Shiloh Jolie-Pitt erkek gibi giyinmeyi seviyor

7/26/2010

Shiloh Jolie Pitt erkek gibi giyinmeyi seviyor

O dunyanin en unlu ciftlerinden birisi olan Angeline Jolie ve Brad Pitt'in biyolojik kiz cocugu. Ancak Shiloh kendisinin bir erkek oldugunu dusunuyor ve erkek gibi giyinmeyi seviyor.

Angelina Jolie Vanity Fair'e verdigi roportajda Shiloh'un durumuyla ilgili sunlari soylemis;

Shiloh kucuk bir adam gibi. O'nun Montenegro stiline {Karadag bolgesi} sahip oldugunu dusunuyoruz. Insanlar orada bu sekilde giyiniyor. {Merakimdan soruyorum. Siz hic orada TomBoy gibi giyinen kizlar oldugunu duydunuz mu?} Shiloh esofman takimlarini ve takim elbiseleri cok seviyor. Erkek gibi giyinmeyi seviyor ve erkek olmak istiyor. Bu yuzden sacini kesmek zorunda kaldik. Erkeklerin giydigi herseyi giymek istiyor. Shiloh kendisinin erkek kardeslerinden birisi oldugunu dusunuyor.

Angelina Jolie'nin bu aciklamalari ve minik Shiloh'un tarzi hakkinda ne dusunuyorsunuz?

You Might Also Like

34 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. ya kız ne kadar güsel bir kız,aman yarabbim yani :S o kardeşleri yüzünden böle olmuştur bence :D

    YanıtlaSil
  2. üzülünecek bir durum olduğunu düşünüyorum. Fiziksel olarak tam bir kız olmasına rağmen erkek gibi hisseden, giyinen ve davranan bir tanıdığım vardı, çevresindeki erkekler ve kızlar da ona hiç kızmış gibi davranmazlardı çünkü onlar da onu erkek olarak görüyorlardı. Zaten sonra ameliyatla cinsiyet değiştirdi.

    YanıtlaSil
  3. Ben henüz bu yaştaki bir çocuğun bırakın kendi cinsiyetinin tam anlamıyla bilincinde olmasını, benliğini başka bir cinsiyete ait hissetmesinin kesinlikle imkansız olduğunu düşünüyorum.
    Bunlar reklam kokan hareketler. Madem Angelina ablamız bilincinde kızının böyle olduğunun, röportaj vermek yerine kızını psikologa götürsün. Yok yea. İnanmıyorum, inanasım da gelmiyor bunun doğru olduğuna ben.

    YanıtlaSil
  4. Bu çiftin reklam için yapmayacağı şey yok.Çocuk için üzüldüm,eğitimci olarak psikolojik destek alması gerektiğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  5. bence böyle giydirilmesi yanlış bir şey. o yaştaki çocuk nereden bilsin neyin ne olduğunu? öyle alıştırılırsa da öyle gider. sağlıklı değil.

    YanıtlaSil
  6. Angelina Jolie'den pek haz etmiyor olsam da bu kadar geri zekalı olabileceğini hiç düşünmemiştim. O yaştaki bir çocuk bu kadar komplike bir düşünceye sahip olamaz. Eğer öyleyse de bunun aile tarafından destekleniyor olması her iki ebeveynin de zeka seviyelerinin inanılmaz derecede düşük olduğunun göstergesi. Cinsel kimlik sapması çok ciddi bir problem. Öyle ki bu durum, çocuğun gelecekteki hayatının her dönemini etkileyebilecek kadar ciddi. En kısa zamanda bir psikolojik desteğe ve bol bol aile sevgisine ihytiyacı var zavallıcığın.

    YanıtlaSil
  7. Yazık, çok yazık... Oysa ki ne kadar güzel bir çocuk...

    YanıtlaSil
  8. valla katie ve tom'un kızı suri'nin ne kadar minik kadın olduğunu tartışıp tehlikeli buluyor isek bu durum da o kadar sıkıntılı bir durum.bence bu durum nagelina'nın hosuna gidiyordur cunku onunda cinsel sapmaları var.kendi ifadesi bu zaten.o etrafında kadınsılığını hissettrimeyen kadınlardan hoslanıyor.tüm yakın arkadaşaları erkek. etrafındakiler kızları bile olsa bu durumu bastırmalarını tercih etmiş olabilir.afro bir kız cocugu var..o peki neden bastırılmıyor derseniz bence o onun biyolojik çocugu olmadıgı için olabilir.biyolojik çocuklarına diğerleri arasında ayrım olur diye bence daha baskın davranıyor bunlar.adaletli olsun diye yani.

