Angelina Jolie Salt Filmi Galasında

7/26/2010


Angelina Jolie yeni filmi Salt'in tanitimlarina katilmaya devam ediyor. Ve bende bu hatunun kiyafet secimlerini begenmemeye devam ediyorum...

You Might Also Like

20 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Elleri, kolları bilekleri, dzleri ne kadar çirkin değil mi?

    YanıtlaSil
  2. one yaa öyle damarları,kemikleri fırlamış her taraftan.çirkinleşmiş mi ne bu kadın. :P

    YanıtlaSil
  3. kalem etek yakışır gibi oluyormuş aslında, tabi kombinezonun üzerine giymeseymiş...

    YanıtlaSil
  4. damarli ve dovmeli kollari, iyice gariplesen yuzu ile artik bu kadini sevmiyorum...

    YanıtlaSil
  5. damarli ve dovmeli kollari, iyice gariplesen yuzu ile artik bu kadini sevmiyorum...

    YanıtlaSil
  6. Herkes bayılırdı bu kadına bi ara;Ayh ne güzel,ayh ne çekici,ayh ne iyi oyuncu.Benim gözümde hep çirkindi yeri deişmedi

    YanıtlaSil
  7. giderek çirkinleşmeye devam ediyor..bacaklarına ne olmuş öyle..

    YanıtlaSil
  8. fiziği güzel halbuki siyah etek çokda yakışmış ama üstü olmamış, kırmızı zaten olmamış bir türlü uyumu sağlayamamış. severim kendisini ama ne yalan söyleyeyim bu iki haliyle maalesef beğenmedim.

    YanıtlaSil
  9. kirmizi ruj filan biraz renk katmis yüzüne sürekli dudagina yapisan nude tonlarindan sonra ama niye bu kadar cirkin giyinmeye basladi yaa asiktim sana oysa ki angelina niye üzüyosun beni :)

    YanıtlaSil
  10. saçlar bir felaket..nedir o öyle yahu....

    YanıtlaSil
  11. Bu kadının duru güzelliğine bayılıyorum kırmızı elbiseyi ondan başka hiç kimse böylesine güzel taşıyamaz.Ana kraliçe gibi.

    YanıtlaSil
  12. bu yaslandi yaaa! azcik kilo alsa da su damarlarini gizlese bari! cirkinlesmeye basladigini dusunuyorum siddetle, kiyafetlerine gelince cokta albenisi yok yani :S bence saclari da dahil bir bilene danismasi gerek :)

    YanıtlaSil
  13. Cok cok severdım Angelinayı,laf soyletmezdim..ama olmuyor artık..son hız çöküşe gecti..Artık bu genc trendler uzerinde egreti duruyor

    YanıtlaSil
  14. bende iğrenmeye başladım zaten hiç beğenmiyorum ben bile buna 10 basarım iddalıyım:))

    YanıtlaSil
  15. Kıpkırmızı bi elbisenin içinde erkek gibi.

    YanıtlaSil
  16. kesinlikle berbat giyiniyor,para onda ama zevk sıfır :)Ve yaşından çok daha büyük görünüyor

    YanıtlaSil
  17. bu kadını artık hiiiiççç beğenmiyorum.çok itici geliyo...!!! yok dünyanın en güzel kadınıymış. "PEH..."

    YanıtlaSil
  18. biyonik kadına dönmüş iyice, cansız manken gibi duruyor..kırmızı tuvalet fazla sıradan, saç rengi hiç yakışmamış. kötü kötü kötü

    YanıtlaSil
  19. elbisenin biçimi kötü ama kırmızı rengi güzelmiş. angelinanın kolları ve bacakları çirkin fakat yüzü ve gözleri güzel.

    YanıtlaSil
  20. bitmis o valla...geriye saaadece kocaman bir agiz kalmish :(

    YanıtlaSil