Kirpikleri uzatmak için RapidLash serum

6/15/2010




Rapidlash kirpikleri uzatip gurlestiren bir serum. Dailymail'de bununla ilgili haberi okuyunca internette kisa bir arastirma yaptim. Kullananlarin hemen hepsi iyi sonuclar almis. Hatta bir blog yazari RapidLash deneyimini 4 hafta boyunca fotograflarla anlatmis. RapidLash piyasadaki tek kirpik uzatan serum degil. Ancak klinik arastirmalar ve tuketici yorumlari gosteriyor ki 8 hafta boyunca her gun kullanildiginda kirpiklere en az %50 daha uzun ve dolgun bir gorunum kazandiran en etkili serumlardan birisi. Amazon.com'daki yorumlar ise beni oldukca etkiledi diyebilirim. Amazon.com fiyati $27.89. Daha once Latisse'le ilgili guzel yorumlar okumustum ancak receteyle satilmasi ve pek cok yan etkisi nedeniyle kullanmaktan vazgecmistim. RapidLash ise daha zararsiz, daha masum gorunuyor. Bu urune bir $ans vermek istiyorum.

Bir sey daha. Aranizda benzer bir kirpik uzatici urun kullananlar var mi? Sizinde onerilerinizi duymak isterim.

You Might Also Like

15 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. MERHABA BLOGUNUZU HER GÜN TAKİP EDİYORUM VE BAYILIYORUM ÇOK ÇALIŞKAN BİR BLOGGERSINIZ:) ASLINDA ŞÖYLE BİR TAVSİYEM OLACAK BENDE BUNA BENZER BİR KİRPİK BESLEYİCİ YAĞ KULLANIYORUM AKTARDAN ALMIŞTIM BOSHPHORUS BAKIM YAĞI TAMAMEN DOĞAL SADECE DENEMEK İÇİN ALDIM ÇOK İNANMIYORDUM ETKİLİ OLABİLECEĞİNE .AMA 2 HAFTADAN BERİ KULLANIYORUM SONUÇLARINDAN ÇOK ÇOK MEMNUNUM.DENEMENİZİ TAVSİYE EDERİM 8 YTL:)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Banu abla,
    Blogunu uzun zamandır takip etmeme rağmen biraz çekingen olduğum için şimdiye kadar hiç yorum yapmamıştım ama bu konuyla ben de ilgilendiğim için artık zincirleri kırayım dedim =) Öncelikle güzel yazılarını bizimle paylaştığın için teşekkürler, okuduğum ilk blog seninki, hatta diğer blogların varlığını senin sayende keşfettim diyebilirim. Kirpik serumu konusuna gelecek olursak, yılbaşından bir süre önce kirpiklerim dökülmeye başladı ve ben de yardımcı olacak bir şeyler ararken -yanılmıyorsam- InStyle'da Greenfields adlı markanın Lash Plus isimli kirpik serumuyla ilgili minik bir yazı okudum. Sonra Sephora'ya gittiğimde de aldım. Bir ay boyunca her gece düzenli olarak kullanmam gerektiği yazıyordu kutusunda ama ben her maskara sürdüğümde de kullandm. Sonuclar çok güzel. İki ay devam ettikten sonra bıraksam da kirpiklerim hala gür ve uzun ve artık dökülmüyorlar. Kullanmanı öneririm. Fiyatını tam hatırlamıyorum ama 60 Lira civarı bir şey olması gerekiyor. Eğer istersen badem yağını da deneyebilirsin, ben serum bittikten sonra onu kullanmaya başladım ve aynı derecede işe yarıyor diyebilirim. Fiyatı da çok daha uygun tabii =) Umarım işine yararlar, sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ben hic kullanmadim ama senin soruna ben de bir soru ekleyeyim :)
    Mavala Eye Lite Double Lash kullanan var mi ve yorum yapabilecek olan tabi ki? fiyati amazonda 10$. benim uzamaya pek ihtiyacim yok ama artik makyajimi temizlerken pamuguma kirpik gelmesini istemiyorum! dazlak kalicak yoksa yakinda gözkapaklarim :)

