27 Temmuz 2010 Salı

Bioblas Şampuan Kullananlar {saç dökülmesine karşı}

bioblas-kullanici-yorumlari

Kullandigim urunleri tanitmaya bir suredir ara vermistim. BioBlas sampuan yorumlarimla kaldigimiz yerden devam edelim. BioBlas markasi Turkiye'deki sampuan pazarina hizli bir giris yapti. En buyuk iddiasi sac dokulmesine karsi etkili olmasiydi. Beni ilk etkileyen yonu ise bir sampuan'dan cok tedavi edici bir ilac ya da serum kullaniyormus havasi veren sade ambalaji oldu. Kokusu hafif. Hatta bana bebek sampuanlarinin kokusunu hatirlatiyor. Sampuanin kivami oldukca akici, saca kolay nufuz ediyor ve dagiliyor. Gerektigi kadar kopuruyor ve durulanmasi kolay. Bazi sampuanlar gibi saca yapisip agir bir his vermiyor. Ilk once kremsiz, daha sonra bakim kremli olanini kullandim. Sanirim bundan sonraki tercihim kremli'den yana olacak.

Peki BioBlas saclarimin dokulmesini bicak gibi kesti mi? Hayir. Ama her sabah uyandigimda yastigimda buldugum sac demetleri artik yerini 3-4 tele birakti. Ben saclarimla cok oynarim. Hatta ellerim surekli saclarimin icindedir, cekistirir dururum. Bu yuzden zaten ince telli olan saclarimin dokulmesi cok normal. Uzun suredir beslenmeme de pek dikkat edemiyorum. Yani bende saclarim icin biraz efor sarfetsem belki BioBlas daha etkili olacak.

Peki siz BioBlas kullandiniz mi {ya da hala kullaniyor musunuz} ? Bu sampuani nasil yorumlarsiniz?

Picture 1

68 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA! :

melek dedi ki...

canım bende kullanıyorum bu 2. kullanışım ama daha faydasını görmedim

sinem dedi ki...

senin yorumlarından sonra kullanmaya başlamıştım, bitince evdekilerle devam ettim ve farkı açık olarak gördüm, hemen gidip aldım :))

Cansu dedi ki...

Ben yaklaşık 10 aydır kullanıyorum. Saçımda ciddi derecede dökülme var ama pek bi faydasını görmedim

cgdem dedi ki...

bende eşime aldım eşimde erkek traşlı saçları olmasına ragmen saçlarını çok oynar ve (birde tırnak yer) kullanıyor azaldı gibi daha 2 hafta kulanmasına ragmen

B. dedi ki...

Dökülmeyi artırdı. Ne zaman denemek için tekrar kullansam daha çok dökülüyorlar, bende sınıfta kaldı :(

latifenin kazanı dedi ki...

CANIM ..BIOPLAS I 1,5 SENEYI ASKIN ZMANDIR KULLANIYORUM.
ILK KULLANMAYA BASLADIGIMDA SADECE ECZANEDEN BULABILDIGIM BU SAMPUANIN BU GUNLERDE BIM MAGAZALRINDA DAHI BULABILIYOR OLMAM IYIYE ISARETMI BILMIYORUM.
FAKAT KULLANMAYA BASLADIGIMDAN BERI SACLARIMIN DOLGUNLASTIGINI,DOKULMESININ AZALDIGINI GOZLEMLEYBILIYORUM.
STRESLI DONEMLERIMDE,SEHIR DISINA CIKTIGIMDA,MEVSIM DONUMLERINDE YINE ASIRI DOKULME GOREBILIYORUM AMA HALA :(

BIOBLAS DISINDA SON 2 AYDIR YENI BI SAMPUAN DAHA KULLANIYORUM.MECITEFENDININ SARIMSAK SAMPUANI..MUHTESEM.KIZ KARDESIMIN TAVSIYESIYLE ALMISTIM IZMIRDE..KOKUSU COK HAFIF..SACLARI DOLGUNLASTIRAN,KEPEGI YOK EDEN VE DOKULMEINI HARICINDE NISANLIMIN KAFASINDAKI SAC ARTISINDAN+DOKULME DURMASINDAN YAPTIGIMIZ TESPITLE :) COK DAHA IYI BI SAMPUAN..
BIOBLAS I TERKETMEDIM AMA,YENI GOZDEM SARIMSAK SAMPUANIM :)

OPUYORUM :)

sesiber dedi ki...

