://plndrkn.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Aman tanrim cok fena. haklisin ben de hic begenmedim.

    YanıtlaSil
  5. tek kelimeyle rüküş buldum... büyük zevksizlik:(((

    YanıtlaSil
  6. Elbisenin rüküşlüğü konusunda sana katılıyorum ama Emma çok hoş kız.Bu saç modelide ne?Onu çok kötü göstermiş bu saç rengi.

    YanıtlaSil
  7. büyüdükçe çirkinlesiyo kiz ya.

    YanıtlaSil
  8. elbise çok kötü, dantel işlemesi, siyah derisi, danteller amanın:)) ayakkabısıda çok kötü rüküş besbelli!

    YanıtlaSil
  9. o renkli renkli çiçekler olmasaymış elbise güzelmiş aslında ama ...

    YanıtlaSil
  10. wild wild cat27 Mart 2010 22:12

    sana katılıyorum banucum, dantel detaylar varken cicek islemeleri çok yakısıksız olmus...

    YanıtlaSil
  11. gogus kismi disinda ben elbiseyi cok cok kotu bulmadim ama tabi sadece nakis veya sadece dantel olsaydi daha iyi olurdu

    YanıtlaSil
  12. Annem bana çok küçükken bi deri etek-ceket takımı almıştı. Üstünde de böyle işlemeler vardı. Ben bunu giymeem diye ağlamıştm bi kere bile giymemiştim. Onu anımsadım şimdi fotoğrafa bakınca :)

    YanıtlaSil
  13. yaaa ben bu elbisenin nakışlarını çok sevdim amaa. göz yorduğuna katılıyorum ama danteli olmasa nakışı olsa benim olsun isteyebilirdim =)

    saçları ve makyajıysa kötü olmuş. :S

    YanıtlaSil
  14. Çok basit elbisede ne ararsan o var gibi...

    YanıtlaSil
  15. bence hic güzel degil...hem yasina'da uygun degil.

    YanıtlaSil
  16. aynen söylediğin gibi çiçeklere gelene kdr hadi neyse diyebiliyorsun sadece...

    YanıtlaSil
  17. bence cok guzel olmus :) emma her zaman iyi gorunmeyi beceriyor :)

    YanıtlaSil
  18. bence elbisesi coook güzel. ama çanta ve ayakkabılar uymamış:(

    YanıtlaSil
  19. biri şu kızı giydirsin

    YanıtlaSil