    YanıtlaSil
  4. Banucum merhaba, senin sitene bir kaç gündür ulaşılamıyor. Ancak ön bellek kopyasından girilebiliyor.Sadece benden mi bilemem ama haberin olsun.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. merhaba öncelikle .ben bir düre önce stresten yada makyajımı düzgün çıkaramamdan dolayı kirpik dökülmesi problemi yaşamıştım.bunun için hint yağının iyi geldiğini söylemişti bir arkadaşım ve kesinlikle 3 gün gibi kısa bir süre de tekrardan çıkmaya başladılar 2 haftada ise tamamiyle çıktılar.tüm kirpiklerime uyguluyordum kirpiklerim kesinlikle gürleşti ve uzadılar .herkeste aynı etkiyi yapmayabilir fakat benim gibi kirpik fakiri olanlar en azından bir denesinler derim :)

    YanıtlaSil
  6. Acaba bu urun de goz renginde degisiklik yapiyor mudur?

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar Banu hanim boyle bir urun yayinladiginiz icin tesekkur ederim, boyle bir urunun varligindan haberdar ettiginiz icin. fransada yasadigim icin nereden alabilecegimi arastirdim, internet uzerinden satislari var birkac kozmetik-eczane sitelerinde.fiyati ise 34.95 euro.Benim gibi ilginenler olur belki diye yorum birakmak istedim, ben en kisa zamanda alip deneyecegim.Hoscakalin...

    YanıtlaSil
  8. 4 hafta kullanıp yorum yazan blogger'a baktım. Cidden başarılı.

    YanıtlaSil
  9. merhaba, bende kirpiklerimin kısalığından ve seyrekliğinden muzdaripim , anladıgım kadarıyla bu urunde de azda olsa yan etkiler var, bunlar neler?
    selamlar

    YanıtlaSil
  10. bu ürünü bilmiyordum öğrendiğim iyi oldu.bende birkaç gündür kiprik uzatıcı ürünler hakkında araştırıyordum.benim bulduğum bir göz damlası Lumigan diye.bunu kiprik diplerine sürüyorsun hergün düzenli olarak baya işe yarıyormuş.araştırırsan görürsün sende.almayı düşünüyorum bende göz damlasını ama biraz daha araştırıcam

    YanıtlaSil
  11. new peptin eyelash enhancer kullanıyorum. 3uncu haftamdayım ve uzatıyor gercekten :)

    YanıtlaSil
  12. Peki durum nedir şimdi işe yaradı mı?Eğer yaradıysa tabiki senin yorumunla hareket etmek daha doğru oalcak.Seçim yapmamı kolaylaştıracaksın =)

    YanıtlaSil
  13. bakın arkadaslar bu serumların hepsı hikaye ,işe yarayabilir ama gidipte paranızı harcamayin cunku hepsının ıcerigi aynı. bu kırpık uzatıcı serumların ıcınde aslında bunların ıcınde goz tansıyonu ıcın kullanılan damlalardır.arastırın goz tansıyonu olan ınsanlar ,goz tansıyonu ıcın kullandıkları damlalar kirpik uzatıyor bunu da ordan cıkardılar zaten . tam olarak ilacın adını bilmiyorum ama bı zat kendım gordum teyzemde goz tansıyonu oldugundan doktorun verdıgı damlalar kısa bı surede kırpikleri besledi uzatti ve gurlesti.

    YanıtlaSil
  14. merhaba arkadaşlar bende aynı dertten muzdaribim kirpiklerim uzun ve gür fakat şu bir yıldır inanılmaz dökülüyorlar bioksin sampuan aldım denicem bakalım işe yarayıp yaramadıgını blogumda paylasırım katalogunda 8 ayda yuzde 93 cıkarıyor dıyor gorcez bakalım .kirpiklerim için bu serumu sordugumda eczacı onermedı yan etkısı cok goz arkadasın soyledıgı gıbı goz tansıyonu damlasında kullanılan madden yapılıyormus.

    YanıtlaSil