Sandra Bullock sizce kaç yaşında?

7/27/2010


Yukaridaki iki goruntu arasinda tam 10 yil zaman farki var. Sandra Bullock'un siyah elbise giydigi fotograf 2010, digeri ise 2000 senesinde cekilmis. Yani Sandra o zaman tam 36 yasindaymis. Fakat yillar kendisine yaramis. 46 yasina basan unlu oyuncu zor bir sene gecirmesine ragmen {esinden ayrildi, tek basina bir yavruyu evlat edindi} oldukca iyi ve formda gorunuyor. Hatta 36 yasindaki halinden bile daha iyi gorundugunu soyleyebilirim!

You Might Also Like

11 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Aslında minyon da değil ama? Formda kalmanın, kilo almamanın etkisi çok çok büyük galiba...

    YanıtlaSil
  2. The Proposal filminde çırılçıplak kaldığı bi sahne vardı ya, oha oha oha dedim, muhteşemdi vucudu, resmen kendimden utandım. ben bu yaşta hamur gibiyken Sandra neredeyse 50 yaşında taş ötesi idi:)

    YanıtlaSil
  3. bazen bu yaslara gelinipte hala harika gorunenleri gorunce once cok kiskaniyorum sonra eger hep bu kadar guzel kalinacaksa insan olmekte istemez diye dusunmeden edemiyorum :))

    YanıtlaSil
  4. hep böyle genç kalsın. bi sürü bi sürü romantik komedi çeksin. :D:D:D

    YanıtlaSil
  5. kadının yüzünde bi tazelik gençlik var.ama o diz kapakları nedir ya bakamıyorum.

    YanıtlaSil
  6. annemle yaşıtlar:)
    tarzı, oyunculuğu, güzelliği herşeyiyle mükemmel ve çok asil bir kadın bence.bir de şuna dikkat ettim bu şekilde elmacık kemikleri çıkık yüzler kolay kolay yaşlanmıyor mu ne?

    YanıtlaSil
  7. ben çok sewiyorum bu kadını ya, şarap gibi yıllandıkça daha da güzelleşiyor...

    YanıtlaSil
  8. sac rengini koyultması insanı nasılda daha genc yapıyor.

    YanıtlaSil
  9. Bence insan mutsuz yaş alırsa çirkinleşiyor.Dolu dolu yaşanmış yıllar ancak mutluluğun izlerini bırakıyor.Sevgiler....

    YanıtlaSil
  10. inanılır gibi değil ne yapıyorlar ne kullanıyor bu insanlar sadece sporla olacak şeyde değil başka şeyleri öğrenmek lazım. aynı şeyi bugün filmini izleyince tom cruise içinde söyledim. sanırım hollywood sırrı olsa gerek:)) ne diyelim sanki yıllar geçmemiş gibi...

    YanıtlaSil
  11. aradaki farki gosteren yalnizca o sivri burun cirkin ayakkabilar...

    YanıtlaSil