Tepede topuz modelleri {TopKnots}

12/11/2013

miranda-kerr
jennifer-lopez
chloe-sevigny
Tepede topuz bence uzun sacli kadinlar icin buyuk kurtarici... Hem temiz ve klasik bir goruntu veriyor, hem de acil durumlarda kuafore gitmeden evde de yapilabilitesi var. {Tepede sIkIca topladiginiz saclari dondurup tel tokalarla tutturun, hepsi bu!}
Bu arada saclarimi uzatip uzatmadigimi soranlar oluyor {epey kisaydi} Simdilik uzatma calismalari iyi gidiyor. En azindan artik ruzgar estiginde saclarim saga-sola savrulup dagilacak kadar uzun :) Kirpi gibi dola$miyorum yani :) Sampuan olarak BioBlas'i kullaniyorum ve saclarima verdigi canlilik ve parlakliktan memnunum. Dokulmesini ise farkedilir derecede azaltti {bunu sabah uyandigimda yastigimda buldugum sac tellerinin azligindan anlayabiliyorum} Hmm, bir de saclarimi 2 aydir boyatmiyorum. Yakinda yazliga gideriz, orada deniz ve gunes ikilisiyle rengi biraz acilacak. Bir de Sun-in-Sprey kullanmayi planliyorum, sonuclari anlatirim. Hepinize gune$li ve guzel bir hafta sonu tatili diliyorum! Opuldunuz!

{people}

You Might Also Like

11 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. tepede topuzu çok sık kullanırım,özellikle yaz aylarında bence çok kullanışlı...

    YanıtlaSil
  2. İlk resimde Miranda Kerr ne kadar güzel görünüyor. kesinlikle siyah saç ona yakışmış kızın yüzü gözü açılmış:))

    YanıtlaSil
  3. çok hoşlar.. bnmde yüz şeklim mirandanınkine benziyor geniş alın,hafif uzun bir çene. o yüzden kahkülsüz sıkı topuzlardan kaçınıyorum. yakışmıyor bnce onada yakışmamış ama gözleri durumu kurtarmış :)) şu en sondaki dağınık olan hariç diğerleri çok hoş durmuş.. bi deniyeyim :)

    YanıtlaSil
  4. ben bu saç modelini çok sewiyorum ve sık sık uyguluyorum çok şeker duruyor ☺

    YanıtlaSil
  5. 1.2.3 ve 4. resimler özellikle çok güzel geldi gözüme.Bende çok sık kullanırım ve beğenirim ama maalesef benim saçlarım gür olmadığı için topuzumda resimdekiler kadar büyük değil tabi.

    YanıtlaSil
  6. Tepede toplanan saçlar sevimli görünümüyle benim de tercih ettiğim modellerden biri. Jennifer Lopez ve Nicole Richie'ye de ayrıca çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  7. benim kesinlikle vazgecemedigim bir sac modeli. it's just perfect for bad hair days. biraz parisian hava veriyor :)

    YanıtlaSil
  8. 1. ve 2. resimde görülen topuzlarin püf noktasini bu linkten görebilirsiniz kizlar- ille dolgun saca gerek yok gördügünüz gibi...

    http://kupferzopf-flechtfrisuren.de/Sockendutt.htm

    ayriyeten isin ustalarina baska bir öneri:
    http://kupferzopf-flechtfrisuren.de/KlassischerDutt.htm

    YanıtlaSil
  9. merak ettim hala turkiye'de misin?

    YanıtlaSil
  10. ilk dört resmi beğendim.

    YanıtlaSil
  11. Ben de alnım dar olduğu için topuz yaparım. Daha doğrusu cinnet geçirip, küt kestirmeden evvel yapardım. Topuz yaparken, tam tepeme bombe verince, yüzüm daha uzun ve oval görünüyor. Ben de hile yapmak için bu yönteme sık sık başvururdum. :)
    Yukarıdaki topuzlar güzellerdi ama 2 ve 4 numara dışında diğerleri, kişilerin yüz şekillerine aykırı yapılmışlar gibi geldi bana. Çünkü ben bakınca hala, (topuzdan sonra, manasında hala diyorum) kim uzun suratlı kim yuvarlak hemen görebiliyorum. Göremiyor olmamız gerekirdi diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil