Skinny Kargo Pantolon Modelleri

3/29/2010

skinny-cargo-pants-1

Rahatligin simgesi kargo pantolonlari oldum olasi sevmisimdir.

Kargo pantolonlarin yeniden yorumlanmasiyla ortaya cikan skinny kargo pantolonlari ise daha cok sevdim!

Rihanna, Gwen Stefani ve Hilary Duff gibi unlulerin tercihi olan J Brand’s Houlihan Twill kargo pantolon modellerini {ve benzerlerini} onumuzdeki gunlerde daha pek cok unlunun uzerinde gorecegimizi dusunuyorum.

Sevdik mi?

{coolspotters.com}

You Might Also Like

17 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Burada sana katılmıorum Banucum, cık sevmedik... Pantalon rahatlıktan çıkmış ayrıca seçmiş olduğun resimlerde bir tek son resimdeki hatuna yakışmış (kendisini tanıyamadım ama) Amber Rose ve JLO ya benzettim =)
    Botlarla vs olunca amacına yönelik olmuş gibi, ama diğer hatunlar rahat-şık yapmaya çalışmış hem yakııştırmadım, hem çok kilolo göstermiş hemde cıkkk...=)

    YanıtlaSil
  2. ben sevemedim skinny ile kargo pantolon ayrı ayrı iken cok severim ama birleşimini sevemedim. birtek gwen stefani deki duruşunu beğendim

    YanıtlaSil
  3. skinny skinny olarak kalsın kargo da kargo olarak bence:))bu melez pantolonları sevmedim açıkçası...

    YanıtlaSil
  4. fotoğraflarda çoğunlukla balık etli ünlüler olduğundan mıdır nedir?sanki kilolu gösteriuor gibi bir his doğdu içime.

    YanıtlaSil
  5. sevmedik :) bacakları şişman gösterıyor bence bu normal skinlere göre tatlım...

    YanıtlaSil
  6. ben sevdim, ama kalin bacakla kesinlikle giyinmemeli. daha da kalin gösteriyor.

    YanıtlaSil
  7. Ben de pek begenmedim.. Ama herkes de gore gore zamanla alisiriz buna da, nelere alismadik ki ;)

    YanıtlaSil
  8. ben de sevmedim kalın gosterıyor bacakları. yan cepler herzaman baseni fazla gösetiyor

    YanıtlaSil
  9. karışım olunca biraz beğendim içlerinden en çok gwen'e yakışmış.

    YanıtlaSil
  10. ben de sevmedim kargo pantolonun ruhuna aykırı bence:)salaş rahat olmalı kargo dediğin

    YanıtlaSil
  11. rihanna gibi tombişler giymezse sevilmicek bi yanı yok fizik istiyo yani

    YanıtlaSil
  12. Skinnyi severim...kargoyu da severim...ama ayrı ayrı...bacakları ayrık ve kalın göstermiş.....

    YanıtlaSil
  13. bol olanlarını sevmiyordum hatta erkeklerde bile sevmiyordum şimdi bir de bu şekilde görünce daha itici geldi.. şık durmuyor bence hem rahatsız da.. o ceplere de zaten birşey konulmaz.

    YanıtlaSil
  14. çok sevdim, rihanna dombalağı haricinde herkese yakışmış ama en çok son sıradaki pumplı kombini beğendim.

    3. fotoğraftaki kadın Seren Serengil'e ne kadar da benziyor:))

    YanıtlaSil
  15. Bana kalırsa en iyi Gwen taşımış pantolonu diğerlerine ya çok yapışmış yada üstlerindeki diğer aksesuarlarla uyumlu olmamış.Ama onun dışında bence rahatlıkla ilgileri kalmamış artık pantolonların.
    Kim Kardashian'ın da -sanırım o- ayakkabıları hiç hoş durmuyor.
    Bir de Rihanna neden kendini çirkin göstermek için her türlü saçma saç modelini deniyor hiç anlamış değilim.Stil danışmanı kimse değiştirmeli acilen benim görüşüm bu.(9 yaşındaki bi erkek çocuğu gibi saçları)

    YanıtlaSil