    YanıtlaSil
  9. Bu kadar ufak bir cocugun kendi cinsel tercihleri olabilecegina inanmiyorum; cocuk erkek gibi giyinmeyi sevse bile duzgun bir anne-baba el kadar cocugun aklina uymamali. Ben de psikologa gitmesi gerektigini dusunuyorum, eger boyle devam ederse ilerde operasyonla erkek olmak istemesi cok yuksek bir ihtimal gibime geliyor.

    YanıtlaSil
  10. çocuğun cinsiyetini fark etmesi konusunda pek yardımcı olmuorlar sanırım oluruna bırakmışlarrr

    YanıtlaSil
  11. Cocuk kiyafetlerini kendi secmesini bilemez, anne-babasi yonlendirsin diyen yorumlari okuyunca aklima soyle bir soru takildi, o pespembe kucuk kadincik kiyafetleri ve tiaralari, en az yirmi yasinda yakisabilecek saclariyla ortalikta dolanan kucuk kizlari anne-babalari mi yonlendiriyor yoksa medya ve uzerlerinden para kazanan sirketler mi? Ha bu arada psikolog kesilenlere soyle bir yorum getireyim, ben de aynen boyle tomboydum, hatta babamin arkadaslari Mehmet diye takilirlardi. Ne cinsel bir sapmam oldu, ne cins degistirdim, ne birsey. Hersey illa herkes gibi yapilacak diye birsey yok.

    Sevgiler,

    Betul

    YanıtlaSil
  12. İlk gördüğümde Knox Léon olduğunu düşünüp ne kadar büyümüş demiştim ama Shiloh olduğunu okuyunca şok oldum.Bir kere bu yaşta bir çocuğa sırf öyle hissediyo diye bu şekilde giydirmeleri çok yanlış.Çocuğun düşünceleri asıl bu yaşta düzeltilebilir ama onlarında pek düzeltmeye niyetleri yok sanırım.Madem böyle bir sorunu var pedagog mu yok.O kadar güzel bir kız çocuğu ki.
    Ayrıca genel olarakta Ellen'a benzer tarzda kıyafetler giydirmişler bu da biraz düşündürücü.

    YanıtlaSil
  13. 'Büyüyünce geçer'
    demek istiyorum...

    YanıtlaSil
  14. Annesi dünyanın en güzel kadınlarından biri olarak düşünülüyor,babası dünyaya gelmiş en yakışıklı adamlardan biri ama kızlarının haline bakın.Hayal kırıklığına uğradım

    YanıtlaSil
  15. Annesi dünyanın en güzel kadınlarından biri olarak düşünülüyor,babası dünyaya gelmiş en yakışıklı adamlardan biri ama kızlarının haline bakın.Hayal kırıklığına uğradım

    YanıtlaSil
  16. Bence de abarttikca abartmissiniz. Angelina bu ayin Vanity Fair dergisine verdigi ropörtajda, fazla sayida cocuk sahibi olduklari icin hepsiyle teker teker yeterince ilgilenememekten korktuklarini söyluyor. Bence herseyin farkindalar ve Shiloh konusunda da uzmanlardan yardim alip, bu dogrultuda hareket ediyorlardir. Zaten Angelina, Shiloh'un bu davranislarini "garip" bulmasaydi, uzerinde bile konusmazdi. Kadin belki de " Angelina zorla cocugunu erkek gibi giydiriyor" denmesinden korkuyor...
    Ben hic bir uzmanin "hemen ustune pembe kiyafetleri gecirin, eline bebek verin" diyecegini sanmiyorum. Tam aksine, cocugu rahat birakmalarini, zamanla kendini bulacagini tavsiye etmislerdir. Unutmayinki, kiz cocuklarini barbie bebekle, erkek cocuklarini kamyonla oynatan sey, tuketime dayali sistem ve önyargilardir! Ayni sizin burada gösterdiginiz önyargilar gibi...
    Ortacagda cadi avindayiz sanki.. Bilmedigimiz, daha önce görmedigimiz ve kendi basimiza gelmemis seylerden ölesiye korkuyoruz! Yazik!

