Şömine üzerine ayna

6/18/2010

ayna

Şömine üzerine yerlestirilmis ayna fikri... Cok sevdim!

vogue living

You Might Also Like

15 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Sorun düzelmiş, sana direk ulaşabildim, ne mutluluk!!!

    Bu arada bence de hoş duruyor bu şömine üzeri ayna, her ne kadar bu aynalar benim gözümü biraz yoracak kadar kalabalık gelse de fikir güzel :)

    YanıtlaSil
  2. ay hele şükür sayfan açıldı.kaç gündür salıncakta iki kişi'ye giremiyodum ya...!!
    ayna güzelmiş ;)

    YanıtlaSil
  3. bence de güzelmiş, ayna da böyle sıradışıysa özellikle..

    YanıtlaSil
  4. bu fikri ben de sevdim. buradaki aynayı ayrıca sevdim. salonumun bi duvarını bu şekilde doldurabilirim.

    YanıtlaSil
  5. İleride kendi evimizi alırsak mutlaka bi odasında şömine olsun istiyorum. Çok şey mi istiyorum? Ayna fikri de güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  6. tatlım mimledim seni kabul edersen :) sevgilerimle..

    http://babyh23.blogspot.com/2010/06/dikkat-dikkat-bu-bir-mim-postudur.html

    YanıtlaSil
  7. aynaları çok seviyorum dekorasyonda..bu model çok değişik olmuş!

    YanıtlaSil
  8. burada tek dikkat çeken o aynanın şöminenin üzeirnde olması mı peki?

    YanıtlaSil
  9. Banu bloguna ne yaptıysam giremedim sorunun pcimden kaynaklı olduğunu düşünmeye başlamıştım ki aklıma vtunnel geldi ve sonunda burdayım.Benim gibi bloguna giremeyen bir sürü insan olduğunu düşünüyorum buna bir çözüm bulmalı.
    Ayrıca tekrar blogunda olmak çok güzel:D
    AİCHA

    YanıtlaSil
  10. c.a burda biraz tuhaf çıkmış valla korktum:P

    YanıtlaSil
  11. Ev dekarasyonunda en beğendiğim şeydir ayna.Ayrı bir hava ve derinlik katıyor sanki eve.Şöminem yok ama fikir şahane sevdim...

    YanıtlaSil
  12. BEn de o sehpalara bayıldım.Nedir onlar öyle mermer mi?

    YanıtlaSil
  13. çok beğendim, evde mümkün olduğunca bembeyazlığı çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  14. paylaşım için teşekkürler farklı bir bakış açısı

    şömine

    YanıtlaSil
  15. gerçektende mükemmel duruyor

    YanıtlaSil