Beyaz ve Aydınlık bir Mutfak

6/14/2010

mutfak
mutfak-1

Sectigim dekorasyon fotograflarini begeniyor musunuz bilmiyorum ama ben buldugum goruntuleri paylasmayi cok seviyorum. Hem de boylece yeni evim icin ornekleri biriktirmis oluyorum. Bu goruntulerde lambalar ve lavaboyu cok sevdim! Mutfak aksesuarlarini ise artik dolaplarda gizlemek yerine duvarda sergilemek cok moda! Denermiyim bilinmez ama ho$ gorundugu kesin.

stills.

You Might Also Like

7 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. çok tatlı bir mutfak :)
    bayıldım !

    YanıtlaSil
  2. beyaz ve paslanmazı biraz renkle özellikle ahşap rengi ile yumuşatınca seviyorum ben .. masa renginde dolap kapağı vs olsa göze daha sevimli gelecek gibi ..tavandan sarkan tencereleri, duvarda asılı aksesuarları İtalyan filmlerinde görünce seviyorum ama normalde benim gözümü çok yoruyor, dağınıkmış acilen ortalığın toparlanması lazımmış hissi yaratıyor..

    YanıtlaSil
  3. Senin seçtiklerin benim çok hoşuma gidiyor ve sayende mutfağım için bir çok görsel elde ettim :)) İlerde çok işime yarayacak görseller topluyorum buradan :)

    YanıtlaSil
  4. evet bende böyle bisey düsünüyorum insana ferahlik versin :))

    YanıtlaSil
  5. çok ferah bir mutfak ama bence bizim mutfak eşyalarını dışarıda sergilemeye hiç niyetimiz yok, daha çok dolap yaptırıp duruyoruz amman ortalık dağınık görünmesin..

    YanıtlaSil
  6. bende bayılıyorum ve ilerdeki evim için şimdiden fikirler topluyorum harikasın cicim :)

    YanıtlaSil
  7. Benim tarzım country ama bu mutfak seçiminiz gerçekten hoş ...Mutfak gereçlerini askılarda sergileme düşüncesi önce bana da hoş gelmiyordu ama mutfağımda uyguladım ve çok ta kullanışlı oldu.

    YanıtlaSil