Oğlumla beraber 6-7 ay önce kullanmaya başladık. Ben uzun süre aynı şampuanı kullanamıyorum, saçıma iyi gelmiyor, bu nedenle değiştirdim. Oğlum memnun. Dökülmeleri neredeyse durdu ama o hala severek kullanıyor.

April dedi ki...

Annem ve ablam çok memnun kalmışlardı bu şampuandan...
Onların saçları ince telli ve dökülme sorunu vardı. İyi geldi onlara, 2 seneyi aşkındır kullanıyorlar...
Bende dökülme sorunu yok ama merak edip almıştım, Kuru Saçlar İçin olanı, saçımda ağırlık yapmıştı, 1 kutudan sonra almadım tekrar...

pride dedi ki...

Kış ortasında inanılmaz bir saç dökülmesi yaşadım. Her marka ürünü denedim ama en çok Bioblas'dan memnun kaldım.Halen kullanıyorum. Özellikle balsam'ı saç dökülmesini %80 azaltıyor.Herkese tavsiye ederim.

Leah dedi ki...

Benim saçlarım inanılmaz çok dökülüyordu, bioblas kullanmaya başladım. Hemen ardından saçlarımı 15-20 cm kadar kestirdim. Artık saç kesimi mi canlandırdı saçlarımı yoksa Bioblas mı etki etti bilmiyorum ama saç dökülmesi epey bir azaldı. Şu an kullanıyor muyum? hayır. 1 şişe bitirdikten sonra tamam dedim. Şu an John Frieda ürünlerine sarmış durumdayım.

Adsız dedi ki...

Ben onu değil ama Revigen diye bir markayı kullanıyorum neredeyse on aydır. İnanılmaz memnunum. Odasından sürekli saç temizleyen ben şimdi banyodan sonra kurturken bile en fazla 3-4 tel görüyorum dökülmüş. eee o kadar da olacak. Herkese tavsiye ederim. Kepek problemime de iyi geldi. Ondan önce o kadar emeğime ve parama yanıyorum şimdilerde. Vitaminler, şampuanlar, bakımlar, neler neler. Haa bu arada ismi Revigen, Revivogen değil. Eczaneden söyleyince karıştırabiliyorlar, dikkat edin :-))
Şifa olsun :-)))

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Ben şampuanla birlikte balsamını da kullanıyordum. Dökülmede bir miktar azalma olsa da, çok fark etmemişti. Fakat kuaförüm fön çekerken "yeni saçlar çıkmış" deyince, havada kalanları da görünce, işe yaradığını anladım. Şampuandan memnunun ama kremini beğenmemiştim. Şimdi senin tavsiyenle, ikisi bir aradayı deneyeceğim.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Bir de eşim kendisine BİOMEEN almıştı. Onun kokusunu daha çok beğendim aslında. Dökülme konusunda eşime çok iyi geldi.

FashionliciousGirl dedi ki...

bloğunu çok beğeniyorum kendiminkinede beklerim:)

limonagaci dedi ki...

benim işim kullandı pek memnun kalmadı ama

Adsız dedi ki...

revigen süper bi şey. ben de kullandım. ama bioblas foss yani. kepek yapıo bi de

zeynep's butterfly dedi ki...

canım bende ampulleriyle birlikte kullandım. sanki o dönem daha az döküldü gibi. ama şu an kullanmıyorum, bence hep kullandığımız markalardan hiç bir farkı yok...

neval dedi ki...

kızım kullanmıştı ve pek bir fayda görememişti daha sonra amway in saç serumunu aldık ve birkaç kullanımdan sonra dökülme adeta durdu

Makyaj Cantam dedi ki...

