Defne Sabunu Faydaları

4/28/2010

defne-sabunu

Gectigimiz gunlerde katildigim bir fuarda Hatay'da uretim yapan Gardef markasinin urunleriyle tanisma firsatim oldu. Defne yagi iceren sampuan, losyon, sac kremi gibi urunlerin arasinda gozume carpan defne yagi sabunu'nu denemek istedim. Deneyimlerime gecmeden once sabun paketinin uzerinde yazanlari aktarmak istiyorum;

Defne sabunu vucut ve sac icin saf zeytinyagi ve defne yagindan uretilmis dogal bir sabundur. Uretiminde hayvansal yaglar, sentetik parfum, boya, kopurtucu ve sertlestirici kimyasallar kullanilmamistir. Defne sabunundaki defne yagi ve zeytin yagi cildin beslenmesini ve yumusak kalmasini, saclarin dogal canliligini korumasini saglar.

Defne sabununun bunun disinda bildigim diger bir ozelligi antiseptik olmasi. Bu sayede pek cok cilt rahatsizligina {sivilceler dahil} iyi geliyormus. Sadece yuz yikamada kullandigim bu sabundan oldukca memnun kaldim. Oncelikle cildi germiyor ve kurutmuyor. {Benim gibi karma cilde sahipseniz ve bolgesel kuruluk yasiyorsaniz ne demek istedigimi daha iyi anlarsaniz.} Sabun guzel kokuyor ve kopurtucu kimyasal icermemesien ragmen gayet iyi kopuruyor. Daha etkili olsun diye surada bahsettigim sungerle kullaniyorum. {Sabunu saclarim icin kullanmadim, kullanmayida dusunmuyorum.} Defne sabunu tum vucut temizliginde de kullanilabilir ama dus jel'lerimden {simdilik} vazgecemiyorum :)

Watsons'ta Otaci'nin defne sabununu gormustum. Fiyati 3,5 TL'di. Eger dogal urunlere merakliysaniz ve cildinize bir guzellik yapmak isterseniz defne sabununa bir $ans vermenizi oneririm.

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bende defne sabununu uzun süredir kullanıyorum. Vücudum çok kuru olmasına rağmen hiç kurutmuyor, sırtımdaki sivilceleri de yoketti. Uzun süredir duş jellerimi kaldırdım sadece bu sabunu kullanıyorum. Sivilce sorununuz varsa bence bir deneyin zaten çok ucuz

    YanıtlaSil
  2. Doğal sabunlara ilgisi olan biri olarak deneyeceğim :) Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Ben de iki gündür kullanıyorum, bu yazı çok iyi denk geldi. Hatta ben de bir post hazırlamayı düşünüyordum. Saçıma kullandım. Kremle kullandığımda şampuandan bir farkı olmadı. Kremsiz ise, her sabunun yaptığı gibi biraz sertleştirdi. Ama ince telli saçlıysanız, iyi sonuç alabilirsiniz bence. Benim saçlarım kalın telli.

    YanıtlaSil
  4. hataylıyım kullanıyorum, duş jeli yerine kullanıyorum,, cilt temizliğinde kullanıyorum, saçlarıma maske olarak kullanıyorum, kesinlikle tavsiye ederim;)))

    YanıtlaSil
  5. Bu faydalı bilgi için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  6. Gardef sitesinde yurtdisindan siparis yapmak malesef mümkün degil. Ben almanyada yasiyorum bu ürünü baska bir yerden alamazmiyim? Bilgisi olan yardimci olursa sevinirim :)

    Gözde

    YanıtlaSil
  7. happytobe; yorumun icin cok tesekkur ederim. bu sayede defne sabununun sivilce problemine gercekten iyi geldigini ogrenmis olduk. sevgiler...

    prenses tapsin; memnun kalacagini dusunuyorum :)

    gia; sac kremiyle kullanma fikrini hic dusunmemistim, deneyecegim :)

    sezin; du$ jeli bana daha pratik geliyor, sanirim tembellikten :) aslinda tum vucuda kullansam ne iyi olur...

    yesim; rica ederim.

    gozde; otaci'ninda defne sabunu var, saniri otaci urunlerini internette bulabilirsin.

    YanıtlaSil
  8. bende karma ciltliyim ve yüzümü yıkayıp kremlerken yanmasından bıkmış durumdayım.tavsiyen üzerine watsons a uğradım ve otacının defne sabununu aldım şu anda memnunum.. işe yarıyor gibi..

    YanıtlaSil
  9. Doğal ürünlere meraklı biri olarak yazını okuduktan sonra gittim hemen bir defne sabunu aldım ve yaklaşık bir haftadır kullanıyorum fakat farklı bir markanın.Ben sadece yüzüm için kullanıorum ve şuan gayet memnunum fakat sırtımda sivilceler var onlar içinde mi kullansam diye düşündüm yorumları okuduktan sonra :)

    YanıtlaSil
  10. yok ya, ben hatayliyim, bu fiyata defne sabunu olmaz. bir defa defne yaginin kilosu en az 20 lira. o da tonlala alirsaniz. yani daha pahali.
    bunlar icine defne yagi koymuyorlar. defne esansi koyuyorlar.

    sizlere onerim eger kullanmak istiyorsaniz zya direk evde ureten kisilerden alin, ticari kaygi gutmeyenlerden, ya da ByANTIOCHIA diye bir marka var onu bi deneyin.
    ama dedigim gibi, her defne sabunu diye satilan sabun defne sabunu degildir. hatta neredeyse hicbiri degildir. ucuz yapaca diye milleti kandiriyorlar.
    saygilarimla.

    YanıtlaSil