Jelly Ayakkabılar {2010 Yaz}

3/30/2010

jelly-ayakkabilar

Jelly babet modasinin gecmesini istemeyen Steve Madden 2010 Yaz Koleksiyonu'na bu guzellikleride dahil etmis. Buyuleyici ta$larla suslenen jelly babetleri balon etekler, sade elbiseler ve sortlarla hayal etmemizi isteyen Steve Madden'le kesinlikle ayni fikirdeyim! Jelly ayakkabi modasi mumkunse bir sure daha devam etsin!

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. ayağı terletmeleri dışında zevkle kullanıyorum bende yazınn geçen yaz zaradan almıştım.

    YanıtlaSil
  2. Çok kötü...

    YanıtlaSil
  3. sarısıııı ve siyahı mühteşme miş... =)

    nineoceans.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. çocukken aldığım naylon babetler ayaklarımı çok çok acıttığından beri karşıydım ben bu jelly olayına... ama tasarımlar o kadar sevimlileşti ki kendimi tutamadım ve markafonide de 10tl lik indirim kuponumla beraber kargo dahil 14,80'e jelly babet aldım.. daha elime ulaşmadı..
    nolur canımı yakmasın da ben de bu yaz bu tarz babetlerin tadına varıyım.. =)

    YanıtlaSil
  5. ben tapıyorum jelly ayakkabılara. sadece sandalet ve babet değil topukluda da süper oluyor (vivienne westwood melissalar)
    jelly babetin süperstarı bence marc jacobs jelly mouse açık mor :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzeller ama normalde eli ayağı çok terleyen birisi olarak yaz sıcağında jelly ayakkabı kullanmam imkansız gibi :(

    YanıtlaSil
  7. Evet ya terletir ayrıca ayağında da böle yapışık gibi his bırakır.Küçükken vardı benim:D
    Ben dolgu topuk sandalet istiyorum.Topuklu giyerken pek rahat değilim.Şöle ortopedik özellikli ayakkabı var mıdır?

    YanıtlaSil
  8. Acaba ayağı terletince ayaktan kayar yada çıkar mı ?

    YanıtlaSil
  9. çok güzel de yalnız çok pahalı, steve madden'in sitesinde 80$ yazıyor, tr'ye 2 katı farkla gelir kesin :)

    YanıtlaSil
  10. ben de uğrayıp çekim yapacağım nişantaşı mağazasında :)

    YanıtlaSil