Eşim kullanıyor ve çok memnun, geçenlerde ben de deneyeyeyim dedim ama kokusu pekmez gibig geldi :/ :))

Güneşligünler dedi ki...

Saçım ince telli ve çok dökülen bir saç olduğu için yıllardır denemediğim şampuan ve sabun kalmadı desem yeridir. Bioblas'ı da denedim fakat saç derimi çok kuruttu ve dökülmeyi durdurmadığı gibi çok kepek de yaptı. Büyük ümitlerle aldığım ürün bende tam bir hayal kırıklığı yarattı. Yinede ürüne kötü diyemem bence tamamen kişiden kişiye değişen bir durum bu şampuan meselesi. Şu anda kullandığım ürün ise Organicum diye bir bitkisel organik şampuan. Saçımdaki kepekleri aldı götürdü daha iki yıkamada. Saç dökülmem ise farkedilecek şekilde azaldı. Şu anda Organicum'dan memnunum kısacası.

miss thessaloniki dedi ki...

canım ben hiç memnun kalamadım malesef saclarım oyle bi dökülüo ki saclarımın dengesi bozuldu su anda body shop un zencefilli sampuanını kullanıorum!

ayşen dedi ki...

Bendede çok fazla dökülme vardı.Saçımı kestirdikten sonra Bioblas kuru ve yıpranmış saçlar için olanını denedim 3.yıkamada dökülme farkedilir şekilde azaldı. Şimdi sadece denemek için kepeğe karşı etkili olanını aldım ama kuru saçlar için olanı benim saçıma DAHA iyi geldi. Ben memnumum...

Adsız dedi ki...

bu şampuan meselesi cilt tipine göre kişiden kişiye değişir fakat benim saç diplerimde yaraya benzer aşırı derecede kepek yaptı. çok fazla dökülme olmadı ama kepek epey rahatsız ediciydi. ben de tekrar eski şampuanıma head&shoulders'a döndüm.

Adsız dedi ki...

yaklaşık bir buçuk aydır kullanıyorum şampuanı. önceden saçım hiç dökülmezken şimdi dökülmeye başladı acaba qeçici mi saç dökülmesi yoksa şampuan kullanımına sonmu vermeliyim ??

Adsız dedi ki...

2 aydır sabırla kullanıyorum saçlarım her geçen gün daha çok dökülüyor 4 ayın dolmasını nasıl beklerim bilmiyorum

iremlara dedi ki...

slmmm
biz 5 arkadaş kanpanya var diye 3 er tane aldık aynı etkiyi hepimizde göstedi acayip kepeklenme ciltte yara şeklinde kabuklaşma ve ciddi kuruluk yaptı sac dıplerımız pul pul oldu acmadıklarımızı nasıl gerı vercegımızı sasırdık eslerımızdede aynı etkıyı gosterdı ınan actıgımız kutuları attık hem eskı sampuana gerı donduk revlon kullanıyorum ben head&shoulders mentollude cok ıyı bu arada sampuanımın ıcıne cam terebendı ve 2 damla sırke koymayı ıhmal etmem tavsıye ederım

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ikidefa şampuanını kullandım birdefada yanılmıyorsam balsamlıydı galiba kremini kullandım hiçbirisi çare olmadı aksine batırdı.banyo küveti saç telleriyle doluyordu.enadi şampuan bile bundan iyi.

Adsız dedi ki...

bıoblas denen bu şampuan bnm kafa derilerimde birtür yaralar ve kaşıntı oluşturdu ilk defa denedim ve bunun için ne tür bilgiler öneriyosunuz... ???????

Defne dedi ki...

yaklaşık bir aydır dermokilin şampuan ve bakım kremini kullanıyorum ama saçlarım hala deli gibi dökülüyor...İnce telli zayıf olan saçlarıma önerebileceğiniz başka bir marka şampuan veya bakım var mı? Varsa önerilerinizi bekliyorum..

latifenin kazanı dedi ki...

ben mecitefendinin sarımsak sampuanını kullanıyorum son care..bı 6 ay gecsın dıye beklıyorum..ama sımdılık dokulme azaldı( kı en ufak bı streste uzuntude hemen saclarım dokuluyo )
ama dıs etkenlere baglı yogun olarak :(

dilek dedi ki...

