Miley Cyrus ve Sevgilisi Liam Hemsworth

3/27/2010


The Last Song {Son Sarki} adli filmin setinde tanisan ikili ilk kez kameralar karsisinda birlikte poz vermis. Miley Cyrus filmin galasinda giymek icin Emma Watson gibi deri bir elbise tercih etmis. Ancak bu elbise oldukca sade ve kesinlikle daha zevkli!

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. sevgilisi mi, ben kardeşler sanmıştım hahahahaa:)))) gözlere bakar mısın Banu, sanki kardeş gibiler ama..:)))

    YanıtlaSil
  2. uyumsuz takıları ve hiç yakışmayan siyah ojeleri gözümü tırmalıyor.

    YanıtlaSil
  3. Göz renkleri aynı ve çok güzel...

    YanıtlaSil
  4. Makyajına bayıldım vallahi..

    YanıtlaSil
  5. Bu kızı hiç sevmiyorum nedense yaptığı şeylerin hiç birisini beğenmiyorum çok itici ve yapmacık geliyor bana böyle bi sahtelik var sanki+Deryaya katılıyorum cidden kardeş gibi duruyorlar hiç yakışmamışlar mileyin yanında böyle bi çocuk yazık olmuş çocuğa

    YanıtlaSil
  6. koyu yeşil ojelerini sevdim ben sadece:)

    YanıtlaSil
  7. elbise aslınd güzel ama miley'in üzerinde gördüğüm her şeyden nefret ediyorum, önyargımı yenemiyorum yenmek de istemiyorum bu konuda :D

    bu arada küçük bir not; ilk kez birlikte poz vermiyorlar, oscar'lardan sonra vanity fair partisinde de poz vermişlerdi.

    YanıtlaSil
  8. Bunun(Liam) abisi(Chris) süpper seksi bişiiyy... hastasıyım!!! Home and away adlı Avusturalya dizisinde oynuyordu...en son Star Trek'de baba Kirk'i oynadı...Perfect Getaway'i hala izleyemedim...Yakın zamanda Thor olarak izlicezz...Abi kardeş en son eskiden Miley'e takılan bi vatandaşı bar çıkışı tepelediler...kafalar dumanlıymış tabii; ama abi kardeş destek tam :)))

    YanıtlaSil
  9. ayy çoq yakışmışlar birbirlerinee ve miley nin elbisesi ve ojelerine bayıldım ne giyse yakışıyo:))

    YanıtlaSil