Dans Ayakkabıları

7/31/2010

dans ayakkabıları

Bu fikri cok sevdim! Kir dugununuze gelen misafirlere daha rahat etmeleri, dahasi daha rahat dans etmeleri icin bu tarz terlikler hediye edebilirsiniz.

projectwedding

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. hahahha :)) süper bir fikir ! (:


    http://yasoshsdiary.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Bayıldımmm!!! Bir tane de beyaz koyuvericen arasına gelin olacak o da :)))

    YanıtlaSil
  3. Ben de düşündüm aynı şeyi ama biraz daha şık olsun isterim hani.Geçenlerde başıma geldi çünkü topuklarım toprağa daldığından rahat yürüyemedim bile...

    YanıtlaSil
  4. evet evet geçen gün gittiğim düğünde süslenmiş parmak araları dağıtıldı bayıldımmm =)

    YanıtlaSil
  5. pınar altuğ ve yağmur atacan'ın düğününde veya kınasında tam emin değilim ama böle bişi yapmıştı diye hatırlıyorum gerçekten güzel fikir..

    YanıtlaSil
  6. Geçen ay bir kır düğününde aynı fikirle karşılaştım..Gelin hanım misafirlerine parmak arası terlik yerine pisi pisilerden hediye etti:) Dore ve lame renklerinde....
    İyi fikir,hem de kurdele ile bağlayıp bir sepette sunulunca:)

    YanıtlaSil