Trend alarmı: Bantlı Ayakkabılar

7/28/2010

Bantlı Ayakkabılar

Renee Zellweger'in giydigi bantli ayakkabilarin bir benzerini dun yayinladigim Blake Lively fotografinda gormustuk. Gecen yaz yukseli$e gecen ve sonra ortaliktan kaybolan kalin bantli ayakkabi trendi yeniden donuyor olabilir.

You Might Also Like

7 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. çok güzelmiş, bayıldım! :) ama ben böyle ince topukla giyemem, dolgu topuk versiyonundan alayım :)

    YanıtlaSil
  2. Ben haftasonu aldım platformlu ve dolgu topuklu lastik bantlı bir ayakkabı. Mutlu oldum bak şimdi :)

    YanıtlaSil
  3. o diil de kadın ne kadarzayıflamış yaa kurumuş iyice

    YanıtlaSil
  4. Off bayılıyorum bantlı ayakkabılara ve şu sıralar bulursam kaesinlikle kaçırmam.

    YanıtlaSil
  5. ayakkabıları güzelmiş beğendim.

    YanıtlaSil
  6. yarım akıllı30 Temmuz 2010 22:42

    kıyafet, ayakkabılar, çanta hepsi güzel bayıldım kombinasyona aferin renee'ye :D

    YanıtlaSil
  7. Bantlı ayakkabılar oldum olası hep hoşuma gitmiştir. Geçen sene bir tane almıştım kendime en yüksek topuklusundan...

    Bir de bu ayakkabılar bana tango ayakkabılarını anımsatıyor. O yüzden çok seviyorum. İster moda olsun ister olmasın dolabımda bir tane saklayacağım.

    YanıtlaSil