Çizgili 2010 Yaz Modası

6/16/2010

cizgili-1
cizgili-2

Cizgilerin bana ilk cagristirdigi seyler Sumerbank'in cizgili baba pijamalari ve lacivert-beyaz denizci temasi oluyor. Simdilerde ceket, elbise, tisort her yanimiz onlarla cevrili. Ben bir cizgi-severim. Enine-boyuna farketmez. Cizgilerin guzel, temiz, sade bir ruhu oldugunu dusunuyorum. Peki ya sizde cizgi-severlerden misiniz? :)

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. benim için çizginin nasıl ve neyde kullanıldığının önemi var. Mesela ilk fotodaki ortadaki kırmızı bodyi beğenmedim ama eva'nın elbisesine bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. bayılırım:)bu sezon bir sürü çizgili şey aldım.fotolarını çekiyim de banucum yayınlasın:)

    YanıtlaSil
  3. Çizgili giysiler güzel görünüyor ama benim gibi balık etli(!) bayanları daha da balık etli gösterdiği için maalesef dolabımda onlara yer yok.

    YanıtlaSil
  4. Ben de seviyorum çizgileri ama mümkünse kim ve miley giymesin !

    YanıtlaSil
  5. sonunda blogunuza nasıl girebilecegimi okuyuculardan gelenlerden okudum ve girebildim:)benimde dolabım çizgili tişörtler, sweatlerle dolu.ince çizgililer bazen gözümü alsa da ne de olsa üstümdeyken ben görmediğim için sorun olmuyor,onları da severek giyiniyorum:)sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Evet çizgili sevenlerdenim bende ve yıllardır her marka çalışır çizgili bir kaç parça.Modası geçmeyen sade ve şık bir görüntüsü var kesinlikle..

    YanıtlaSil