Vatkalı ve Pullu Elbise

4/28/2010

Image and video hosting by TinyPic

Bazen hic olmayacak seyleri begenebiliyorum. Tipki bu elbise gibi!

Halbuki ben vatkayi hic sevmem. Ama pullarin renginin guzelligi karsisinda su anda o vatkalari bile sevebiliyorum. Kim'e ise cok yaki$mi$, tam bir afet olmu$!

Bir sey daha.... Daha dogrusu bir rica... Okuyuculardan Gelenler'i ihmal etmeyin lutfen. Orasi sizin blogunuz. Haliyle sizin paylasimlarinizla buyuyup guzellesecek... En son ali$veri$inizde kendinize ne aldiniz, ne yemek pisirdiniz ya da tavsiye etmek istediginiz bir urun mu var? Fotografini cekip gonderin, hemen yayinlarim. Okuyuculara sormak-danismak istediginiz konulari veya paylasmak istediginiz bilgileride hic cekinmeden gonderebilirsiniz. Okuyuculardan Gelenler blogunun konu sinirlamasi olmayan, herkesin rahatca bilgi alisverisinde bulunabilecegi bir yer haline gelmesini isterim. Bu yuzden 'acaba yayinlanir mi' ya da 'acaba gondersem mi?' diye dusunmeyin...

Adresim salincaktaikikisi@gmail.com

E-maillerinizi bekliyorum..

Opuldunuz!

You Might Also Like

14 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. off bende bayıldım :) bu kadını çok beğeniyorum zaten :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de sevdim ya:) Bu sene trend olan vatkalari sevdim aslinda.80lerin vatkalari gibi degil bunlar diye dusunuyorum:) Sence?:)

    YanıtlaSil
  3. boyle vucudum olsun 10 trilyon borcum olsun...super cidden.

    YanıtlaSil
  4. off rengi süpermiş ben de istiyoruummm :(

    YanıtlaSil
  5. hmm bu "okuyuculardan gelenler" kismina cok sevindim! bundan sonra yaptiklarimdan hemen hemen hep seve seve paylasmak isterim sizlerle :)tskler banuu !

    YanıtlaSil
  6. ben bu vatka seklini sevemedim bir turlu .. uzayli gibi duruyor. moda diye giyeriz 5 sene sonra naptik biz yaaa der, 80'li yillarin vatkalariyla ayni muameleyi yapariz kesin :))

    YanıtlaSil
  7. elbise çok güzel , kim de güzel taşımış , ama ayaklara dikkat etler taşmış mı toplanmış mı bir enteresanlık var:S

    YanıtlaSil
  8. Banucummmm
    Okuyuculardan gelenler köşene bayılıyorum herkes gibi ama senin blogundan yayınlandığında kaçınılmaz olarak takip ediyordum,şimdi blog haline getirince açıkcası ihmal ediyorum.Sen oraya yeni yazı koyunca"Okuyuculardan Gelenlere göz atın"diye bi not düşsen de hemen zıplasak oraya:)Ne dersin.

    Ha birde bir okuyucun nimet çubukçunun kıyafet tercihi ve kombinlerini inceler misin gibi bir yorum yazmıştı yanlış hatırlamıyorsam.Ben de bu isteğe katılacağım,zira bende kendisinden pek hazetmesemde sıkıcı meclisin renkli yüzü olarak görürüm bakanımızı:)

    YanıtlaSil
  9. Elbise benimde cok hosuma gitti. Pırıl pırıl :)

    YanıtlaSil
  10. bu kadını beğenmiyorum bu yüzden hiç bir giydiğinide yakıştırmıyorum çünkü estetikli her yanı bana hiç çekici gelmiyor böyle kadınlar bence bu kadın güzellik konusunda scarlettin eline su dökemez eh elbisede fena sayılmaz ☺

    YanıtlaSil
  11. elbise güzel, vücut güzel; ama ayak parmaklarının ayakkabılardan görünmesi olayını sevmiyorum, çok çirkin :)

    YanıtlaSil
  12. bacaklar ve göbek gerçekten feci..yüzü ise android..ayakkabı desen parmaklar firarda..
    kısacası sadece elbise güzel:))

    YanıtlaSil
  13. bu hatun makyaj olayını cok ıyı becerıor aferin

    YanıtlaSil
  14. Kim Kardashian kendisi geçenlerde Twitter.da Ermeni Soykırımını desteklediğine dair yazılar yazmıştı Türkiye aleyhinde, ermeni kökenli olabilir ama yüzünü bile görmek istemiyorum bu ikoncan bozuntusunun.

    YanıtlaSil