    YanıtlaSil
  17. bu çocuk kaç yaşında?bildiğim kadarıyla 4 yaşından itibaren çocuklar cinsiyetin farkına varıyorlar.

    YanıtlaSil
  18. sonu ameliyata yaklaşıo bence bu küçük kızınn hikayesinin cidden acıncak bi durum!

    YanıtlaSil
  19. geçen ay karadağ'dan geldim, neredeyse tüm şehirlerini gezdim, böyle bir akım olduğunu ne gördüm ne duydum, ilahi angelina :)

    YanıtlaSil
  20. Karadag'da ve Arnavutluk'ta böyle bir fenomen var arkadaslar! Hatta Arnavutluk'ta kiz cocuklarini erkek gibi yetistiren, bir zamanlar Hurriyet ya da Milliyet'in (hangisi oldugunu hatirlayamadim) pazar ekine konu olmus bir köy var. Angelina Jolie'nin BM icin surekli bu bölgelerde gezdigini unutmayin. Hatta, kendi finanse ettigi yeni film projesi Bosna'daki savasta tecavuze ugrayan bir kadinin hikayesi...

    Sevgiler
    Arzu

    YanıtlaSil
  21. o daha küçücük bi bebek psikolog yardımlarıyla halledilebilecek bi yaştayken onun yeirne erkek gibi giyinmeyi istemesine destek olan rahat bırakan magazin için küçük bir bebeğin geleceğini heba edecek ebeveynler...yazık diyorum

    YanıtlaSil
  22. ayyy inanmıyorum ben yazıyı sonuna kadar okudum ama ordaki kızı erkek olarak algılamışım bi daha okuyunca resmen şoklar geçirdim...çok yazık..!

    YanıtlaSil
  23. ayyy inanmıyorum ben yazıyı sonuna kadar okudum ama ordaki kızı erkek olarak algılamışım bi daha okuyunca resmen şoklar geçirdim...çok yazık..!

    YanıtlaSil
  24. bana da reklammış gibi geldi,ama reklamsa yazık derim o çocuğa,bu yaştaki çocuklarda böyle bir eğilim varsa eğer psikolog eşliğinde duruma el konulmalı ve angelinanın bunu bilmeyecek akdar salak olduğunu sanmıyorum...hoş,kadında zaten bi sapkınlık var,zamanında sevdiğinin kanını çekip boynuna kolye yapan bir kadından bahsediyoruz.tipi de bence biraz psikopatı andırıyor...hazzetmiyorum bu kadından ve o açıklamanın doğruluğuna inanmıyorum,doğru dahi olsa göğsünü gere gere röportaj vereceğine acilen bir pediatrik psikologla işbirliği yapıp çocuğunun cinsel kimlik ve cinsel zeka gelişiminin tamamen değişik yöne kaymasını engellemeli...

    YanıtlaSil
  25. yukarıda adsız rumuzu ile yazan bir arkadaş var.ona seslenmek istiyorum.

    arkadaşım kimse kimseyi yargılamıyor.burada hepimiz yüksek sesle tartışıyor gibiyiz.kaldı ki bloglar birazda bu tarz platformlariçin mevcut. sistemin neyi dayattığını buradakiherkes inan en az senin kadar biliyorur.bende en az senin kadar o klişelerden nefret ediyorum.kim demiş her eline bebek alan kız çocuğu kamyon alan erkek diye.ben kendi adıma bu klişeleri çoktan aştım ama senin o rahat bırakın diye bir uyarın var ya...işte ona hiç katılmıyorum.çocuklar bence çok rahat bırakılmamalı.kast ettiğimi anlayabilmeni umuyorum.kast ettiğim çocuğu boğmak değil.bir psikoloji hcam bir çocuğun ana karakterini oluşturacak %80 zeminin üç yaşına kadar oluştuğunu söylemişti.sadece üç..bu inanılmaz bir durum.kısa bir süre var yani.ağaç yaşken eğilir demişler bizim atalarımızda.çocuklar asla boş rahat bırakılmamalı.kontrol gerekli yani.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  26. kesinlikle tedavi edilmeli ama en başta ailesi tedavi olmalı,çünkü bence bu durumun tek suçlusu aile.O yaştaki çocuk cinsiyet seçimi yapamazki.Ona nasıl davranılırsa kendini o şekilde görür,demekki bu zengin ama bilinçsiz aile ona erkekmiş gibi davranmaktan hoşlanıyorlar. Yazık olacak çocuğa

    YanıtlaSil
  27. Çok mutlu bir çocuk gibi görünüyor. Bu çocuğun bu kadar tepki alması ve ailesinin günah çıkarır gibi "sorunla" ilgili açıklama yapma gereği duyması, cinsiyet denen şeyin doğuştan gelen, normal ve değişmez bir şey değil de toplumsal bir dayatma olduğunun bu örnekte bir kez daha ortaya çıkması ile alakalı olabilir.

