Scarlett Johansson'un Yeni Saç Modeli

7/26/2010


Scarlett Johansson uzun saclarini omuz hizasinda kestirmis. Yeni sac kesimi modeli hakkinda ne dusunuyorsunuz? Yay or Nay?

You Might Also Like

34 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. benim hoşuma gitti açıkçası.

    YanıtlaSil
  2. Eski hali süpperdi, Beckham'ın saçlarını anımsattı bana bu.

    YanıtlaSil
  3. Çok kötü bir deli bir kuyuya taş atıyor diğerleri taşı çıkarmak yerine kendilerini atıyorlar o kuyunun dibine çıkarana aşk olsun bu zavallıları o kuyudan.

    YanıtlaSil
  4. bende iki hafta once belime kadar olan saclarimi ayni model kestirdigim icin aklin yolu birdir diyorum :))) cok yakismis :)

    YanıtlaSil
  5. Ben begendim rengini de modelini de :)

    YanıtlaSil
  6. ben çok beğendimmm =) yani yayyyy

    YanıtlaSil
  7. Scarlett'e yakışmış bence. saç modelini de sewdim ben:)

    YanıtlaSil
  8. Bu fotoğraftaki gibiyse Türk filmlerindeki üvey anne kesimine benzettim.(Evdeki kızın örgüleri üvey anne tarafından katledilir)
    Ama insanın yüzü güzel olunca bu şekilsiz kesimde bile hoş gözükülebiliyor......

    YanıtlaSil
  9. Bu fotoğraftaki gibiyse Türk filmlerindeki üvey anne kesimine benzettim.(Evdeki kızın örgüleri üvey anne tarafından katledilir)
    Ama insanın yüzü güzel olunca bu şekilsiz kesimde bile hoş gözükülebiliyor......

    YanıtlaSil
  10. Bu fotoğraftaki gibiyse Türk filmlerindeki üvey anne kesimine benzettim.(Evdeki kızın örgüleri üvey anne tarafından katledilir)
    Ama insanın yüzü güzel olunca bu şekilsiz kesimde bile hoş gözükülebiliyor......

    YanıtlaSil
  11. karnı şişmiş gibi geldi bana hamile mi acaba yoksa sadece bana mı öyle geldi??

    YanıtlaSil
  12. kadınsı olmuş bence önceki daha iidi birde kilolu gösteriyor

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. cok hosuma gitti benim.
    klasik uzun sacli gorunumunden cikmis.
    degisiklik yaramis

    YanıtlaSil
  14. ehh diorum bende burda biraz yıpranmış gibi duruyor tel tel..

    YanıtlaSil
  15. Ben bu kadını hic begenemedim,yıldız ısıgı hıc goremedım.Bana hep koca memeli pembe yanaklı Polonyalı çiftçi kızlarını anımsatıyor..

    YanıtlaSil
  16. Ben pek beğenmedim açıkcası.Aslında yüzü eskisi gibi daha zayıf olsa belki hoş olurdu ama şu an çok kilo almışa benziyor.

    YanıtlaSil
  17. Yay bence güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  18. bundan daha kısaydı saçları eğer mangonun sonbahar kış kataloğunu incelerseniz bu uzamış hali ve herzamanki gibi güzel yüzlü kadınlar herzaman saçını kısa kullanmalı bence enfes olmuş

    YanıtlaSil
  19. hayır yaa nasıl kıydı saçlarına

    YanıtlaSil
  20. scarlett mi kilo almış yoksa saç modeli mi onu iyiden iyiye kilolu göstermiş ?

    YanıtlaSil
  21. scarlett mi kilo almış yoksa saç modeli mi onu iyiden iyiye kilolu göstermiş ?

    YanıtlaSil
  22. çok yakışmış güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  23. Uçları süpürge gibi olmasa daha hoş olurdu..

    YanıtlaSil
  24. havası gitmiş.onun sarışın bir akdenizli sıcak bir havası vardı.saçları da bunu vurguluyordu.kilo almış bence de veya karnında bir şişlik var.bir de bu saç modeli onu daha farklı bir kadınsı göstermiş begenmedim kısacası...

    YanıtlaSil
  25. bu kadına hayranım :)yakışır sana :)

    YanıtlaSil
  26. ben bu kadının dolgunluğunu seviyorum..bu hatun gibi yüzü dolgun insanların uzun saç kullanması taraftarıyım..hem yüzünü daha büyük gösterdiği için daha kilolu görünüyor, hemde yaşını büyük göstermiş..kısacası sevemedim..

    YanıtlaSil
  27. saclara bayıldım harika olmus ama scarlet e yakıstıramadım nedense.. ona platin sarısı uzun saclarla yaptıgı topuzları daha cok yakıstırıyorum ben :)

    YanıtlaSil
  28. cok kilo almis yavv. bacaklari bile löpür löpür :) ben mi abartiyorum.

    YanıtlaSil
  29. bu kadını beğenmiyorum,erkekler de ne buluyor anlamıyorum,bu saç da olduğundan da kilolu göstermiş onu...sevmedim :P

    YanıtlaSil
  30. bayılıyorum bu kızın her haline,saçı başı nasıl olursa olsun,hepsi yakışıyor bence.

    YanıtlaSil
  31. bana benzetiliyor bu hatun bn bu kadar güzel mym:P

    YanıtlaSil
  32. bana benzetiyorlar bu hatunu bn bu kadar güzel mym?:P

    YanıtlaSil