Heidi Klum'dan Islak Görünümlü Saç Modeli Denemesi

4/30/2010

heidi-klum-sac-modeli

Heidi Klum yeni sac kesimini farkli sekillerde degerlendirmeye baslamis bile. Gectigimiz gunlerde arkaya dogru taradigi islak gorunumlu saclariyla goruntulenmis. Sizce yakismis mi?

You Might Also Like

22 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. tam anne modeli 1. fotoğraf. 2. bir nebze idare eder

    YanıtlaSil
  2. heidi klum'un yaşlandığını görüyorum :S beğenmedim ikisini de, zaten bence en son hamilelikten sonra da kilosunu da veremedi bence

    YanıtlaSil
  3. Bu kadın hep çirkin miydi yoksa yeni mi çirkinleşmeye başladı karar veremedim:))

    YanıtlaSil
  4. Bence hoş olmuş:) Bende saçlarımı öyle kestirmeyi düşünüyorum, belki o zaman bende böyle değerlendiririm:/

    YanıtlaSil
  5. hiç hoş görünmüyor.kesinlikle ilk model :)

    YanıtlaSil
  6. charlize theron a çok benzettim 2. resimde!
    bence kahkülsüz hali çok daha güzel çünkü yüzü küçük ve elmacık kemikleri çıkık olduğu için yakışmamış kahküller ama sonuçta heidi bu şarap gibi kendileri:)

    YanıtlaSil
  7. tamam yüzü güzel, saçı arka plana atmak istemesi normal karşılanabilir; ama çok çirkin bir görüntü :)

    YanıtlaSil
  8. cok cok kotu..tum seksapalite gitmiş..

    YanıtlaSil
  9. 70 li yillarin filmlerinden Bo Derek.

    YanıtlaSil
  10. yok bence ya olmamış, neden böyle bir saç modelini denemek istemiş olabilir ki???

    YanıtlaSil
  11. uzun saçlı hali kesinlikle daha güzel, kısa modelin ıslak halini sevdim, 2. resim

    YanıtlaSil
  12. bence ilk modelde cok yasli gorunuyor, islak saclar genclestirmis sanki..

    YanıtlaSil
  13. ya ne çirkin kadınmış meğerse Heidi Klum. daha önce uzaktan görüp vücuda mı odaklanıyordum nedir :) bu arada meraba :)

    YanıtlaSil
  14. gggggggggggg korkunc olmus kesinlikle 1.si

    YanıtlaSil
  15. saçları yağlanmış gibi bi görüntü var cık olmamış:)

    YanıtlaSil
  16. Ben heidi klum u bizzat gercegini gordum hemde yeni bebisiyle 2 hafat oluyor sanirim =) alisveris yaptik hep beraber :) ciddi anlamda zayif kadin ve cok guzel ben sasirdim kesin photoshoplu falan diyodum ama cik degil vermis hepsini =) saclari da o ilk modeldi arkadan topluydu ama =) percemlerden ve kotu sac renginden tanidim =) ciddi kotu bir renk neden boyle bir renk secmis bilmiyorum yani yakindan daha da kotu... Benden haberler bu kadar =)

    YanıtlaSil
  17. isil can; super :) artik bundan sonra tum selebriti haberleri senden sorulur ;)

    YanıtlaSil
  18. yakışmamış. geriye doğru ıslak taranmış saçlar çok az insana gidiyor tehlikeli bir model zaten.

    YanıtlaSil