    YanıtlaSil
  28. bence de hemen bir psikologa gitmesi lazım, annesi de bu durumdan rahatsız değilmiş gibi anlatmış şaşırdım doğrusu!!

    YanıtlaSil
  29. yazık. birinin eşcinsel olması tabii ki kötü bir şey değildir, ama normal bir çocuk cinsel seçimini ergenlik çağında yapar. bu çocuğun böyle giyinmesinin ve erkek olmak istemesinin sebebi muhtemelen psikolojik nedenler. çok üzülüyorum. ünlülerin çocuklarına yaptıkları resmen işkence. bu konuda türkiye'deki ünlüleri daha duyarlı buluyorum, çocuklarını çok afişe etmekten bile kaçınıyorlar.

    daha önce katie holmes'un kızı suri'ye topuklu ayakkabı giydirdiğini görüp yine çok üzülmüştüm.

    YanıtlaSil
  30. anlasilan amerika'da sosyal hizmetler unlulere dokunamiyor..bu cocukcagizin ve digerlerinin ruh sagliklarinin brangelina'nin ellerine birakilmasi buyuk hata gibi gorunuyor

    YanıtlaSil
  31. anlasilan amerika'da sosyal hizmetler unlulere dokunamiyor..bu cocukcagizin ve digerlerinin ruh sagliklarinin brangelina'nin ellerine birakilmasi buyuk hata gibi gorunuyor

    YanıtlaSil
  32. babayla ozdeslesme doneminde oldugu icin bir sakincasi yok, zira kimi kucuk kiz cocuklari ayni donemde babalari gibi tiras olmak isteyip neden tuvaletini onun gibi yapmadigini sorgulayabilir.
    Dahasi bir sonra ki asamada da anneyle ozdeslesme donemine gecicek. yani erkek kiyafetlerine ilgi duymasi kendini erkek gibi hissettigi anlamina gelmez.
    Eminim bunu Pitt-Jolie cifti de gayet iyi biliyor, ve belki kendileri belki etrafindakiler sadece reklam yada baska bir amac icin durumu abartiodur.

    YanıtlaSil
  33. Üzerinden epeyce zaman geçmiş ama yazmak istedim. Olayın detaylarını bilmeden psikoloğa gitmesi gerekir demek biraz yanlış bence. Bu insanlar oldukça bilinçli ebeveynler, bir uzmana danışmadan böyle bir karar alacaklarını sanmıyorum. Onu geçtim,bir çocuğa anne ya da babasının kendi istediği şeyi çoğu zaman giydirebileceğini de hiç sanmıyorum. 2 yaşında bir çocuk bile kendi giysisini kendisi seçmek istiyor ve başka bir şey giymemeye inat ediyor. Bence bunun gibi durumlarda,ebeveynin çocuğa baskı yaparak kendi istediğini yaptırmaya çalışması,onu bastırmaya çalışması özgür bırakmasından daha fazla hasar bırakır.

    YanıtlaSil
  34. Shiloh Hayranı11 Ağustos 2012 18:31

    Bu kız o kadar şirin birşey ki. Keşke kardeşim olsaydı diyorum. Erkek gibi davranışlarının geçeceğini zannediyorum ki benim yeğenim de aynı şekildeydi ve sorun geçti. Kızken de erkekken de güzel bu arkadaş. Hem duyduğuma göre Kingston Rossdale ile Shiloh birbirlerine aşıklarmış ve ileride evleneceklerini söylüyorlarmış Görüyor musunuz sorun yavaş yavaş kayboluyor. Ayrıca Shiloh 4 yaşlarındayken ikizleri kendisine çok benzedikleri için sürekli dövüyormuş. Ailesi pedagoglara götürmüş ve artık ikizleri de seviyormuşş Bazı fotolarda Vivienne ve Knoz ile elele görüntülenmişş :))) <3 Çok seviorm ben bu kızı yaa <3<3

    YanıtlaSil