Batik Giyim 2010 Yaz Koleksiyonu

4/30/2010

Picture 4
Picture 3
Picture 10Picture 9
Picture 8
Picture 7
Picture 6
Picture 5
Picture 2
Picture 1

Batik Turkiye'de oldugum zamanlarda ugramadan gecmedigim markalardan birisidir. Gectigimiz gunlerde yine yolum bir Batik magazasina dustu. Pek cok urunde %50 indirim vardi. Trikolar oldukca guzeldi ancak sadece buyuk bedenler kaldigi icin birsey alamadim. Batik magazalarinin bence en buyuk problemi urunlerin daginikligi ve cok ust uste olmasi. Bir triko hirkaya uzanabilmek icin 5 hirkayi du$urmek gerekiyor, askilara cok sIkI$ik asiliyorlar. Bunlar tabi benim gozlemlerim...

Batik 2010 Yaz koleksiyonu'ndaki triko yelekler gonlumu kazanmi$ durumda. Bir de 6. gorseldeki firfirli etek...

{batik.com.tr}

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. mağaza düzenlerini ben de beğenmiyorum.aslında çok hoş ürünleri var fakat mağaza içi çok bunaltıyor ve bakmaktan vazgeçiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Tespitlerine ben de katiliyorum Banucum. Cok guzel urunler gerektigi gibi teshir edilmedigi icin gerektigi ilgiyi gormuyor bence. Ben aramaktan yorulup cikiyorum bir sure sonra..
    Yeni koleksiyon oldukca guzel gorunuyor, paylasim icin tesekkurler!
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. giripte alışveriş çılgınlığımı gerçekleştirdiğim ender mağazalardan biridir, tüm dağınıklığına rağmen:))

    YanıtlaSil
  4. Tasarım cadısıyla aynı fikirdeyim ve her gittiğimde bu yüzden girmekten vazgeçiyorum yada çabucak bakmak istiyorum.. Aslında hepsi de çok hoş modeller, ama sunumu beceremiyorlar.. İyi bir hafta geçirmeni diliyor, sevgiler yolluyorum. kendine iyi bak canım..

    YanıtlaSil
  5. Ben kalıplarını dar buluyorum

    YanıtlaSil
  6. Bu söylenenlere ilaveten ürünleri çok çabuk bozuluyorlar. Aldığım kazaklar hemen tüylendi, yaz için aldığım ince hırkalar yıkanınca sarktı ve giyilemez hale geldi. Tasarımları güzel fakat kalitesi ödenen paranın karşılığını vermiyor maalesef.

    Nilgün

    YanıtlaSil