Kardashian ailesinden Kendall Jenner

7/26/2010

KENDALL-JENNER
KENDALL-JENNER-1
KENDALL-JENNER-2

Kim Kardashian'in annesinin Bruce Jenner ile evliliginden olan kiz kardesi Kendall Jenner ablasinin {daha dogrusu ablalarinin} izinden gitmeye basladi bile. Profesyonel model olmayi planlayan Kendall henuz 14 yasinda olmasina ragmen bu i$te oldukca iddiali gorunuyor. Siz fotograflar hakkinda ne dusunuyorsunuz?

You Might Also Like

22 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. 14 yaşındamı ben en az bi 25 26 yaşında diyordum çok şaşırdım

    YanıtlaSil
  2. aynen şok oldum 14 yaşında olduğuna inanmak zor 20 var demiştim bende.. Çirkin suan zaten bence umarım ilerde daha gzl olur :) ( ne fenayım bgn :)

    YanıtlaSil
  3. 14 yaşında ve bu kadar büyük görünüyorsa cidden üzüldüm haline.

    YanıtlaSil
  4. sulak yerde yetişmiş anlaşılan :)

    YanıtlaSil
  5. çok ama çok büyük gösteriyor! güzel mi tartışılır ama bakışı, duruşuyla bir albenisi olduğu kesin, seksi kız çocuğu..

    YanıtlaSil
  6. neee 14 mü? ama güzel kızmış ya

    YanıtlaSil
  7. yabancı modellerde alışıla gelmiş bir durum yaşından büyük göstermek..hoş bizimkilerde de var..ablalarından daha güzel oldugu kesin..

    YanıtlaSil
  8. 14 olduğuna kim inanır yahu, yaşından çok büyük gösteren yine kendi gibi olmayan biri daha.. beğenmedim.

    YanıtlaSil
  9. 14 mü?!!! 20li yaşlarda gibi görünüyor...

    YanıtlaSil
  10. Anaaammm nerelere gidem gari! Bu kız nasıl 14 yaşında yahu! :/

    YanıtlaSil
  11. ikiz bebek ve Leah cok güldürdünüz beni yahu :)
    ben de herkes gibi 14 yasinda oldugunu okuyunca bi hönk oldum. acaba dogru mu cidden bi yanlislik olmasin :D
    gerci benim öyle ablalarim olsa ben nasil olurdum Allah bilir :)

    YanıtlaSil
  12. Ya aslında bu kız bu kadar büyük göstermiyo, böyle esmer de değil. çilli hafif. Tamamiyle Shop'dan ibaret. Ama yinede gzl kız:)

    YanıtlaSil
  13. 14 değil 24 yaşında gibi? Photoshop yüzündendir belki de... Yine de Kim'den çok daha güzel olduğu kesin.

    YanıtlaSil
  14. eğer 14 yaşındaysa çok çirkin 25 ve üstü yaşlardaysa mükemmel bi kız (:

    YanıtlaSil
  15. ben buna karşıyım..sonra gençlik nereye gidiyor.bu artan pedofili vakaları nedir..yaşlı adamlar bu kadar sapkın mıydı eskiden soruları havada ucusuyor..bir çocuk bu durumu tercih edebilir ve bu tercih meselesi etrafındakilerin yanlış yapma hakkını dogru bulmamızı gerektirmez.ama işte koca bir ama var burada..aileler nerede..ya da reklamverenler..moda dünyası...bu çocugun daha bu yaşta arzu objesi olmayı tercih etmesi belki onun yanlışı ama bu kız gibilerini dergilere kapak yapıp mayo resimlerinde rol almasını saglamak koca bir toplumun suçu..yazık vallahi çok yazık

    YanıtlaSil
  16. 14 mu? neresi pardon? koca kadin bu yaaa!neyse hos kiz...

    YanıtlaSil
  17. 28 yaşında gibi !

    YanıtlaSil
  18. 14 mü? Gerçi Amerikan Teenagerların hepsi böyle büyük görünüyo ama bu kız daha fazla..

    YanıtlaSil
  19. amanin ben bi ara bunların reality showlarını izlerken bu kzı daha küçücüktü ya bebeklerle felan oynuyordu hey allam :D

    YanıtlaSil
  20. kardashianlardan bir güzel çıkmış, farklı bir güzelliği ve albenisi var bence ama evet 14 değil de 20-21 gibi gösteriyor

    YanıtlaSil
  21. sulak yerde büyümüş, erkenden gelişmiş kızımız anlaşılan

    YanıtlaSil
  22. hobarey bu nasıl 14 ? 24 olduğunda babaneme doner bu gidisle...

    YanıtlaSil