Bihter'in Ayakkabıları Yarın Trendyol'da Satışta!!!

7/28/2010

38317_418227572855_234419707855_4577590_7350713_n

Duyduk duymadik demeyin! Aşk-ı Memnu dizisinde Bihter'in giydiği ayakkabı modelleri yarin Trendyol'da satışa çıkıyor. Once davranan ayakkabiyi kapar.

Yalniz bu konuya ufak bir not du$mek istiyorum. Ayakkabilarin topuklarini gorunce Bihter'in yuruyu$uyle ilgili yaptigim ele$tirileri geri cekme karari aldim. Kiz hakliymis. Bu topuklarla bende olsam sallana sallana yururdum herhalde :)


kaynak

You Might Also Like

13 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. gecen hafta istanbuldayken soyle bi baktimda herkeste parmak arasi terlikler ya da babet ayakkabilar, kisin da cok yuksek topuklu giyen pek yok!bizim Turk hatunlarinin isi degil topuklu diye dusunmeye basladim, burada da tam tersi tum arap hatunlari boyle ayakkabilar giyiniyorlar gunluk hayatta bile, o nedenle boyle ayakkabilari bizden kim giyse ancak ya sallana sallana yurur ya da hic yuruyemez 2. adimda kirar bacaklarini :)) paylasim icin tesekkurler canim :)

    YanıtlaSil
  2. dizide bunları giymişse helal olsun Beren Saat'e, ben bir adım bile atamaz tepe üstü uçardım valla:) tabii gönül isterdi ki Sex and the City kadınları gibi takır takır yürüyebileyim topuklarla ama maalesef yok, olmuyor:))

    YanıtlaSil
  3. Güzeller ama,
    senin de dediğin gibi ablacım Bihter'in öyle yürümesi normal bunlarla hihi :)

    (sliwerindunyasi.blogspot.com)

    YanıtlaSil
  4. pembelsi çok şeker. en güzeli o. 'bence.

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım birinci nude renkliyeeee..yerim ya ben onu yerimm:)Hem bakın ablaları topuğuda azzzz,önden de bağcığı varrrrrr:))))Çok tatlııııııııı

    YanıtlaSil
  6. aslında gizli platform olunca göründüğünden çok daha rahat oluyorlar ama bizim yollarda da pek iş yok ya, yoksa biz yürürdük bence:P

    YanıtlaSil
  7. Hepsi aynı tip iğne topuk.Hatta aynı marka bile olabilir.Ama ilki farklı.En güzeli siyah olan..

    YanıtlaSil
  8. hakikatten nasıl yüksek topuklar öyle:)) bihter haklıymış öyle yürümekte.

    YanıtlaSil
  9. trendyol harika site ya bir çok marka çok indirim fiyatlara...

    YanıtlaSil
  10. ben bunlarla ayağımda hiçbirşey yokmuş gibi gayet profesyonel bi şekilde yürürüm!! çok iddalıyım bu konuda :D

    YanıtlaSil
  11. ewet gizli platformlarla gayet rahat yürünebiliyor(test edildi onaylandı):)

    YanıtlaSil
  12. valla bihter haklımı bilmem ama bu topuk merakını ben hiç tasvip etmiyorum açıkçası.bu gün o 10 15 cm topukla yürürsün yarın öbür gün bel fıtığıydı yürüme bozukluğuydu yok efendim bacaklarda varisti diye yürüyemez hale gelirsin.en iisi en uygunu 3 5 cm arası topuk,babetlerde sağlıksız bu topuklular da.valla bana sorarsanız sağlığım şıklığımdan önce gelir.

    YanıtlaSil