şuana kadar okuduğum yorumlara göre pek iyi bir şampuan değil, fakat kişiden kişiye değişir tabi bu durum herkesin saç yapısı farklıdır çünkü.. bende aldım henüz kullanmadım bakalım bende nasıl etki edecek merak ediyorum

Adsız dedi ki...

Bioblas saç dökülmesini biraz azaltıyor ama çok etkili değil, benim özellikle kepeklenme problemi veya saç diplerinde kaşıntı olanlar için önereceğim tek şampuan Prozinc yeşil veya mor kutu saç tipinize göre değişiyor.Eczanede fiyatı 20 TL. ama gerçekten saç derisini rahatlatıyor ve kepekten kurtarıyor.

Adsız dedi ki...

ben de kullandım saçlarım hem yağlı hemde dökülüyordu kullandıktan sonra daha çok yağlanmaya we dökülmeye başladı yarım kutu kullanıp bırakmak zorunda kaldım:(

caramel dedi ki...

Çok yoğun diyet yaptıktan sonra(5 ay-15 kg) saçım bu yüzden çok feci dökülmüştü. Gittiğim doktor da Priorin tablet ve Revigen vermişti. Memnun kalmıştım, çok iyi gelmişti. Revigen sampuanı tavsiye ederim.Belki ikisi bir arada belki tek tek ama işe yaradılar.

melahat dedi ki...

kısacası iğrenç bir şampuan çok katı sıkılma bile sıkılmıyor, saçlarım bir birine girdi daha banyodan çıkmadan eski şampuanımla tekrar yıkadım saçlarımı yazık valla parama acıdım sadece

Adsız dedi ki...

vallaben çok memnunum..saçlarımı besledi,dökülmesi durdu ve de yeni saçlar çıkardı..mecitefendi ısırganlı şampuanla dönüşümlü olarak kullanıyorum..

Adsız dedi ki...

vallaben çok memnunum..saçlarımı besledi,dökülmesi durdu ve de yeni saçlar çıkardı..mecitefendi ısırganlı şampuanla dönüşümlü olarak kullanıyorum..

Adsız dedi ki...

benim kafam bu yorumları okuduktan sonraçok karıştı şimdi daha çok dökülecek:)

Adsız dedi ki...

BENİM SAÇIM FELAKET DÖKÜLÜYORDU VE İNANILMAZ KEPEKLENİYORDU KULLANMADIĞIM ŞAMPUAN KALMADI VE FAYDASINI GÖREMEDİM. 1 AYDIR BİOBLAS KULLANIYORUM KEPEKLENME ÇOK AZALDI VE SAÇLARIM AZZ DÖKÜLÜYOR. GAYET GÜZEL ALLAH RAZI OLSUN BUNU İCAT EDENDEN KEŞKE ÖNCEDEN KULLANSAYMIŞIM. BENDE FAYDALI OLDU AMA DİĞER KULLANANLARI BİLEMEM.

Adsız dedi ki...

ben kullandım fakat hiç ama hiç faydasını görmedim saçlarımın dökülmesini durdurmadı bile arkadaşımın tavsiyesi üzerine zigavusu kullandım saçlarım gençkenki saçlarım gibi şuan 3 aydır kullanıyorum valla saçlarımı gürleştirdi dökülmeleri gözzle görülür şekilde azltttı Zigavusu öneriyorum herkeze

Adsız dedi ki...

