28 Temmuz 2010 Çarşamba

Gri Hazır Mutfak Modeli

Beyaz Gri Hazır Mutfak Modeli

Hani ben hep beyaz mutfak istiyorum, mutfagim ille de beyaz olsun vidi vidi diye yaziyordum ya. Az once karar degistirdim. Gri'de olabilir. Mutfaktan cok biraz "ofis"e benziyor ama olsun. $u anki ruh halime cuk oturuyor. Siz ne dersiniz?

stills

Picture 1

4 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA! :

Venuste Hayat dedi ki...

tipkisinin aynisina beyaz ve ahsap renkleri karisimi olursa diyecek lafim yok! dizayn olarak oldukca guzel!

Güneşligünler dedi ki...

Gerçekten de şık bir mutfak ama ben de beyaz hastasıyım ve bence bu mutfağı da bu kadar güzel gösteren yine sağ taraftaki yoğun beyaz kullanımı. Pencere ve duvarın tamamen beyaz olması tasarımı öne çıkartmış.

Deniz dedi ki...

Banu o kadar isikli ve metrekaresi o kadar genis bir mutfak alanin varsa boyle renkler iyi oluyor, yoksa uzerine uzerine gelir maazaallah.

Bi de o kadar yuksekten dokulen musluk bas belasi bisi eger etrafa sicrayan suya takan biriysen, aman diyeyim.

Su mutfaga bakip asagi yukari kaca ciktigini tahmin etme gudum hala gecmemis, tasinma manyagi, emlak kralicesi oldum resmen.

Selcan dedi ki...

beyazla arası çok da iyi olmayan ben kuzenimin yeni aldığı ewinin kocaman mutfağını bembeyaz dolaplarla donattığını görünce, oldukça ferahlatıcı ve şık bir hava verdiğini farkedip, beyaza haksızlık yaptığımı düşündüm. banucum bence yine de beyaz mutfak hayalinden vazgeçme derim ben sana:)