İlk Buluşmada Ne Giyilir? {What To Wear on Your First Date}

8/22/2010

ilk-bulusmada-2ilk-bulusmada-1


Iliskiler konusunda tavsiye verebilecek en son kisi muhtemelen benimdir. Ama ilk izlenimler onemli oldugu icin ilk bulusmanizda ne giyebileceginizle ilgili bazi onerilerde bulunabilirim.

  • Cok fazla dekolte veya caf cafli seyler giymeyin.
  • Rahatliginiz her zaman on planda olmali. Hareketlerinizi kisitlamayacak en rahat kiyafetlerinizi tercih edin.
  • Aksesuar secimlerinizde abartiya kacmayin. Her zaman az aksesuar tercih edin.
  • Makyajinizin ise dogal gorunmesine ozen gosterin.
Sizin bu listeye eklemek istedikleriniz var mi?


I'm probably the last person who can give advice on relationships. Since first impressions count, I can offer you some ideas about what to wear on your first date.

  • Don't wear anything too revealing or flashy.
  • Your comfort should be in the foreground. Pick your most comfortable clothes which won't limit your moves.
  • Don't go overboard with your accessory choices. Keep them to a bare minimum.
  • Prefer a natural looking makeup.
Is there anything you want to add up to this list?

*net-a-porter

You Might Also Like

11 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. 1 numara tam bana göre.. hem neden vermeyecekmişsin tavsiye,başarılı başarısız hayatımızdan geçer her şey bize deneyim katıyor .. salıncakta biraz yavaş sallanıyorsun bu ara,hatta ayaklarını yerde sürüyorsun salıncağını,dikkatimden kaçmıyor değil..

    YanıtlaSil
  2. aslinda o cumleyi hayatimin ilk ve tek askiyla evlendigim icin yazmistim, yani cok fazla flort tecrubem yok, bu bakimdan tavsiye verebilecek kadar tecrubeli gormuyorum kendimi :)

    blogumla bu aralar pek ilgilenemiyorum cunku sehir disi seyahatlarim oluyor, birazda mesguliyetlerim var. en kisa surede eski formuma donmeya calisacagim.

    YanıtlaSil
  3. Ah ah buluşulcak biri olsa da bunlardan birini giyip gitsek:(

    YanıtlaSil
  4. bunları duyduğuma sevdindim, her şey olur,son bahar geliyor, yaprak bile dökülüp kendini yeniliyor banucum, biraz yavaş sallan bakalım sonra hızlanırsın yine... ny'da ki güzel hsonu hikayeleri, lulu,paris hikayeler,gezi hikayeler, fotoğraflar..bunları çok özledim.. dönmesen bile bu duyguyu hissettiren yazılarını özledim.. seni seviyorum ,öpüyorum <3

    YanıtlaSil
  5. ah ah bulusmayı dıleyen o kadr cok kısı varkı ben de bundan muzdarıbım.kombınler de basarılı ama daha renklı olabılırdı

    YanıtlaSil
  6. Eğer ilk buluşmaya gidiyor olsaydım, 2 veya 3 seçerdim, çok hoş cidden.

    YanıtlaSil
  7. İlk kombine bayıldım hem rahat hem de şık.

    YanıtlaSil
  8. 1. fotoğraftaki kombine bayıkdım ben.Acaba hangi markaya ait?

    YanıtlaSil
  9. hepimiz oldugumuz gibi seven sevsin beni falan deriz ama dürüst olalım ilk buluşmada beğenilmek isteriz :)bunun için erkeklerin genel olarak beğendikleri şekilde ama tabi ki kendi tarzından da ödün vermeden giyinmek lazım.aklıma gelenler doğal renklerde ama gözleri ön plana çıkaran makyaj,açık bırakılmış fönlü veya dalgalı saçlar,ne çok maskülen ne çok feminen olmak,şirin-seksi-akıllı görünüm arasından gidip gelmek:)frenchli orta boy tırnaklar,abartılı saç aksesuarlarından uzak durmak,çok ince ve uzun topuklu ayakkabı giymemek,hele alışkın değilsen hiç giymemek,aklıma gelenler bunlar amma da çok geldi eheh:))

    YanıtlaSil
  10. genellikle heyecanlı olunacağı için o güne hazırlık şekilde yapılmamalı ki genellikle o hazırlanma süresi o kadar uzun sürer ki ve hiç btmez ayrıca yine de bişiler eksik yapılmış gibi olur:9 onun için en iisi en çok yakışan ve rahat edilen saç makyaj giyim kombinasyonu ile gitmek. bu arada ilk bir numaralı kombinasyona bayıldım .

    YanıtlaSil
  11. 3-4-5
    sevmediğim kıyafeti giyemem zaten.Bu yüzden ilk buluşmaya en sevdiklerimle giderdim ben olsam :)

    YanıtlaSil