Jessica Biel'in Saçları

7/28/2010

JESSICA-BIEL

Dikkat ettiyseniz saclarinin sag-sol tarafi arasinda ton farkliligi var. Hos duruyor. Ayrica bu guzel yuze bu sac rengi ve modeli oylesine yaki$mi$ ki giydigi garabik elbiseyi bile gormezden gelebilirim.

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Hem rengi hem de modeli çok cici duruyor.

    YanıtlaSil
  2. Kadın o kadar güzelki ne giyse sırıtmıyor. Saçları da nefis olmuş bu arada.

    YanıtlaSil
  3. etegi olmasaymis cok daha guzel olurmus diye dusunuyorum bende...

    YanıtlaSil
  4. bncede güzel olmuş bnm bi arkadaşımında saçı böyle çok hoş duruyor.

    YanıtlaSil
  5. Süper bi saç.Böyle doğal dalgayı nasılo kalıcı yapabiliyolar.Bilen varsa yardımcı olabilir mi?

    YanıtlaSil
  6. Nerde böyle kuaförler.Bizi sıradanlıktan kurtaracak..Ben ne istediğimi bilmiyorum diyelim.Bilsem de yapacak kimse yok

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir de doğal durması dahada hoşuma gitti diyebilirim. ayrıca yüzüde güzel görünmüş. elbise bi garip ama ona yakışmış nedense.

    YanıtlaSil
  8. çok yakışmış:)ben bu kızın saç ve makyaj seçimlerini hep beğenirim zaten, sade ve çekici.ama bana göre hollywooddaki en güzel vücutlardan birine sahip olmasına rağmen neden bu kadar zevksiz, kumaş terörü estiren elbiseler giyiyor anlamıyorum..

    YanıtlaSil