Anthropologie

8/23/2010

anthropologie-1
anthropologie-2

Urban Outfitters'in kiz kardesi olan Anthropologie tasarimlariyla beni mest ediyor. Web sitesinde dolasirken zamanin nasil gectigini anlamiyorum. Siz soyleyin, haksiz miyim?

Urban Outfitters' sister Anthropologie is mesmerizing me by its unique style. I never realize how time passes by when I spend time on Anthropologie web page. You tell me, am I wrong on this?

You Might Also Like

4 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. haklısın. özellikle puantiyeli elbise çok tatlı:)

    YanıtlaSil
  2. puantiyeli elbiseye ba-yıl-dım!!!
    ayrıca çizgili tunik mi dsem tişört müdesem her neyse, oda çok şık...

    YanıtlaSil
  3. ben de puantiyeli elbise diyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Urba outfitters bir gün Türkiye de açılırmı..Bu hayal ile avunuyorum.

    YanıtlaSil