First Lady Michelle Obama'nın Giyim Tarzı

6/14/2010

michelle-obama

Jackie Kennedy' den sonra giyim tarziyla en cok konusulan first lady Michelle Obama olmali. Kimi zaman kiyafetlerini fazla renkli bulsamda genel olarak isabetli secimler yaptigini dusunuyorum. Ornegin fotografta bir okulun mezuniyet toreninde goruntulenmis. Mavi elbisesi ve first lady vurgusu yapan inci kolyesiyle cok $ik gorunuyor. Siz nasil buldunuz?

You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bu kıyafeti ortama uygun , rengi tam mevsimlik , yakışmış. Ama ben Michelle'nin 60'lı yıllar genç kızı tarzı giyimini beğenmiyorum. hele kloş etek üstü hırkaları beni deli ediyor. Kraliçe Elizabeth ile görüşmesinde giydiği hırka etek kombini unutulmazlarım arasındadır :)

    YanıtlaSil
  2. bence cok zarif bir kadin. idollerim arasinda kendisi :)

    YanıtlaSil
  3. bu maviyi severim kendisine de yakışan bir kıyafet olmuş beğendim :)

    YanıtlaSil
  4. Maşallah diyorum.Ekranı dolduruyor.
    Kumaş,renk,dikim kaliteli ama kitleleri etkileyecek cinsten bir tarzı olduğunu düşünmüyorum.
    Bu fotoda saçlarına çok hoş bir fön çekilmiş.

    YanıtlaSil
  5. Bence ten rengiyle çok uyumlu bir mavi.Elbisenin kesimi de bir o kadar zarif ve hanımefendi duruyor.Saçları ve kolyesi de elbiseyle aynı uyum içinde.Bir de ayakkabılarına görebilseydim :D

    YanıtlaSil