Pembe Mor Göz Makyajı

6/15/2010


Scarlett uzun zamandir boylesine iddiali bir makyajla goruntulenmemisti. Tony Odul Toreni'nde pembe-mor agirlikli goz makyaji tercihi beni $a$irtti. Kupe secimi ve sac modeli enfes! Goz makyaji degerlendirmesini ise size birakiyorum.

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bu kadını Marliyn Monroe'ya benzeten bir tek ben miyim?

    YanıtlaSil
  2. Banucum,hafta başından beri bloğuna girilmiyordu.Herkes anı sorun yaşadı mı bilmiyorum.Takip ettiğim ve çok sevdiğim bir çok blog sayfasına bağlanamadım.Neyseki bugün sorun kalkmış.Bana da yorum yapma yolu açılmış oldu :)
    Ben makyajı beğendim.Yapması beceri isteyen, zor renkler yalnız.
    Küpelere bittim.Malese statement küpeleri İstanbulda bir türlü bulamıyorum.

    YanıtlaSil
  3. pembe mor göz makyajına bayılırım aslında göz makyajında derinlik yaratan renklerin içiçe geçmş ışıltılı görüntüsüne bayılırım! ama elbisesi biraz yeşil siyah ışıltılı bu elbiseye uygun değil ama makyajı kusursuz bence...

    YanıtlaSil
  4. 1.fotografta kulağının üst kısmına küpe mi takmış bana mı öyle geliyo eger takmışsa orayı nasıl cesaret edip deldirmiş merak ediyorum :):):) baktıkça benim kulağımın orası acıdı ya :):)

    YanıtlaSil
  5. yakışmış bence ama herkese gitmeyebillir bu renkler

    YanıtlaSil
  6. sadece siyah eye liner kullanan , ve renkli far kalem vs. sevmeyen biri olarak koyu pembe farı çok beğendim:)ayrıca kulağının üst kısmındaki küpe (sanırım) çok ilginç..çok orjinal durmuş..

    YanıtlaSil
  7. Bende benzetiyorum ve bence Marliyn'den sonra gelmiş 2. en seksi sarışın bu hatun.Mükemmel...

    YanıtlaSil
  8. goz makyajında pembeyi hic sevmiyorum ancak iyi kotarılmıs bir makyaj. ben kıyafetine bu makyajı yakıstıramaıdm yalnız.
    kupeleri ise sa-ha-ne! :)

    YanıtlaSil
  9. Makyaj bence harika ama elbisesine gittiğini düşünmüyorum-sırf siyah bi elbise de daha hoş durabilirdi-.Çünkü puanlar yeşil ışıltılar saçıyor.Ayrıca küpeler kelimelerle anlatılamayacak derecede harika bence bayıldım.Bu arada kulağının üst kısmındaki küpe vari şey ise cidden benim de içimi titretti.Ama yine de hoş bir hava kattığını düşünüyorum.

    YanıtlaSil