2010 2011 Uzun Etek ve Elbise Modası

7/29/2010


2010 2011 Sonbahar Kis koleksiyonlarinda en dikkat ceken detaylar 60'li yillardan cikip gelen hanim hanimcik etek ve elbiseler oldu. Boylece gectigimiz yillarda gittikce kisalan etek ve elbise boylari onumuzdeki sezon yavas yavas diz altina inecek. Bu trendin beni heyecanlandiran tek yani ise sokak modasina yansimalari olacak. Bakalim uzun etek ve elbiseler sokaga inip aramiza karistiginda, farkli kombinlerle birlikte nasil gorunecek?

louisvuitton60scorsetdress
driesvannotenfullskirt
winterfullskirtLV
paulsmith360sdressesLouisVuitton660sdresses
fashionising

You Might Also Like

4 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bayildim, anneme gosteremem gerek bana da diksin :)

    YanıtlaSil
  2. 50lerin 60ların modası gibi, zarif ve kadınsı

    YanıtlaSil
  3. bende merak ediyorum bakalım nasıl yansıycak:) çook sewdim ben bu 60ların modasını

    YanıtlaSil
  4. mad men dizisi kostüm dolabı gibi.. çok harika..

    YanıtlaSil