Iron Man 2 Galası {Scarlett Johansson & Gwyneth Paltrow}

4/28/2010

scarlett
paltrow

Iron Man-2 filminin galasina Scarlett beyaz Marchesa elbiseyle katilirken, Gwyneth ise beyaz sort ve ceket'ten olusan bir takim giymeyi tercih etmis. Filmin iki kadin basrol oyuncusu renk konusunda birbirleriye uyumlu olmuslar ancak secimleri farkli olmus. Siz olsaydiniz hangi beyaz'i tercih ederdiniz, elbiseyi mi- sort/ceket takimi mi?

You Might Also Like

25 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. scarlett tam anlamıyla harika olmuş..gerçekten hastayım ben bu kadına :D her şey mi yakışır bir insana.. ayakkabıları müthişmiş. markası neymiş merak ettim doğrusu biliyor musun?

    ayrıca bir scarlettin duruşuna bir de gwynethin duruşuna baktım. gwyneth olmamış :D

    YanıtlaSil
  2. Gwtneth bence şortuyla baska duruyor, klasik elbise dısında güzel bir seçim.

    YanıtlaSil
  3. Bence elbise! Çok da iyi taşımış.
    Gwyneth'i çok severim ama, elbiseleri bu şekilde hastalıklı gibi taşıya-maya-nlardan hoşlanmıyorum.
    Ve bu arada dikkatimi çekti, hayret ki Gwyneth; burada, o korkunç drakula rujlarından birini sürmemiş. Makyajı çok yakışmış. :))

    YanıtlaSil
  4. Ben elbiseyi beğendim ama şortlu takımı da beğendim:)))))

    YanıtlaSil
  5. scarlett'i sevmem ama elbisesini sevdim: evet, tercihim elbiseden yana olurdu:)

    YanıtlaSil
  6. Ikisi de tek tek bakinca cok hos kiyafetler ama yanyana olunca Scarlet elbisesi ve ayakkabilari ile cok daha dikkat cekici duruyor. Gwyneth'nin yildizini sondurmus :) Bir de bu ceketlerle nasil oturuyorlar onu anlamiyorum. Oturunca yaka pot yapip gogusler ortaya firlamiyor mu??

    YanıtlaSil
  7. Sırf Scarlett Johansson'daki ayakkabıları giymek için o elbiseyi giyerdim :D

    YanıtlaSil
  8. Scarlett bazen güzel bazen diil ama sapık olmamama rağmen göğüslerinin güzel durduğunu söylemeden edemicem nede olsa kadın kadına konuşuyoruz şurda :)..Gwyneth ise ayakkabısına bayıldım topuk kısmı açık bi ayakkabıydı yanlış hatırlamıyosam ayakkabıyı kıyafetlerden daha çok beğendim ama tercihim ceket şort ayakkabı rengim ise siyah olmazdı..

    YanıtlaSil
  9. scarlett in elbisesi süper bence:) çok değişik ve inanılmaz güzel taşımış:)sivri burunlarla aram iyi değil o yüzden ayakkabı için bişey diyemicem:):)

    YanıtlaSil
  10. Scarlett'in seçimi galaya uygun olmuş ve üzerindeki tüm parçalar harika.Ama Gwyneth'in takımıda hoş cool olmuş ayrı bir kategoride değerlendirdiğimde takımıda çok beğendim ben.

    YanıtlaSil
  11. scarlett diyorum. tek kelimeyle şık! galaya uyanda zaten elbisedir diye düşünüyorum Gwyneth seçimleri hoşuma gitmedi şort hiç mi hiç olmamış.

    YanıtlaSil
  12. her iki kombinde muhteşem bence

    YanıtlaSil
  13. İkisi de çok güzel ama ikisinin de diz kapakları kötü görünüyor :=)

    YanıtlaSil
  14. Sort ceket takim ama scarlett'in ayakkabisi

    YanıtlaSil
  15. İkisininde kıyafetleri güzel değil.On yıl sonra geriye dönüp baktığımızda"ıyy ne saçma giyiyorlarmış"diyeceğiz.özellikle scarlett(ki kendisine hastayımdır)hiç iyi değil.makyajlar ve ayakkabılar güzel ama bişey dikkatimi çekti,scarlett'in ikinci resminde ayakkabılarına bi dikkat edin,çok mu büyük gelmiş yoksa yanılıyor muyum?

    YanıtlaSil
  16. Elbiseyi beğenmedim.Ayrıca o boynuna doğru çıkan parçası daha da kısa görünmesine yardımcı olmuş.kötü bir seçim bence.

    şort-ceket takım farklı olmuş,beğendim fakat keşke çanta ve ayakkabı rengi tercihini siyahtan yana yapmasaymış.

    YanıtlaSil
  17. benim tercihim elbiseden yana :)

    YanıtlaSil
  18. Kesinlikle elbiseyi tercih ederdim!;)

    YanıtlaSil
  19. iki kadını da çok hoş beğeniyorum. kıyafetlere gelecek olursak, - sanırım renkleri nedeniyle- ikisini de beğendim; ancak seçim yapmak gerekirse elbise derim :)

    YanıtlaSil
  20. Kesinlikle elbiseyi tercih ederim. Scarlet hem elbisesi hem ayakkabı hem çantasıyla çok hoş olmuş ama Gwyneth için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Şort ve ceket kombini gözüme hiç hoş gelmedi :)

    YanıtlaSil
  21. Elbiseciler, allah aşkına scarlettin bacaklarına bir bsksınlar nasıl çarpık göstermiş, bence Scarlett elbiseyi taşıyamamış, daha narin ve uzun bacaklı birinde bu elbise daha iyi dururdu.Ayrıca ceket ve şort takımının yarattığı farklılık hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  22. Ceren, ama kesinlikle Gwyneth'in, ceketi taşıyamamasından daha iyi taşımış bence. :)
    Bir de mini etek, bacak boyunu uzun göstermek için başvurulan bir hiledir. Zaten uzunsan buna ihtiyacın olmayabilir. ;))

    YanıtlaSil
  23. gwtneth mükemmel scarlet ı ıh

    YanıtlaSil