Bioblas şampuan kullanımını bende yapıyorum ve gerçekten sonuçları memnuniyet verici.Saçlarımın dökülmesi durdu.Saçlarım daha canlı ve parlak bir görünüme sahip oldu.

nevesta dedi ki...

ben 2 yıldır bıoblas kullanıyorum tercihim kremsiz olanı çünkü 2'si bir arada şampuanların saçı döktüğü kanısındayım saç kreminin saç köklerine deymemesi gerektiğini unutmayalım bu nedenle ben ayriyetten saç kremi kullanıp yalnızca saç uçlarıma uyguluyorum sonuçlara gelince hayatım boyunca hiç vazgeçmeden kullanıcağım tek şampuan diyebilirim tabi herkezde aynı etkiyi gösterirmi bilmiyorum ama ben çok memnunum

Adsız dedi ki...

yalan dolan ne aldıysakkk ne kullandıysak boş ben 5 yıldır bu ürünlere benzer bı çok şampuan aldım hiçbiri fayda etmedı etmez de mıllet kendı menfaatı peşinde bız türkler saçlarımıza çok önem verdığımız için bıze semer vuran da çok olur

serap dedi ki...

Saçlarım çok dökülüyor bioblas aldım inşallah iyi gelir

Adsız dedi ki...

bende saç dökülmelerim için Bionlas kullanımı yapıyrum ve gerçekten çok güzel.Çünkü hem bitkisel bir ürün hemde kullanım sonrsındaki etkileri.Kerkese kullanım yapmalarını öneriyorum.

Adsız dedi ki...

İyi sampuanda sls olmaz ben onu bilir onu soylerim. Gerisi fasafiso sls icermeyen sampuanlar kullanin tabi bulabilirseniz...

Adsız dedi ki...

bende eşimin önerisi ile kullanmaya başladım hemen hemen tüöm serisini kullanıyorum oldukça memnunum

Adsız dedi ki...

bioblas uygulamsını kısa bir süredir yapıyorum ve gerçekten sonuçları mtluluk verici.saç dökülmelerim tamamen kesildi.ayrıca saçlarım dolgun ve parlak bir görünüme sahip oldu.Kesinlikle herkesin kullanım yapmasını öneririm.

rt dedi ki...

bioplas ı merak eden arkadaşlara diyeceğim diğer şampuanlara nazaran harika bişey bu ya ben normal saçlar için olan olanını kullanıyorum.çok memnunum saçlarım kolayca taranıyor parlak veyoğun ve güçlü hakkaten dökülmeyi azaltıyor fakat inanarak ve düzenli kullanın arkadaşlar. yanlız diyeceğim şu ki bazı saç dökülmelerinin nedeni başka faktörler hormonal vs. yani önce bir sağlık kontrolünden geçin sonra başlayın derim vede herkezin dediği gibi kişiden kişiye değişiyor etkisi..sağlıklı saçlar dilerim...

ozgeayar dedi ki...

Bende kullanıyorum kesinlikle saç uzatmaya birebir yarıyor :) saç dökülmesi pek yaşamadıgım için ona dikkat etmedim ama saçlarımı cok guzel uzatıyor :)

Adsız dedi ki...

merhaba,

bende bıoblasınnereseyse tüm ürünlerini kullandım ve hespi gayet güzel

Adsız dedi ki...

bu arada sıvı saç kremini özellikle kullanmanızı tavsiye ederim

Adsız dedi ki...

bioblası 5 aydır kuullanıyorum hiçbir faydasını görmedim kesinlikle tavsiye etmiyorum paranıza yazık olur...

canantezcan dedi ki...

1 senedir kullanıyorum ,saç dökülmesine karşı en ufak bir faydasını görmedim,uzun süre kullanırsam faydalı olabileceğini düşünmüştüm, tavsiye etmiyorum.

Adsız dedi ki...

kesinlikle işe yaramıyor aksine kuru kaşınan kepekli bir deriyle başbaşa kalırsınız benden söylemesi ha birde paranıza yazıkk

Adsız dedi ki...

