2010 IKEA Kataloğu {Online}

4/30/2010

ikea-katalog

Sizde benim gibi bos zamanlarinizda mobilya, dekorasyon vb. firmalarin online katalog urunlerini e$elemeyi sevenlerdenseniz an itibariyle dogru yerdesiniz demektir. Isvec'in medar-i iftihari Ikea'nin 2010 {Turkiye} katalogunu en hizli $ekilde goruntulemek icin $uraya i$inlanabilirsiniz. Daha sonra geri donup begendiklerinizi bizlerle paylasmayi unutmayin!

{Mutfak urunleri icin burayi, ikea gardirop brosuru icinse $urayi tiklayin.}

You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. İkea kataloğuna kanlı canlı ulaşamayan bizim gibiler için harika oldu :) teşekkürler!

    YanıtlaSil
  2. norveçte yaşayan biri olrak ki isveçe pek sık giderim. ikeadan fakir fukara ya da öğrenciler alışveriş yapar. onun dışında pek kimse uğramaz. çünkü ürünleri çok kalitesiz bulunuyor. ama bazı ufak tefek mutfak ürünleri bence güzel..

    YanıtlaSil
  3. İkeaaa evimizin herşeyiiii !

    YanıtlaSil
  4. aynen ben de bayılıyorum şu ikea kataloglarını eşelemeye.. bir sürü farklı ev kuruyorum kafamda :D

    YanıtlaSil
  5. valla ben isveçte yaşayan biri olarak ikeadan bayıla bayıla alışveriş yapıyorum,mobilya koltuk anlamında kesinlikle burda daha kaliteli yerler var ama diğer eşya ve ürünler herkesçe çok tercih ediliyor,seviyorum yani canım ikeamızı,mucks:))

    YanıtlaSil