Çengelli iğneyle tişört süsleme {Safety Pin Embellished Top}

8/23/2010

cengelli-igne

Bu fikri cok sevdim!

Love this idea!

You Might Also Like

12 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bu fikre bayıldım , ütü faicasınnda hayatını kaybettiğini düşündüğüm tişörtüme yeniden can vericek bu fikir..

    YanıtlaSil
  2. güzel ama Allah korusun arasından birisi açılsa çok büyük tehlike öyle her dakika bakamazsın bu karşıklıktada bi açılan varmı vs diye. gün içinde bi yere yaslanıyoruz bişeyler yapıyoruz. aman aman çokmu ödleğim yoksa :)

    YanıtlaSil
  3. ayy batıcak iğneler göğsümüze:)

    YanıtlaSil
  4. YILLAR ÖNCE AYŞEGÜL ALDİNÇ ALBÜM KAPAĞINDAKİ RESMİNDE ÇENGELLİ İĞNELERDEN KOLYE TAKMIŞ İDİ. (YANILMIYORSAM :) ) ÇOK HOŞUMA GİTMİŞTİ AMA BİR TÜRLÜ GERÇEKLEŞTİREMEDİM BU FİKRİ... NEYSE BUDA ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR...

    SEVGİLER...

    BEN FİLİZ...

    YanıtlaSil
  5. lisede iğnelerle çantalarımızı süslerdik :)

    YanıtlaSil
  6. Ayy bugün tunalıda yells die bi yer var oraya uğradım.7 liraya harika süslü çengelli iğne satıyodu;kcamandı;broştu:((Almadım ve eve geldim bu post u gördüm:((((Keşke alsaymdımmmmm:((((((((((

    YanıtlaSil
  7. evett mükemmelmişş gercekdenn

    YanıtlaSil
  8. Parlak sarı çengelli iğneler DIY projeler için çok uygunlar. Karen Mulder'in 1990ların başındaki bir editoryalde giydiği çengelli iğnelerle süslenmiş bir bere vardı, onu hatırlattı bana:
    http://kurksever.blogspot.com/2010/01/karen-mulderla-90lardan-gunumuze-diy.html

    YanıtlaSil
  9. ben bu fikri pek sevmedim
    biraz fazla iddialı sanki

    YanıtlaSil