Saçlarım fazla uzun olmamasına rağmen , tutam tutam dökülüyordu .... dehşet bir durumdu ......Önce ,hani nerdeyse erkek saçı gibi kısacık kestirdim.... tabi azaldı ...ama yine de vardı .....Şimdi, daha önceden de kullanıp , memnun kalıp ama bir süre ara verdiğim FOLTEN şampuanı kullanmaya başladım ....Yine iyi geldi....
Sadece eczanelerde satılıyor ...25 TL civarında ...Piyasa şampuanlarına alışkın kişiler , Folten'in köpürMEyişini yadırgayıp hoşlanMAyabilir; Fakat şampuanların köpürmeyeni makbul aslında....O köpürten maddeler yüzünden dökülüyor saçlarımız biraz da .... Bi de saçları arasıra kestirmek de iyi geliyor tabi...

masalım dedi ki...

ben çok memnunum. hem de çok.saçlarım gürleşti. artık dökülmüyor. memnun değilim diyenler için diyorum ki. bir iki kullanışta hemen iyi olacak değil. biraz zaman gerekiyor. bir senede anca faydasını gördüm ve iyi ki kullanmışım diyorum.

mesut dedi ki...

ben kullandıgım ilk ay stresten meydana gelen dökülen saç şampuanını kullandm ikinci ay ise 2'si bir arada kullandım bakım kremi olanı ve şuan cok memnunum saçım çok güçsüzdü saçımı yaptıgım zamanlar elime 5 10 arası saç geliyodu simdi 2 3 tane yada hiç gelmiyor sadece kullanmak değil beslenmenizede dikkat etmeniz gerekiyor wax sprey vs. uzak durun saçınızı yapsnz bile günlük yıkayın

Adsız dedi ki...

Hamilelikten sonra saçlarımda aşırı dökülme olmuştu ve neredeyse psikolojim bozuldu diyebirlim. neyseki arkadaşımın önerisi ile bıoblas anti sebum şampuan ve saç maskesini kullanmaya başladım. dökülmelerin durdu.

Adsız dedi ki...

Saç dökülmelerimin çok fazla olmasında dolayı saçlarım seyrelmeye başladı.Arkadaşımın tavsiyesi ile bende Bioblas kullanmaya başladım ve şimdi çok memnunum.Saçlarım eski görünümünü yendien kazandı.

Adsız dedi ki...

