Beyaz tulum, siyah ceket ve kırmızı ayakkabı

7/30/2010

heidi_klum_1

"Project Runway"in NY'ta duzenlenen 8. sezon galasina katilan Heidi Klum tercihini oldukca ilginc bir tulum, kisa siyah bir ceket ve kirmizi ayakkabilardan yana kullanmis. Kiyafet tercihi konusunda kararsiz kalsamda sac modeli ve makyajini cok begendimden eminim.

Siz Heidi'nin tercihleri hakkinda ne dusunuyorsunuz?

You Might Also Like

13 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bence şahane duruyor.

    YanıtlaSil
  2. tulumun harem olmasi sanki azicik cirkin olmus o kadar yoksa süper :)

    YanıtlaSil
  3. bayıldım. bandaj ayakkabı daha güzel olurdu ama.

    YanıtlaSil
  4. Bende saçını çok beğendim, o kahküllü 8 yaşındaki Helga görüntüsünü kullanmadığı sürece çok güzel oluyor zaten :)

    YanıtlaSil
  5. ben kiyafeti begendim ama sac ve makyaji begenmedim. Sac modeli uzun yuzunu daha da uzun gostermis, makyajda da zaten bronz olan tenine gereksiz yere kac kat fondoten-pudra surulmus. bu da benim yorumum :))))

    YanıtlaSil
  6. bence herşey iyi hoş da tahta gibi göğse o dekolte gitmemiş yaa erkek vucudu gıbı duruoo:s

    YanıtlaSil
  7. Hiçbiri benim tarzım olmadığı için ben beğenmedim :(

    YanıtlaSil
  8. saçlarını sevmedim ben :s

    YanıtlaSil
  9. Bence çok başarılı bi kombinasyon olmuş beğendim.

    YanıtlaSil
  10. Makyaj süper olmuş...Çok tatlı bir gülümsemesi var zaten ama kıyafet tarz olmaya çalışırken sanki bi acayiplik kazanmış. Çözemedim. Tulum modası tamam ama olmamış bişeyler var sanki????

    YanıtlaSil
  11. Kıyafet kötü, ceket süper ötesi.Saç ve Makyaj ehh işte.

    YanıtlaSil
  12. kırmızı ruj sürse harika olabilirmiş. bu arada, ayaklarındaki damarlar çirkin durmuyor mu?

    YanıtlaSil
  13. omuzlar daracik kafasi kocaman durmus, ayakkabilar ise berbat otesi hollanda takunyalari bile daha estetik durur heralde, ayrica bu kadinin sinsi gulusune gicik oluyorum, sevmedim , sevemiyorum

    YanıtlaSil