Bontaliss İğnesiz Botoks Kremi

8/26/2010

bontaliss-1

Goz cevresi, alin ve dudak kenarinda olusan mimik kirisikliklariniz varsa onlardan kurtulmaniz icin mucize bir onerim olacak: Bontaliss Ignesiz Botoks Kremi. Aci veren ve cogu zaman yuzde istenmeyen goruntulere yol acan Botoks mudahelesine alternatif olarak gelistirilen bu krem formul sayesinde 3-4 kullanimdan sonra kirisikliklarinizin azaldigini goreceksiniz.

bontaliss-4

Sifacim.com tarafindan gecen hafta denemem icin gonderilen urunu sizler icin test ettim, onayladim. Gelelim deneyimlerime. Urun kutusundan 4 tane ignesiz $iringa cikiyor. Onlardan aplikator diye bahsetmek sanirim daha dogru olur. Bontaliss krem ise cam $i$e icinde lastik tapayla muhafaza ediliyor. Pek cok kozmetik urunu buzdolabinda sakladigim gibi Bontaliss'ide buzdolabimda sakladim. Sanirim kremlerin soguk etkisini hissetmeyi seviyorum. Bunu sizinde yapmanizi tavsiye ederim.

bontaliss-3

Gordugunuz gibi aplikatorlerin cok ince uclari var. Bu ozelligi sayesinde her kiri$ikligin uzerine rahatlikla uygulanabiliyor. Aslinda bu aplikatorlerin Bontaliss'le doldurulmus olarak paketlenmi$ olmasini tercih ederdim cunku her kullanimda surekli aplikatore krem cekmek, fazla gelen kremi tekrar siseye bosaltmak biraz oyalayici olabiliyor. Bu ufak detay disinda kullanimla ilgili elestirebilecegim baska bir yonu oldugunu dusunmuyorum.

bontaliss-5

Kullanmak icin yukaridaki gibi cam $i$e icindeki Bontaliss kremi aplikatorun icine biraz dolduruyorsunuz. Sonra her kirisikliginizin uzerine ince bir cizgi halinde suruyorsunuz. Kremin etkisini arttirmak icin bu sekilde 10 dakika beklemek gerekiyor. Daha sonra tum kremi cilde masaj yaparak nufuz etmesini saglayin. Hepsi bu.

bontaliss-6-1

Ispanya'da uretilen Bontaliss T.C. Saglik Bakanligi ithal izin belgesine sahip bir urun. Klinik deneylerde tespit edilmis bir yan etkisi yok. 1 $i$e Bontaliss duzenli kullanilirsa 1-1,5 ay idare edebilir. Henuz cok derin kirisikliklarim olmadigi icin sizlerle oncesi-sonrasi fotograflari paylasamiyorum. Ama sunu soyleyebilirim ki goz cevremde olusan cok ince cizgiler 1 haftalik sabah-aksam Bontaliss kullanimiyla utulenmi$ gibi oldu. Bunu farkedince Bontaliss kremi kullanmasi icin anneme hediye ettim :)

Bontaliss'in web sitesinde kullanimi ve etkileriyle ilgili faydali bir video var. Izlemenizi tavsiye ederim.

Bontaliss'i denemeniz icin Sifacim.com'da kisa bir sureligine fiyati 78 TL ve kargo BEDAVA. Ufak bir firsat haberi daha. 7/24 musteri destek hatti olan sifacim.com'dan yapacaginiz 120 tl ve uzeri alisverislerde sizin sectiginiz orjinal film DVD'leri hediye.

Bontaliss'le ilgili sorularinizi yorum bolumune yazabilirsiniz. Hepsini tek tek yanitlayacagim.

You Might Also Like

19 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. süper bir paylaşım olmuş çok teşekkürler ben de anneme süpriz bir hediye olarak alabilirim sanırım:) bi şey sorucam peki mesela dudak çevresine sürüldüğü takdirde dudağı şişirme özelliği de var mı ya da direk dudağın üstüne sürülebiliyor mu acaba?:)

    YanıtlaSil
  2. muhteşem bişey acısız ağrısız haletmek mükemmel. umarım sonucuda bi o kadar iyidir. anneme hemen almalıyım:))

    YanıtlaSil
  3. Gizzy; rica ederim. dedigin gibi bu krem anneleri cok sevindiriyor, en azindan benimkisi cok mutlu oldu. maalesef dudagi sisirme ozelligi yok, dudaklari dolgunlastirmak icin Sally Hansen'in lip plumper urunlerinden birini denemeni tavsiye ederim;

    http://www.sallyhansen.com/product.cfm?product=16

    YanıtlaSil
  4. moda yemek tarifleri; dahasi botoks mudaheleleri sonrasinda olusan o klasik-bildik plastik-gergin ciltlerden kurtulus :) sonucunu ben 1 haftada gordum, annem ise daha simdiden farki gormeye basladigini soyluyor, 1 ay sonunda herhalde etkisi daha cok belli olur.

