Louis Vuitton Pelerin {Kap} Modeli

4/30/2010

pelerin-kap-modeli

Guzel degil mi?

Fakat 'pelerin' mi yoksa 'kap' mi desem emin olamadim.

Sizce hangisi ?

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bence pelerin ve hoşş..:)

    YanıtlaSil
  2. Bence ayakkabıları:)Merve

    YanıtlaSil
  3. guzel bir pelerin ama boyle ayaklı reklam panosu gibi kiyafetleri sevmiyorum. ayakkabilar super ...

    YanıtlaSil
  4. Bence çok güzel bir pelerin..

    YanıtlaSil
  5. markası louis vuitton...katein bu haftaki takıntısıymış, 3 gün üst üste bu pelerinle görüntülenmiş ve üstünden çıkarmak istemiyormuş, ilginç:)

    YanıtlaSil
  6. ben bu tarz şeyleri daha çok orta yaşlı ve hafif kilolu kadınlara yakıştırıyorum.bkz:annem :)

    YanıtlaSil
  7. pelerin bahane, ayakkabilar sahane!

    YanıtlaSil
  8. Çok çok havalı,tarz ve hoş.
    LV yazmayanını bulasam..ben de alsam..

    YanıtlaSil