Mutfak Perdesi Nasıl Olmalı? {Kitchen Curtains}

8/26/2010

mutfak-perdesi

Sizi bilmem ama ben bu fikri cok sevdim. Pencerenizdeki gunes sarisi perdeler hem mutfaginizin goruntusunu hem de sizin gununuzu keyiflendirecektir.

I don't know about you but I very much like this idea. A sunshine color on your window is a perfect way to cheer up the look of your kitchen and of course your day!

You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Günaydınlar bu perdeyi bende tuttum insanın içini açan bir renkte.. Bunun kadar olmasada pencerem var, mutfak dolaplarım da yeşil ve sarı renkteler ee daha uygunu olmaz bunu en kısa zamanda düşünmeliyim. Paylaşımın için teşekkürler görüşmek üzere sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel duruyor rengide mutfakta hatta bir yabancı bır blog nasılyapılacağını yazmıstı kaydetmiştim yaparım diye kot kumaş almıştım, ama hala o gücü hissedemiyorum kendimde :)

    YanıtlaSil
  3. Yazlık için çok güzel bir fikir bence. Hemen kaydettim zihnime :)

    YanıtlaSil
  4. Bir mutfak bence kesinlikle beyaz olmalı ve diğer aksesuarlar perdeler , örtüler ise canlı canlı renklerde ...
    Sonra öyle iç açıcı bir mutfakda güzel güzel yemekler yapmalı :)

    YanıtlaSil