    YanıtlaSil
  5. Vay anasını , abi neler çıkartcaklarını şaşırdılar.Ama iyide olmuş bence :D İlerde kullanacakmıyım çok merak ediyorum ! Paylaşım için sağol şimdi bi daha bakıcam fotolara :)

    YanıtlaSil
  6. bir yerden başlamak lazım ama nerden

    YanıtlaSil
  7. ashley; rica ederim. onumuzdeki nesil yasadi, sanirim bu yeni kremler ve bulu$lar sayesinde onlarin yaslanmasi epey bir gecikecek :)

    esra; evet, kirisikliklar icin onlemleri ne kadar once almaya baslarsak o kadar iyi.

    YanıtlaSil
  8. banucum gerçekten işe yarıyor mu? etkisi ne kadar sürüyor acaba? annen ne kadar zamandır kullanıyor?

    YanıtlaSil
  9. Bu tür kremler kullanıldığı sürece etkili oluyor, bıraktığınız zaman kırışıklıklar yine eski haline dönüyor ne yazikki:)

    YanıtlaSil
  10. Banu'cum daha inandirici olmak icin keske oncesi ve sonrasi fotolarini da yayinlasaydin, bana boyle pek inandirici gelmedi acikcasi!

    YanıtlaSil
  11. Tugce; buyuk ihtimalle duzenli araliklarla, yani 3 ayda 1 tekrarlamak gerekir diye dusunuyorum. tabi bunda kirisikliklarin ne kadar derin oldugunun etkiside buyuk.

    cookiepoint; aslinda soylediginiz durum hemen hemen tum cilt bakim urunleri icin gecerli, duzenli kullanim sart.


    yasemin; yazimda da soyledigim gibi henuz derin kirisikliklarim yok ve makro cekim yapsam dahi fotografa yansiyacak kadar farkedilmiyorlar. cunku henuz 29 yasindayim!! bu yuzden kremin etkisini her gun aynaya 10 kere bakan ve kendi yuzunu cok iyi taniyan birisi olarak ben hissedebiliyorum ama bunu bir makro fotograf karesine yansitmak cok zor. Annem'den de kendisini fotograflamasini istesem hayatta kabul etmez biliyorum. Zaten O'ndan da boyle bir seyi isteyemem, istemem. 3 yildir blog yaziyorum, acaba ne zaman okuyucuyu yanilttigimi gordun ya da duydun? ne zaman yanlis bir bilgi verdim? bir urun bana hediye gelse bile elestirebilecegim bir yani varsa elestiririm (ki yazimda da oldukca objektif davrandim). Piyasada binlerce kirisiklik kremi var. elbette daha iyisi ama daha PAHALISI vardir. ama bana deneyip yorumlamam icin bu gonderildi, ne para teklif edildi ne de baska bir sey, sadece bir kutu kremi denedim ve memnun kaldim. fiyatida bence performansina gore cok cok iyi. bu kadar basit. yani bir krem tanitimini bile "inandiri bulmadim" diye kestirip atmak niye? ikna edici gorunmek icin, hemde bir krem icin oturup her gun agzimin-gozumun cevresindeki gorunmeyen kirisikliklari mi fotograflamaliyim? benim baska i$im gucum yok mu? ben bu muyum? firsat buldukca bu tur urun tanitimlari yapmaya devam edecegim. Urunler ister hediye gelsin, ister kendim satin almis olayim, hepsini tanitacagim ve bu tanitimlarda benim sozum senet olmalidir. cunku burada her gun binlerce insan burayi okuyor, simdiye kadar hic kimseyi yaniltmadim, bundan sonrada bir krem icin bu prestijimi yikmam, okuyucunun gozundeki kredimi tuketmem. ama zaten beni yillardir takip eden birisi olarak senin bunu coktan biliyor olman lazimdi!

