Lanvin Parfüm: Marry me!

7/28/2010

lanvin-marry-me-perfume-280710-1

lanvin-marry-me-perfume-280710-2

Agustos 2010'da Lanvin'in yeni parfumu "Marry me!"{Evlen benimle!} piyasaya suruluyor. Dugun sezonunun sonuna yetisecek olan bu parfum sevimli $i$esi ve dikkat cekici ismiyle basarili bir pazarlama taktigi ornegi gibi gorunuyor. Gelin adaylari evlendikleri gun bu parfumu kullanmak ister mi acaba? Siz ne dusunuyorsunuz?

popbee

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. herşey kokusuna bağlı :) şu anda benim için düğünde kullanacağım parfüm (ki henüz çok uzağım ama olsun) marc jacobs daisy'dir!!

    YanıtlaSil
  2. güzel gözüküyor ama çok şirin

    YanıtlaSil
  3. Sırf rengi uğruna alabilirim :)
    Bu arada casey23, daisy harikadır, iyi seçim.. :)

    YanıtlaSil
  4. slm banucum çok uzun süredir takipçinim oldukça başarılı bi blok senden parfüm konusunda yardım rica ediorum ben chanel chance kullanıorum uzun yıllardır ama gündüz ve yaz aylarında ağır gelio bana ve parfüm seçmekte zorlanıorum önerebileceğin parfümler var mı sanırım sende chanelcisin esmer oldumuda eklemek isterim sevgiler =)

    YanıtlaSil
  5. dido; sana yaz aylari icin burberry baby touch, SJP Covet, Estee Lauder white linen veya beyond paradise'i, bir de davidoff cool water'u onerebilirim.

    http://www.salincaktaikikisi.com/2010/05/yaz-icin-parfum-alkolsuz-burberry-baby.html

    http://www.salincaktaikikisi.com/2009/04/estee-lauder-parfumleri.html

    YanıtlaSil
  6. çok şirin bir şişe, kokusu da hoşsa alırız tabii ki :)

    YanıtlaSil
  7. çok şıkmış.Ben beğendim.

    YanıtlaSil
  8. Cok uzun zamandir ayni parfümü kullaniyorum degistirmeyi de düsündügümden degil ama cok yaratici olmus bence sisesi :) sadece sisesi icin bile alinabilir :)

    YanıtlaSil
  9. olabilir kullanmak isteyebilen olur bence. şişesi de pek güzelmiş.

    YanıtlaSil
  10. teşekkürler umarım karar verebilirim =)

    YanıtlaSil