NR.39 Ayakkabı Modelleri ve Fiyatları

3/28/2010


nr39-ayakkabi-modelleri-1


NR.39'dan gecen yil bu zamanlarda bahsetmistim.

Simdi size NR.39'la ilgili guzel bir haber vermek istiyorum!

29 Mart Pazartesi NR.39 ayakkabilari Trendyol'da sati$a cikiyor. Yani bu guzelliklerden birine sahip olmak icin Pazartesi gunu Trendyol'a i$inlaniyoruz :)

NR.39 ayakkabilarinin fiyat araligi 169-219 TL. Trendyol satis fiyatlarinin biraz daha uygun olacagini dusunuyorum.

2010 Yaz Koleksiyonu'ndan bazi goruntuleri ekledim. Enfesler degil mi?

You Might Also Like

17 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. şeker gibiler şeker :)
    http://balgozlukiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Hepsini istesem çok şey mi istemiş olurum ?

    YanıtlaSil
  3. 2 numarayı istiyorum,bayıldım!

    YanıtlaSil
  4. Saat kaçta acaba Banucum ya,tam saatini öğreniyim ben siteden,uygun fiyata satışa çıkarlarda ben kaçırırsam üzülürüm walla.

    YanıtlaSil
  5. :( discourage edio gibi olmayayim ama bazi modeller cok unlu markalarin "saturated" cakmalari gibi duruyor... bir de renk paletleri inanilmaz basarisiz. :( fiyatlar da sisme... bu sanirim bu blogda yaptigim tek negatif yorum.

    YanıtlaSil
  6. Off of muhteşem şeyler bunlar.Bunları yaratmak zeka işi:)

    YanıtlaSil
  7. aynen 2 numaraya bayıldımmmm ben de:)

    YanıtlaSil
  8. hepsi çok güzel çok beğendim yaa ne güzeller...

    YanıtlaSil
  9. 3 numara sevimliliğiyle karar vermemi zorlaştırsa da 8 numara diyorum.

    http://eighttwentyfive.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. trendyolda taksit imkanı var mı acaba? :)

    YanıtlaSil
  11. ayyy üstte ikinci olan yani en üstteki sağdaki ayakkabıya bayıldım istiyorum istiyorum istiyorum :D

    YanıtlaSil
  12. Çok cicilerrrr.. favorilerim, 2. fotoraftaki ve yanında siyah kelebekleri olan... =)

    YanıtlaSil
  13. sabah ofise gelir gelmez açtım siteyi ve 26 dk var diyordu.

    26 dk doldu ve tekrar 29:59dan
    süre düşmeye başladı.
    ve tekrar tekrar 11 e kdr sürdü neredeyse bu.
    biraz önce açıldı nihayet ve 79tl lil olan ayakkabılar hemen tükenmiş. diğerlerininde 36 numarası zaten bitmiş..

    bu işten birşey anlayan varsa beri gelsin..

    ayrıca siteyede ikinci kez 29:59 dan düşünce email attım ama cevap vermediler henüz..

    sevgiler

    YanıtlaSil
  14. derya, zamanlama konusunda ayni seyi bende yasadim, hatta twitter'a da yazdim :) ben kurdelali oxford mu alsam kurdelasiz mi diye dusunurken 37 numaralar tukendi. yalniz sadece bu zamanlamadaki aksaklik degil, baska acilardan da trendyol beni hayal kirikligina ugratmaya devam ediyor. mesela blogum sayesimde uye yaptigim 1000 kusur kisi'den sadece 200 tanesi hesabimda gorunuyor, geri kalan 800 kisinin uyeligi onaylanmasina ragmen hesabimdan silmisler :) ve isin garibi bu konuya cozumleride yok.

    YanıtlaSil
  15. hem sabahtan beri işe konsantre olamadım hemde ayakkabıların hayallerinden öteye geçemedim..

    haksızlık bu :(

    YanıtlaSil
  16. süre 00:00 landı ben açtım ve hepsi tükenmişti (38 numaraların) hayret ettim!

    YanıtlaSil