Siyah Beyaz Renkler Bu Sene Moda!

7/29/2010

Siyah ve beyaz zitligi bir trend degil klasiktir. Akillica kullanilirsa giyeni ihya eder. Ancak son donemde bu zitlik daha cok tercih edilmeye baslandi. Peki siz secimlerini siyah + beyaz birlikteliginden yana kullanan unlulerin goruntuleri hakkinda ne dusunuyorsunuz?

forever21

You Might Also Like

12 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. angelina jolie'yi çok beğendim ama ben severim onu zaten. Her daim hoş.

    YanıtlaSil
  2. su beyaz elbise altina siyah corap giyinme modasini ben hic sevemedim. ama digerleri pek bi hos dogrusu :)

    YanıtlaSil
  3. Rachel bilson ne kadarda tatlı olmuş.Ama neden yalın ayak.

    YanıtlaSil
  4. Beyaz elbise veya etek, üzerine şık siyah bluz- gömlek v.s.. okey, ama altına siyah çorap :/ ı ıh olmuyor..

    YanıtlaSil
  5. zoe saldana inanılmaz güzel olmuş elbisesi cok cici

    YanıtlaSil
  6. zoe çook tatlı olmamış mı?:))

    YanıtlaSil
  7. bişiyi farkettim de.. yabancı moda sitelerinden aldığnız haberleri koyuyorsunuz.. tabiki kendi yorumunuzla.. eleştirmek için söylemiyorum, hatta çok güzel blogunuzu bende sverek takip ediyorum.. fakat sizden bişi rica etsem hangi sitelerden faydalandığnızı yazabilir misiniz...

    YanıtlaSil
  8. aaa.. bu arada çok pardon fotoların altında kaynakça olarak nerden aldığnızı not düşmüşsünüz.. ama yinede gezdiğiniz ve faydalandığınız sitelerin listesini yazabilirseniz çok sevinicem...

    YanıtlaSil
  9. Adsiz; eger baska bir siteden herhangi bir fikri ya da kolaji odunc aldiysam zaten site adini yazilarimin sonuna ekliyorum. Hatta link verilecekse coguna isim yazmak yerine link veriyorum. Ama JustJared vs gibi hemen herkesin kullandigi ve bildigi sitelerden selebriti fotograflarini odunc alip yayinliyorsam link vermiyorum cunku ayni fotograflar yuz binlerce web sitesinde dolaniyor. Ayrica blogumun en altinda ingilizce "claimer" var. Yani fotograflarin bana ait olmadigini, baska sitelerden odunc alindigini, ve eger talep edilirse blogumdan silebilecegimi yazmisim. Bu bakimdan fotograflar uzerinde herhangi bir hak iddia etmiyorum. Faydalandigim sitelerin ismini tek tek yazamam cunku her gun onlarca farkli site geziyorum. Ayrica arsivimi incelerseniz yazilarimin sonuna yazdigim isim ve linkleri takip edebilirsiniz. Yorumunuz icin tesekkur ederim.

    {b.}

    YanıtlaSil
  10. loubotin "ayağa" düştü :))

    YanıtlaSil
  11. Blake Lively cuval giyse yakisir, gordugum en guzel kadin vucuduna sahip. Bacaklari sutun gibi bence hep mini elbise giysin:)

    YanıtlaSil
  12. içlerinde en çok zoe'yi beğendim.

    YanıtlaSil