Nasıl bir çiftsiniz?

4/27/2010

reclarkgable_couples-02
reclarkgable_couples-03
reclarkgable_couples-04
reclarkgable_couples-05
reclarkgable_couples-06
reclarkgable_couples-07
reclarkgable_couples-09
reclarkgable_couples-10

Gunumuz toplumundaki ciftler Ispanyol fotografci Reclarkgable'in kamerasina bu sekilde yansimis. Keyifli ve farkli bir calisma olmus. Sevdim. Yalniz goruntuler arasinda kendime ve Ozy'e yakin bir yansima aradim ama bulamadim :) Peki siz nasil bir ciftsiniz?

{thetrendygirl.net}

You Might Also Like

22 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. sy çok komik ya sanki bütün manyaklar bir arada gibi :)) (yanlış anlaşılma olmasında :))

    YanıtlaSil
  2. Yok bizi unutmuslar cekmeyi :) Bayildim super bi calisma olmus!

    http://insideofmypurse.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. süper bir çalışma :)) bana en yakını sondan bir önceki sanırım :)

    YanıtlaSil
  4. bencede en normali sondan bi önceki :))

    YanıtlaSil
  5. hiçbiri ha.. ha.. çok komikler:)

    YanıtlaSil
  6. 4.deki erkekteki gömleğin çok benzeri sevglmde,kızdakinin kırmızısı da bende var:)ama çift olarak pek benzemiyoruz,erkeğin saç modeli tamamen değişir,dövmeler kalkar,kızın makyajı hafifler,kısaca biraz daha sıradanlaşırsa bize benziyor aslında:P

    YanıtlaSil
  7. bizi tasvir edememiş sanırım:)

    YanıtlaSil
  8. haha süper ama bende bize yakınını bulamadım yani kalıplaşmış bi halimiz yok henüz :)

    YanıtlaSil
  9. harika bir çalışma ama evet bende kendimi bizi bulamadım aralarında bir eksik var bunda heemn bizide çeksinler oraya:)))))

    YanıtlaSil
  10. Bizi de çekmemişler Banucum, ben kendimi ve sevgilimi göremedim orada :))) ama yine de güzel bir çalışma olmuş, yapanların ve bulupta bizimle paylaşanların eline sağlık ;))

    http://plndrkn.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. üçüncü sıradaki bize benzemişş☺☺☺

    YanıtlaSil
  12. Bizi de buladım..
    Hepsinden biraz var ama :P

    YanıtlaSil
  13. cok süperler ya baktıkca bakasım gelio :D

    YanıtlaSil
  14. bu çiftler birbirine çok benzemiş bana göre çiftler birbirine tıpatıp benzemeyebilirde. beşinci resimdeki tikiler çok komik hele erkek olanı:))

    YanıtlaSil
  15. 1.birbirimizden sıkıldığımızda..
    2.işe giderken...bir dönem finallerde ter dökerken
    3.partideyizzz şekerim:)
    4.istanbula F1 izleyeme didioruz
    5.kaç kadehi devirdiğimizi unuttuğumuzda..
    6.aradA maço damarı tuttuğunda...:)
    7.kaynanama giderken..göz teması istemem:)
    8.çılllgın bir geceydi..B12+C almalıyım:)
    BİZ HEPSİYİZZZZ AHHA:)

    YanıtlaSil
  16. hahaha,komik,bizi de hiç birine benzetemedim,,,,

    YanıtlaSil