    YanıtlaSil
  12. zaten en ucuz gece-gündüz kremleri bu kadar tutuyor, bir sefer kesin denemek istiyorum . Bilgi için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. juddy abbott; cok haklisin. iste benimde anlatmak istedigim bu. bir de nezaket vardir, yani birisi sana denemen icin hediye bir urun gonderdiginde kendin almis gibi lambur-lumbur anlatamazsin. elestirilmesi gerekiyorsa elestirirsin ama bunu saygi ve nezaketle yaparsin. mesela ben urunun $iringayla kullanilmasinin oyalayici oldugunu yazdim ve keske baska turlu olsaydi dedim. kendi adima elestirebilecegim tek yani buydu cunku. yoksa krem guzel kokuyor, plastik degil cam $i$e icinde gelmis, paketlemesi guzel, fiyati uygun, yani inandirici olmak icin urunu illa olmayan kirisikliklarim uzerinde her gun fotograflamam mi lazim? dahasi yukariya goz cevresi fotografimi koydum, cizgilerin hic derin olmadigi gorunuyor. yani sirf iki tane daha fazla fotograf gormedik diye "yaniltici" muamelesi gormek, hem de bir krem icin bunun yapilmasi cidden cok ayip. ben kendi yorumlarima guveniyorum, yazilarim blogumda gunu gunune arsivleniyor. yarin obur gun birisi bu kremi alip karsima "memnun kalmadim" diye cikarsa bundan buyuk utanc duyarim. iste ben bu kadar hassasiyetle davraniyorum, ayni hassasiyeti ve yaklasimida okuyucudan bekliyorum. bu arada yine cok uzattim :) ama bu iki kelimelik tavir cok zittima gitti.

    YanıtlaSil
  14. merak ettiğim ilk husus 22 yaşındyım ve bu ürünü kullanmk için yaşım çok mu genç? fazla mimik yapmaktan ötürü ve çok kuru bir cildim olduğu için göz çevremde ve birazda dudak kenarlarımda ince çizgiler bbelirdi ve her güldüğümde bu durum beni fazlasıyla rahatsız ediyor. bu tarz ürünler için biraz daha beklemeli miyim yoksa ürün her yaş ve her cilt tipi için uygun mu? ikincisi kullanmaya başladıktan itibaren cilt sürekli bu tarz ürünlere ihtiyaç duyar mı?

    YanıtlaSil
  15. adsiz; bence bu tur urunleri kullanmak icin henuz yasin cok genc, bunun yerine yag bazli yogun bir nemlendirici kullanmani onerebilirim. kuru ciltler cok cabuk kirisir, bu yuzden cildini surekli nemli tutmalisin. sana onerim ilk once saf zeytinyagini pamuga surup her gece uyumadan once sur, cildinin nasil yumusayip nemlendigini kisa surede farkedersin. bu tarz urunleri ise 30'unden sonra oneriyorum.

    YanıtlaSil
  16. Banucum tv, gazete,radyo vs gibi mecralarda hemen hemen her konuda sık sık reklamlar çıkıyor değil mi? Ve bu mecraların yöneticileri her birini deneyip ''biz denedik siz de deneyn'' demiyorlar. Maddi getirisi olabilir de olmayabilirde o farketmez. Sen üşenmeyip paylaşıyorsun fikirlerini.Başka bloglarda millet bir kutu un, dondurma, bezelye için ürünün marka müdürü gibi oluo çıkıyor, anlata anlata bitiremiyor. Almak ya da almamak bizlere kalmış, ben taraflı bir tutumun olduğunu düşünmüyorum...

    YanıtlaSil
  17. yasasinben; beni anladigin icin cok tesekkur ederim. yukarida yazilanlar tamamen benim urun yorumlarim, yani markanin sunuda yazin, bunuda yazin diye bir baskisi olmadi. evet, bu reklam amacli bir tanitim yazisi gibi gorunsede ben bana gelen bir hediyeyi ve o hediyeyle ilgili deneyimlerimi anlattigimi dusunuyorum. bu da benim reklam anlayisim :)

    YanıtlaSil
  18. bonia botoks kremini 3 kutu bitirdim maleseff bi sonuş alamadım

    YanıtlaSil
  19. Dr. Metin in kremini aldım. Hiç bir işe yaramadı keşke bu tip ürünlerin deneme ürünü olsa çok para gidiyor

    YanıtlaSil