Kimsenin kazancını engellemek istemem ama gerçekten erkek tipi denen DHT kaynaklı bir dökülmeyi markette satılan 5-10 liralık kimya karması markanın çözebilmesi hiç inandırıcı değil. Pahalı markalara gelince, etken maddelerine göz attığımızda genellikle Yeşil çay, Elma sirkesi, Kafein, Sarımsak, Nar çekirdeği yağı, Üzüm çekirdeği yağı, Finasterid, Minoxil, Isırgan Otu, Çin Melek Otu, Saw Palmetto vb. şeyler görüyoruz. Ortalama 100 lira maliyetle bu malzemelerin bazılarını kullanarak senelerce yetecek karışımı zaten elde edebiliriz.
Finasterid, bir antiandrojen olup testosteronu dihidrotestosterona (DHT) çeviren tip2 5-alfa redüktaz enziminin inhibitörüdür. Proscar isimli ilaç her tabletinde 5mg finasterid içerir. Satış fiyatı 17 tl civarı. Hapı doğrudan içmeyip saç tipinize uygun şampuan içine 5 tableti eriterek karıştırabilirsiniz. Ağız yoluyla kullandığınızda dht hormonunu kısmen de olsa engellediği için kas gelişimi, sperm üretimi vb. erkeklik doğasını yıkıma uğratabilir.
Isırgan otu: DHT hormonunun saç diplerinde birikmesini engeller. Hormon saç diplerinden uzaklaştığında dökülme durur ve saç tekrar beslenmeye başlayarak uzar.
Saw palmetto, 5-alfa reduktaz enzimini durdurarak veya DihidroTestosteron’un saç folikülleri tarafından alımını azaltarak saç kaybını yavaşlatır ve saçın yeniden çıkmasına yardımcı olur.
Elma sirkesi, saçkıran hastalığına tedavi olarak önerilir. Barındırdığı doğal asitler saç dökülmesini durdurup saç kökünü canlandırabilir. Elmanın insan vücudu üzerinde uyarıcı/uyku açıcı etkisi vardır.
Minoxil ve sarımsağın saç dökülmesinde ki görevi damar genişleterek kan akışını sağlamak olduğu için, minoxil ile arasında sadece koku ve fiyat farkı var. Kokudan rahatsız olursanız sarımsak yağı da kullanabilirsiniz. Sarımsak kalp ve damar hastalıkları, saç dökülmesi tedavisi için uzun zamandır tavsiye edilen bir bitkidir.
Üzüm ve nar çekirdeği yağı, saç hücrelerinde %230 çoğalma sağladığı söyleniyor.
Kafein, bu maddeyi de en basit hali ile kahveden biliyoruz. Uyandığımızda içtiğimiz kahvenin uykumuzu açması gibi, saç köklerimizi de uyarır ve uyandırabilir. Ağız yoluyla saçlarımıza faydalı olması için içmeye kalkarsak yaklaşık 40 fincan/bardak kadar kahve içmemiz gerekir. Bu durum kuşkusuz yarardan çok zarara neden olur. Bu nedenle içmek yerine saçları yıkadığınız suya karıştırabilirsiniz.
Çin Melek Otu, DHT hormonunun saç diplerinde birikmesini engellediği kanıtlanan diğer bir bitkidir.
Tüm bunları bu güne kadar okuduğum yazıları toplayarak telefondan yazıyorum. Saç dökülmesi sorununun sadece 3-5 kıl düşmesinin dışında önemli bir hastalığın belirtisi olma ihtimalini, bu hastalık çözülmeden saçlarınızı geri getirmenizin mümkün olmadığını ve hastalık varsa tedavi edildiğinde siz çaba harcamadan kendiliğinden dökülen yerlerde çıkacağını unutmayın.
Yukarıda yazdığım maddelerin tamamı dökülmeyi önleyici ve yeniden çıkartıcı ürünler tarafından işe yaradığı söyleniyor. Bu madde ve bitkilerin tamamını veya alerjiniz varsa bir kısmını kullanmanız bile kötü sonuçlar doğurabilir. Duyarlı olduğunuz maddeyi araştırmadan ve doktorunuza danışmadan denemeyin. Hepinize sağlıklı bir ömür dilerim.

Adsız dedi ki...

iki aydır kullanıyorum saçlarımı mahvetti aklınız varsa zigavus kullanın

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar ben anlamadım biri diyo ben etkisini gördüm memnunum öteki diyo aklınız varsa kullanmayın herhalde bu şampuan kişiye göre fayda veriyor bir deneyeyim artık fayda göstermesi şansıma kalmış...

gülşen çelik dedi ki...

Valla ne yalan söyliym piyada bulunan ucuz pahalı denemediğim ürün kalmadı ama en çok Bıoblas' tan memnun kaldım. Herkesin saç tipine yönelik ürün çeşitleri bulunuyor. Teşekkürler Bıoblas

Adsız dedi ki...

Kızlar bu arada bıoblas color&more saç boyası çıkmış saçımı 7,3 e boyadım sonuç mu süperrrr

ayşe çelik dedi ki...

Arkadaşlar bende 3 aydır şampuan ve sıvı saç kremini kullanıyorum. ilk aylarda dökülme durmuyor evet çünkü cansız saçtellerinin arınması gerekiyor. Ama 2. ayın sonunda dökülmeler birden kesiliyor. Israrla kullandım ve çok memnun kaldım. Dökülme konusunda tek uzman Bıoblas bence...

Adsız dedi ki...

Ya arkadaslar bende bioblas kullaniyorum ama yanlislikla kapagini actim. Hava ile temas etti. Daha ilk kutum bitmeden otekini acma gafletinde bulundum. Raf omru ne kadar biliyor musunuz ?

Adsız dedi ki...

Bioblas kullanmaya basladim bir aydir. Saclarim sertlesti bi tuhaf oldu sampuan demeye sait lazim cok kotu kesinlikle kullanmayin hic bir urunu bir ise yaramiyo....