Kırmızı Gece Elbisesi

7/29/2010

jessice_biel_kirmizi_elbisesi

Jessica Biel'in elbisesi transparan. Epey iddiali bir model. Guzel tasimis. Ancak boylesine guzel bir tasarimin asaleti ic camasirinin gorunmesi nedeniyle biraz sonmu$ gibi. Yine de elbisenin modelini cok sevdim. Her renginden diktirip giyesim var.

You Might Also Like

11 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. elbise cok guzel de elbiseden cok kadının sacları cok dıkkatımı cakıyor ben de ıstıyom bu renk sac :)

    YanıtlaSil
  2. elbise çok güzel fakat Jessica kaybolmuş kırmızı halıda. Oscar törenine giderken aklımda bulunsun da kırmızı giymeyeyim madem:))))

    YanıtlaSil
  3. kırmızı halı ile bütünleşmiş :)

    YanıtlaSil
  4. Elbise harika zaten renginden kaynaklanıyor olsa gerek iç çamaşırı bile fark edemedim ben çok göz alıyor çünkü.Ama elbisenin alt kısımları halıyla bütünleşmiş resmen ve bence böyle harika bir elbiseye bu saç hiç gitmemiş daha düzgün olabilirdi elektriklenmiş gibi duruyor.

    YanıtlaSil
  5. gercekten güzelmis, siyah kemeri de zitlk olusturdugu icin hos ama transparan olmasi söndürmüs biraz hakikaten.
    bu transparan meselesi coook zor yaa :) bence hic bulasmamali

    YanıtlaSil
  6. kırmızı gece elbiseleri bana genelde hep basit gelmiştir.ama bu elbise bu konudaki olumsuz düşüncemi yıktı..gercekten cok asil belindeki siyah kuşak ve askı bölümüne bayıldım..ic camasırının görünmesi dışında gercekten mukemmel..

    YanıtlaSil
  7. saç modeli ve elbisenin kapalı yakası bir olup jessica'yı boğmuşlar, allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
  8. Ilk defa bu kizi guzel bir elbise ile gordum, rukusluk abidesi diye dusunuyordum. Ben cok begendim, cok guzel tasimis.

    Banu'cum Tresor-In Love parfumunu bloguna tasimani isterim, gercekten cok super bir parfum.

    YanıtlaSil
  9. elbisesini hiç beğenmedim rengi ve modeli kötü. saçı zaten hiç mi hiç elbisesine uymamış ki.

    YanıtlaSil
  10. Bence elbise çok hoş, modeli ve rengine bayıldım (: transparanlık evet iddalı olmuş ama hatun güzel olunca taşımız ve çok göze batmamış bence sadece keşke saçına ve makyajına da biraz özen gösterseymiş ... (:

    YanıtlaSil
  11. Elbisegüzel zarif ama ben bu hatunu hiç beğenmiyorum, ağzı çok büyük,erkeksi yüz hatlarına sahip.

    YanıtlaSil