Clinique High Lengths Mascara

7/30/2010

clinique-maskara

Uzun yillardir sadik bir Clinique kullanicisiyim. Clinique'in Agustos ayinda piyasaya surecegi yeni urunu "High Lengths Mascara" yi ilk deneyenlerden birisi olma $ansi ise fanatikligimi biraz daha arttirdi. {Tesekkurler Clinique!}

clinique-maskara-2

Gelelim yorumlarima. Ince fircali rimelleri sevdigimi ve rimel secerken en cok buna dikkat ettigimi daha once defalarca yazmi$ olmaliyim. Clinique’in şu ana kadar çıkardığı maskaralardan kirpikleri en uzun ve en belirgin göstereni olma iddiasina sahip bu urunun fircasi ise tam hayalimdeki gibi: INCECIK! Dahasi hem ince, hem de egimli. Boylece her bir kirpigi kokunden alarak belirginlestiriyor ve ayiriyor. Tipki bir tarak gibi. Ayrica urunun Sodium Hyalauronate, Panthenol, yumuşak balmumu ve Pantethine içeren hafif bir formülü var. Yani bazi rimeller gibi kirpiklerinizi agirlastirip, gozlerinize yorgun bir ifade vermiyor.

Size tavsiyem bu maskarayi tek kat surmeniz. Aslinda bence tum maskaralar tek kat surulmeli cunku 2 kat maskara kirpiklerde yapi$ik bir goruntu olusturuyor -ki buna tahammul edemiyorum. Basta da belirttigim gibi Clinique High Lengths Mascara Agustos'ta piyasaya suruluyor. Yani kendisiyle tanismaniza cok az zaman kaldi. Benden tam not alan maskaranin iki renk opsiyonu var; siyah ve kahve-siyah. Fiyati ise 46 TL.

Onumuzdeki gunlerde baska bir Clinique urununu daha yorumlayacagim. Maskarali goz makyaji fotografimida o zaman yayinlarim artik :)

Clinique urunleriyle ilgili yazdigim diger yazilara ise asagidaki linkleri tiklayarak ulasabilirsiniz;












You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. yıllardır sıkı bir clinique kullanıcısı olarak 'çok şanslısın!' diyorum. Kirpiklerim çoook uzun olmasına karşın hiç kıvrık değildir. Kıvrık ve tel tel ayrılmış kirpikleri çok severim. Bu rimeli çok merak ettim ama tek tereddütüm zaten uzun olan kirpiklerimi abartılı gösterir mi? neyse denemeli ve görmeli değil mi?

    YanıtlaSil
  2. ocak ayinda aldigim setin icinden cikmisti, daha piyasaya surulmemis mi? fircasini basta garipsesem de sevmistim sonradan.cok rahat kullanimi.

    YanıtlaSil
  3. gly; Amerika'da elbette piyasaya suruldu, ben Turkiye pazarindan bahsetmisim. Turkiye'de Agustos'ta piyasada olacak.

    lavanta bahcesi; biraz gosterebilir cunku en ufak kirpikleri bile belirginlestiriyor, uzun kirpikleri en ucuna kadar boyuyor.

    YanıtlaSil
  4. inanılmaz güzel ben de tavsiye ediyorum. hep gittiğim kozmetik magzasında arkadasım demet eski bir maskaramın olup olmadığını sordu ve bu maskarayı verdi.
    fırcasından güzel olduğunu anladım zaten. deneyince de hak verdim. bazı magzalar eski mascaranızı alalım bunuverelim kagibi bir tanıtım yapıyor. bu maskara için.
    gercekten bende tesekkur etmek isterim cok guzel gercekten.

    YanıtlaSil
  5. selam ben ayşegül lorealın teleskopik romelını kullanıyorum bu rımelı nerden bulabılırım yardımcı olursanız sevınırım

    YanıtlaSil