Sex and the City filminin kızları bir arada

3/19/2010 11:45:00 ÖS

SEX-AND-THE-CITY-TWO
SEX-AND-THE-CITY-TWO-1

28 Haziran 2010'da gosterime girmesi planlanan Sex and the City 2 filminin cekimleri devam ediyor. Filmin 3 oyuncusu bir araya gelince hemen goruntuleri sizlerle paylasmak istedim. Sarah Jessica Parker'daki degisikligi sizde farkettiniz mi? Sanki yenilenmis, yuzune tazelik ve genclik cokmu$...

Asagiya film cekimlerinden gelen son goruntuleri ekliyorum. Sizce bu hatunlarin colde ne i$i var? :)

Picture 4
Picture 2
Picture 1
Picture 5
Picture 3

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. ilk resimde SJP'ın giydiği siyah yıldızlı marchesa elbise tablo gibi. o kadar kıskandım ki!

    YanıtlaSil
  2. ivana sert Marakeşteki çekimlerine gitmş sex and the citynin.ayrıca daha önce blogunda yer vermştin ivana sertin mayokini tasarımlarının filmde kullanılacığıyla ilgili.doğruymuş samantha o mayokinilerden giyecekmş filmde:)

    YanıtlaSil
  3. çok büyük bir sabırszlkla bekliyrm filmi hmn gelsn o gün:)

    YanıtlaSil
  4. Charlotte gerçekten tam bir anne, resimde ne kadar tatlı çıkmış :)) yalnız bebeğin Henry'e ne kadar benzediğini fark ettiniz mi? Başarılı bir cast çalışması olmuş :)

    http://plndrkn.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. 2.fotoğraftaki SJP'n ayakkabısına ba-yıl-dım!

    YanıtlaSil
  6. sjp çok itici bir bayan bence.

    YanıtlaSil
  7. kızları? okuyunca biraz garibime gitti:)
    sjp'nin ayakkabıları benim olsun yaa

    YanıtlaSil
  8. İlk resimde SJP nin kıyafeti+makyajı dumanlı dumanlı muhteşem... Bende çok kıskandım... 2. fotoraftaki ayakkabılarını ve saçınıda ayrıca çok beğendim... =) ve evet kızlar mı? hihihi

    YanıtlaSil
  9. sjp'a bayılıyorum :)))))

    YanıtlaSil
  10. siyah elbiseler renklilerden çok daha iyi. ayrıca sjp'ı itici buluyorum.

    YanıtlaSil

Hakkımda

Bu blogun sahibesi kedilerini, sağlıklı yaşam & beslenme ile ilgili mevzuları, Americano'yu, peynirin her ceşidini, New York'u, uzun yürüyüşleri, sahilde koşmayı, her çeşit makarnayı, Başak burcu olmayı, yapılacak işler listesi hazırlamayı çok seviyor! Tam bir kozmetik delisi! Bir de kim ne giymiş, nasıl giymiş araştırmaya, çekiştirmeye pek meraklı. Haliyle tüm bu gevezeliklerini 2007 yılından beri burada biriktiriyor. Enjoy ♥